Haha ik ook. Ik zal voortaan CNN aanzetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen.
Ik moest lachenquote:
Open een topic in DIGquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Ik zit nu die live-stream van CNN te kijken, maar als ik de stop-knop indruk om een andere stream te kijken en ik ga terug naar CNN en druk weer op, play, dan gaat ie verder waar ik ben gestopt. Hoe kan dat nou bij een live-stream?
Ik vind 't wel stoer eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Ik zit nu die live-stream van CNN te kijken, maar als ik de stop-knop indruk om een andere stream te kijken en ik ga terug naar CNN en druk weer op, play, dan gaat ie verder waar ik ben gestopt. Hoe kan dat nou bij een live-stream?
Arme kiddies vooralquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef jmac het volgende:
Arme jongen.
time loop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Dat is geen probleem op zich, dat had ie al jaren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef Vanquish_ het volgende:
"Very minimal brain function at this time."
BUFFER!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Die kinderen zijn al bijna aan het puberen, onder welke rots heb jij gelegen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
CNN bevestigd het juist nog niet zeggen zequote:
En CNN zet het er ook op maar niet bevestigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef IHVK het volgende:
LA Times meldt nu dood volgens Skynews.
CNN is ook betrouwbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef Majar het volgende:
LA Times is een betrouwbare bron, het is gewoon over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |