Ik was mijn vriendin aan het ballen. Of misschien nog eerder: bier drinken op het terras. Goed moment toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
Ik denk dat ie in de vriezer wordt gelegd, dat zal hij vast wel in zijn testament hebben staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij zal nog wel 10 jaar in coma gehouden worden
Idd, wat is dat voor huisvrouwenjournalistiek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.
Bron LA times....quote:Updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.
Mogen ze em meteen weer zwart schminken..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?
Beat themquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen.
Vind ik niet zo vreemd, als het zou kloppen tenminstequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd dat CNN overslaat dat hij dood zou zijn, maar nu wel meldt dat hij in coma ligt.
Dat zou echt het ultieme einde zijn van z'n leven, als er zo'n Terri Schiavo controverse ontstaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij zal nog wel 10 jaar in coma gehouden worden
Ik neem aan dat hij wel wat aparte zaken op heeft laten tekenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in de vriezer wordt gelegd, dat zal hij vast wel in zijn testament hebben staan.
Ze gaan uit van eigen bronnen en niet van anderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd dat CNN overslaat dat hij dood zou zijn, maar nu wel meldt dat hij in coma ligt.
Sowieso had hij niet het laatste concert gehaald...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Onnoman het volgende:
Verdomme Verdomme Verdomme!!!
Ik had 2 concertkaartjes voor hem in september.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het bizarre is dat ik altijd het gevoel heb gehad dat hij niet eens het eerste concert zou halen!
godverdomme zeg ik nu.. ik had me er zo op verheugd
Ik was nog effe een peukie aan het roken na de sexquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen. Of misschien nog eerder: bier drinken op het terras. Goed moment toch.
Tja. Toen ie zijn eigen couleur nog had, deed ie ook normaler. Jammer dat iemand zo ver van zijn voetstuk kan donderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mogen ze em meteen weer zwart schminken..
Met of zonder beeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Sky News filmt live via de helikopter zijn huis. Lekker boeiend.
quote:I was going to say, 'awesome, one less nigger', but I don't know if I'd classify him as being black anymore.
Pilly Jean?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
Haha ik ook. Ik zal voortaan CNN aanzetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen.
Ik moest lachenquote:
Open een topic in DIGquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Ik zit nu die live-stream van CNN te kijken, maar als ik de stop-knop indruk om een andere stream te kijken en ik ga terug naar CNN en druk weer op, play, dan gaat ie verder waar ik ben gestopt. Hoe kan dat nou bij een live-stream?
Ik vind 't wel stoer eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Ik zit nu die live-stream van CNN te kijken, maar als ik de stop-knop indruk om een andere stream te kijken en ik ga terug naar CNN en druk weer op, play, dan gaat ie verder waar ik ben gestopt. Hoe kan dat nou bij een live-stream?
Arme kiddies vooralquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef jmac het volgende:
Arme jongen.
time loop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
Dat is geen probleem op zich, dat had ie al jaren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef Vanquish_ het volgende:
"Very minimal brain function at this time."
BUFFER!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef raho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |