update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Nah.... nr.2 van overleden, het eerste topic was hij nog levend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
#3 al toch? Maar goed.
Ik vind het nog steeds "respectloos"...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat men daar ook op de hoogte is van de hardnekkige geruchten dat hij overleden zou zijn?
Ze zeggen het alleen nog niet hardop.
Kijk maar uit. Dadelijk krijg je die debielen uit het fantopic op je dak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef ErikZwennes het volgende:
Er cirkelt een helicopter boven mijn huis. Zou ik stervende zijn?
Nee natuurlijk niet, nadat het op tv komt gaat iedereen het op Internet zetten. Wat denk je zelf? Dit is 1994.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik zit CNN op tv te kijken,maar ik zie of hoor die dingen niet die jullie zien/horen.
Is er op internet iets anders te zien dan op tv dan?
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik denk dat ze flink blijven vechten om er nog enig leven uit te persen maar op een gegeven moment is het gewoon op.
Zeker bij een hartstilstand is de kans op overleven niet al te groot.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nah.... nr.2 van overleden, het eerste topic was hij nog levend.
Een hartstilstand is volgens mij gevaarlijker dan een hardaanval.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.
die zijn niet perse dodelijk.
Dat 'was' staat me niet zo aan,..quote:The music icon from Gary, Indiana, was known as the "King of Pop."
Jackson was the seventh of nine children in a well-known musical family.
echt hequote:
Zolang er geen arts/familielid/manager is die officieel iets gemeld heeft kun je ook niks bevestigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ze wachten wel erg lang met die bevestiging, toch opvallend.
Is het juist niet andersom? Ik dacht dat een hartstilstand bijna altijd dodelijk was (niet tot leven te wekken) en een hartaanval juist wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik zit CNN op tv te kijken,maar ik zie of hoor die dingen niet die jullie zien/horen.
Is er op internet iets anders te zien dan op tv dan?
Dat idee krijg ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij weet CNN allang hoe laat het is. Die toon zegt genoeg.
Omdat TMZ en Perez Hilton nu niet de meest betrouwbare bronnen zijn en andere outlets het daar kennelijk van overnemen?quote:
River niet iig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer zal de biopic aangekondigd worden, vraag ik me af...
En wie gaat dan MJ vertolken? Ik gok op Joaqim Phoenix.
De overlevingskans is een stuk kleiner. Als het hart er mee opgehouden is en er geen leven meer inzit dan krijg je dat er ook niet meer in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Een hartstilstand is volgens mij gevaarlijker dan een hardaanval.
Ik zag net op de stream ook heel andere beelden dan op tv.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, nadat het op tv komt gaat iedereen het op Internet zetten. Wat denk je zelf? Dit is 1994.
Gek hè, tot nu toe verwijzen alle bronnen naar TMZ, behalve TMZ zelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
echt he
ze geloven alleen CNN nog, tis heel treurig maar de beste man is overleden.
Is wel erg waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef muay-toy het volgende:
hij is gewoon dood face-it. hij was al niet sterk van lichaam meer en dan overleef je al helemaal geen overdosis->hartstilstand.
Dat dus, echt kutquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Potver ik moet morgen om 06:30 op maar toch blijf ik kijken
Wordt op de FP naar verwezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef delano.888 het volgende:
Waarom loopt dit eigenlijk 10x sneller als in nws?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Irritatie100 het volgende:
ik wil slapen maar blijf CNN kijken...
Dat denk ik. Net op CNN werd gemeld dat de familie onderweg is. Vader Joe vanuit Las Vegas. Kan nog wel een uurtje duren dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Radegast het volgende:
Zouden ze wachten tot de familie binnen het ziekenhuis is?
ja, sorry, ik haal ze door elkaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Een hartstilstand is volgens mij gevaarlijker dan een hardaanval.
Ja, want als CNN het zegt is het waar, anders nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
echt he
ze geloven alleen CNN nog, tis heel treurig maar de beste man is overleden.
Vaak dus wel. Binnen 10 minuten moet er hulpverlening zijn, anders is het meestal te laat. Ik zie het nu wel somber in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, want als CNN het zegt is het waar, anders niet
Omdat ik voldoende waarde hecht aan de berichtgeving van TMZ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
'Waarom die TT trouwens?
bij mij werkt die nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Vanquish_ het volgende:
LIVE CNN VIA INTERNET:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
Zal je zien dat hij niet dood is, TMZ dikke rechtzaak
Omni, waar is je Pique shirtquote:
Mjah, alles wat ie gepresteerd heeft was ook in het verleden. Op dit moment (de laatste tijd) maakt ie weinig klaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Comedylocal het volgende:
Op CNN zeggen ze steeds he was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat is altijd al zo geweest bij dergelijke artikelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehe de engelse wiki over MJ is protected from editing
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Almere-Dude het volgende:
Damn hij was er al slecht aan toe, maar de stress van de concerten zullen hem wel over het randje hebben geduwd.
R.I.P. Michael.
Nee, dat was me ook wel duidelijk. Waarschijnlijk heeft de familie alles zoveel mogelijk on hold gezet om een wenselijk verhaal te formuleren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang er geen arts/familielid/manager is die officieel iets gemeld heeft kun je ook niks bevestigen.
Normaal in zijn hoofd was hij niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat lijkt mij ook. Iemand in zijn toestand gaat een overdosis niet overleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef elkravo het volgende:
Ze hebben 'm misschien op de beademing als hersendood kasplantje en wachten tot alle familie er is voor de stekker eruit te trekken...
Vervolgens announcement: "Hij stierf in bijzijn van zijn familie" lekker gezapig Amerikaans natuurlijk...
Ja, maar denk dat die ondertussen ook wel zullen weten dat de beste man niet meer onder ons isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Verwacht ik eigenlijk ook ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef dronkeykong het volgende:
Coma....gewoon aan de beademing, wachten totdat iedereen er is en dan de stekker eruit trekken.
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En toch verwacht ik nog steeds dat er een halfgare fan het ziekenhuis komt instormen... met "Take my heart, Take mine!!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef TheVulture het volgende:
CNN heeft iemand in het ziekenhuis nu... er staan mensen te huilen
Ik denk meer aan anorexia ,.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
Die neem je omdat je de optredens niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef static het volgende:
Titel aangepast, zie nog steeds geen officiele bron.
Nee dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Jor_Dii het volgende:
ER is afgesloten, ook voor bepaald personeel. Dat zegt genoeg.
Idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
A complete heart malfunctionquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
"cardiac arrest, a very serious condition"
Nee maar! Captain Obvious!
Ik was mijn vriendin aan het ballen. Of misschien nog eerder: bier drinken op het terras. Goed moment toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
Ik denk dat ie in de vriezer wordt gelegd, dat zal hij vast wel in zijn testament hebben staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij zal nog wel 10 jaar in coma gehouden worden
Idd, wat is dat voor huisvrouwenjournalistiek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.
Bron LA times....quote:Updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.
Mogen ze em meteen weer zwart schminken..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?
Beat themquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen.
Vind ik niet zo vreemd, als het zou kloppen tenminstequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd dat CNN overslaat dat hij dood zou zijn, maar nu wel meldt dat hij in coma ligt.
Dat zou echt het ultieme einde zijn van z'n leven, als er zo'n Terri Schiavo controverse ontstaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij zal nog wel 10 jaar in coma gehouden worden
Ik neem aan dat hij wel wat aparte zaken op heeft laten tekenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in de vriezer wordt gelegd, dat zal hij vast wel in zijn testament hebben staan.
Ze gaan uit van eigen bronnen en niet van anderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd dat CNN overslaat dat hij dood zou zijn, maar nu wel meldt dat hij in coma ligt.
Sowieso had hij niet het laatste concert gehaald...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Onnoman het volgende:
Verdomme Verdomme Verdomme!!!
Ik had 2 concertkaartjes voor hem in september.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het bizarre is dat ik altijd het gevoel heb gehad dat hij niet eens het eerste concert zou halen!
godverdomme zeg ik nu.. ik had me er zo op verheugd
Ik was nog effe een peukie aan het roken na de sexquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen. Of misschien nog eerder: bier drinken op het terras. Goed moment toch.
Tja. Toen ie zijn eigen couleur nog had, deed ie ook normaler. Jammer dat iemand zo ver van zijn voetstuk kan donderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mogen ze em meteen weer zwart schminken..
Met of zonder beeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Sky News filmt live via de helikopter zijn huis. Lekker boeiend.
quote:I was going to say, 'awesome, one less nigger', but I don't know if I'd classify him as being black anymore.
Pilly Jean?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ik zal voortaan CNN aanzetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen.
Ik moest lachenquote:
Open een topic in DIGquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Ik zit nu die live-stream van CNN te kijken, maar als ik de stop-knop indruk om een andere stream te kijken en ik ga terug naar CNN en druk weer op, play, dan gaat ie verder waar ik ben gestopt. Hoe kan dat nou bij een live-stream?
Ik vind 't wel stoer eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Ik zit nu die live-stream van CNN te kijken, maar als ik de stop-knop indruk om een andere stream te kijken en ik ga terug naar CNN en druk weer op, play, dan gaat ie verder waar ik ben gestopt. Hoe kan dat nou bij een live-stream?
Arme kiddies vooralquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef jmac het volgende:
Arme jongen.
time loop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Dat is geen probleem op zich, dat had ie al jaren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef Vanquish_ het volgende:
"Very minimal brain function at this time."
BUFFER!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Die kinderen zijn al bijna aan het puberen, onder welke rots heb jij gelegen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN bevestigd het juist nog niet zeggen zequote:
En CNN zet het er ook op maar niet bevestigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
LA Times meldt nu dood volgens Skynews.
CNN is ook betrouwbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef Majar het volgende:
LA Times is een betrouwbare bron, het is gewoon over
Dus zijn het geen kids meer?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Noax het volgende:
[..]
Die kinderen zijn al bijna aan het puberen, onder welke rots heb jij gelegen?
Ja, want als je niet dagelijks bezig bent met de namen van de kinderen van Michael Jackson lig je onder een steen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Noax het volgende:
[..]
Die kinderen zijn al bijna aan het puberen, onder welke rots heb jij gelegen?
Nee, niet CNN: hij is dood, het is CNN: 2 nieuwsbronnen zeggen dat hij dood is.quote:
Net snel advertentie geplaatst?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
Op Marktplaats proberen ze ook kaartjes te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |