Maar andersom moet je het hier tegen het personeel ook wel stapje voor stapje zeggen, anders zijn ze het na een seconde alweer vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef MaxC het volgende:
Ik word echt gek van die Subway-newbies waar ik achter in de rij sta. Kijken ze bij elke vraag eerst schaapachtig voor zich uit en vervolgens moeten ze 30 seconden kiezen.
Ze hebben wel een 180 cm variantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:49 schreef welkominspace het volgende:
ben net geweest hier in groningen
de chicken teriyaki ofzo met chopin saus ofzo
was lekker![]()
Subway![]()
nu alleen nog wachten tot ze met een 60 cm variant komen
Bij Groningen(Zuiderdiep) heb je hem in ieder geval. Moet je wel even van tevoren bellen als je hem wiltquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
waar koop je die?
daar was ik netquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bij Groningen(Zuiderdiep) heb je hem in ieder geval. Moet je wel even van tevoren bellen als je hem wilt
ik zag die gast net idd met een ijsschep tonijnbolletjes makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:03 schreef JimmyJames het volgende:
Gisteren een tonijnsub gegeten. Als vanouds
Eigenlijk vind ik dat ze er altijd te weinig opdoen. 2 ijscheppen per halfbrood. Zou ook 3 of 4 mogen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zag die gast net idd met een ijsschep tonijnbolletjes maken
Kun je natuurlijk ook aangeven. Net als extra meat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze er altijd te weinig opdoen. 2 ijscheppen per halfbrood. Zou ook 3 of 4 mogen zijn.
Dat kost wel extra poen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kun je natuurlijk ook aangeven. Net als extra meat.
Ik had hierover gemaild, ze belden net en ik krijg een gratis broodjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben net naar Roosendaal geweest, de bedrijfsleidster stond er. Man man ik heb nog nooit zo'n karig broodje gehad! Plus ik had de sub van de dag en moest ¤6,10 voor een grote afrekenenPff.
Kon je het niet gewoon meteen aangeven aan die kerel of er wat meer salade op kon of zo? En zeggen dat je 10 ct of 60 ct teveel betaalde?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben net naar Roosendaal geweest, de bedrijfsleidster stond er. Man man ik heb nog nooit zo'n karig broodje gehad! Plus ik had de sub van de dag en moest ¤6,10 voor een grote afrekenenPff.
Is het wel waard, had laatste een subje met extra kalkoenfilet en een subje met extra chicken teriyakiquote:
Ik snap serieus niet hoe mensen die tonijnsalade van de Subway lekker vinden.. droge hap..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze er altijd te weinig opdoen. 2 ijscheppen per halfbrood. Zou ook 3 of 4 mogen zijn.
Als iemand trouwens weet hoe ik tonijnsalade net zou kan maken als bij Subway, dan hoor ik het graag.
edit. let me google that for u. Ja al gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |