quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Irritatie100 het volgende:
ik wil slapen maar blijf CNN kijken...
Dat denk ik. Net op CNN werd gemeld dat de familie onderweg is. Vader Joe vanuit Las Vegas. Kan nog wel een uurtje duren dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Radegast het volgende:
Zouden ze wachten tot de familie binnen het ziekenhuis is?
ja, sorry, ik haal ze door elkaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Een hartstilstand is volgens mij gevaarlijker dan een hardaanval.
Ja, want als CNN het zegt is het waar, anders nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
echt he
ze geloven alleen CNN nog, tis heel treurig maar de beste man is overleden.
Vaak dus wel. Binnen 10 minuten moet er hulpverlening zijn, anders is het meestal te laat. Ik zie het nu wel somber in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een harstilstand is wat anders dan een hart aanval, en hij heeft volgens mij een harftstilstand gehad.
die zijn niet perse dodelijk.
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, want als CNN het zegt is het waar, anders niet
Omdat ik voldoende waarde hecht aan de berichtgeving van TMZ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
'Waarom die TT trouwens?
bij mij werkt die nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Vanquish_ het volgende:
LIVE CNN VIA INTERNET:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
Zal je zien dat hij niet dood is, TMZ dikke rechtzaak
Omni, waar is je Pique shirtquote:
Mjah, alles wat ie gepresteerd heeft was ook in het verleden. Op dit moment (de laatste tijd) maakt ie weinig klaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Comedylocal het volgende:
Op CNN zeggen ze steeds he was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat is altijd al zo geweest bij dergelijke artikelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehe de engelse wiki over MJ is protected from editing
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Almere-Dude het volgende:
Damn hij was er al slecht aan toe, maar de stress van de concerten zullen hem wel over het randje hebben geduwd.
R.I.P. Michael.
Nee, dat was me ook wel duidelijk. Waarschijnlijk heeft de familie alles zoveel mogelijk on hold gezet om een wenselijk verhaal te formuleren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang er geen arts/familielid/manager is die officieel iets gemeld heeft kun je ook niks bevestigen.
Normaal in zijn hoofd was hij niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat lijkt mij ook. Iemand in zijn toestand gaat een overdosis niet overleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef elkravo het volgende:
Ze hebben 'm misschien op de beademing als hersendood kasplantje en wachten tot alle familie er is voor de stekker eruit te trekken...
Vervolgens announcement: "Hij stierf in bijzijn van zijn familie" lekker gezapig Amerikaans natuurlijk...
Ja, maar denk dat die ondertussen ook wel zullen weten dat de beste man niet meer onder ons isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Verwacht ik eigenlijk ook ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef dronkeykong het volgende:
Coma....gewoon aan de beademing, wachten totdat iedereen er is en dan de stekker eruit trekken.
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En toch verwacht ik nog steeds dat er een halfgare fan het ziekenhuis komt instormen... met "Take my heart, Take mine!!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef TheVulture het volgende:
CNN heeft iemand in het ziekenhuis nu... er staan mensen te huilen
Ik denk meer aan anorexia ,.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
Die neem je omdat je de optredens niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef static het volgende:
Titel aangepast, zie nog steeds geen officiele bron.
Nee dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Jor_Dii het volgende:
ER is afgesloten, ook voor bepaald personeel. Dat zegt genoeg.
Idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
A complete heart malfunctionquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
"cardiac arrest, a very serious condition"
Nee maar! Captain Obvious!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |