update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Nah.... nr.2 van overleden, het eerste topic was hij nog levend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
#3 al toch? Maar goed.
Ik vind het nog steeds "respectloos"...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat men daar ook op de hoogte is van de hardnekkige geruchten dat hij overleden zou zijn?
Ze zeggen het alleen nog niet hardop.
Kijk maar uit. Dadelijk krijg je die debielen uit het fantopic op je dak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef ErikZwennes het volgende:
Er cirkelt een helicopter boven mijn huis. Zou ik stervende zijn?
Nee natuurlijk niet, nadat het op tv komt gaat iedereen het op Internet zetten. Wat denk je zelf? Dit is 1994.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik zit CNN op tv te kijken,maar ik zie of hoor die dingen niet die jullie zien/horen.
Is er op internet iets anders te zien dan op tv dan?
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik denk dat ze flink blijven vechten om er nog enig leven uit te persen maar op een gegeven moment is het gewoon op.
Zeker bij een hartstilstand is de kans op overleven niet al te groot.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nah.... nr.2 van overleden, het eerste topic was hij nog levend.
Een hartstilstand is volgens mij gevaarlijker dan een hardaanval.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.
die zijn niet perse dodelijk.
Dat 'was' staat me niet zo aan,..quote:The music icon from Gary, Indiana, was known as the "King of Pop."
Jackson was the seventh of nine children in a well-known musical family.
echt hequote:
Zolang er geen arts/familielid/manager is die officieel iets gemeld heeft kun je ook niks bevestigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ze wachten wel erg lang met die bevestiging, toch opvallend.
Is het juist niet andersom? Ik dacht dat een hartstilstand bijna altijd dodelijk was (niet tot leven te wekken) en een hartaanval juist wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.
die zijn niet perse dodelijk.
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Tammymara het volgende:
Ik zit CNN op tv te kijken,maar ik zie of hoor die dingen niet die jullie zien/horen.
Is er op internet iets anders te zien dan op tv dan?
Dat idee krijg ik ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij weet CNN allang hoe laat het is. Die toon zegt genoeg.
Omdat TMZ en Perez Hilton nu niet de meest betrouwbare bronnen zijn en andere outlets het daar kennelijk van overnemen?quote:
River niet iig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer zal de biopic aangekondigd worden, vraag ik me af...
En wie gaat dan MJ vertolken? Ik gok op Joaqim Phoenix.
De overlevingskans is een stuk kleiner. Als het hart er mee opgehouden is en er geen leven meer inzit dan krijg je dat er ook niet meer in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Een hartstilstand is volgens mij gevaarlijker dan een hardaanval.
Ik zag net op de stream ook heel andere beelden dan op tv.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, nadat het op tv komt gaat iedereen het op Internet zetten. Wat denk je zelf? Dit is 1994.
Gek hè, tot nu toe verwijzen alle bronnen naar TMZ, behalve TMZ zelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
echt he
ze geloven alleen CNN nog, tis heel treurig maar de beste man is overleden.
Is wel erg waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef muay-toy het volgende:
hij is gewoon dood face-it. hij was al niet sterk van lichaam meer en dan overleef je al helemaal geen overdosis->hartstilstand.
Dat dus, echt kutquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Potver ik moet morgen om 06:30 op maar toch blijf ik kijken
Wordt op de FP naar verwezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef delano.888 het volgende:
Waarom loopt dit eigenlijk 10x sneller als in nws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |