Verwacht ik eigenlijk ook ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef dronkeykong het volgende:
Coma....gewoon aan de beademing, wachten totdat iedereen er is en dan de stekker eruit trekken.
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En toch verwacht ik nog steeds dat er een halfgare fan het ziekenhuis komt instormen... met "Take my heart, Take mine!!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef TheVulture het volgende:
CNN heeft iemand in het ziekenhuis nu... er staan mensen te huilen
Ik denk meer aan anorexia ,.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
Die neem je omdat je de optredens niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef static het volgende:
Titel aangepast, zie nog steeds geen officiele bron.
Nee dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Jor_Dii het volgende:
ER is afgesloten, ook voor bepaald personeel. Dat zegt genoeg.
Idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
A complete heart malfunctionquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
"cardiac arrest, a very serious condition"
Nee maar! Captain Obvious!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |