bij mij werkt die nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Vanquish_ het volgende:
LIVE CNN VIA INTERNET:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
Zal je zien dat hij niet dood is, TMZ dikke rechtzaak
Omni, waar is je Pique shirtquote:
Mjah, alles wat ie gepresteerd heeft was ook in het verleden. Op dit moment (de laatste tijd) maakt ie weinig klaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Comedylocal het volgende:
Op CNN zeggen ze steeds he was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat is altijd al zo geweest bij dergelijke artikelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehe de engelse wiki over MJ is protected from editing
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Almere-Dude het volgende:
Damn hij was er al slecht aan toe, maar de stress van de concerten zullen hem wel over het randje hebben geduwd.
R.I.P. Michael.
Nee, dat was me ook wel duidelijk. Waarschijnlijk heeft de familie alles zoveel mogelijk on hold gezet om een wenselijk verhaal te formuleren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang er geen arts/familielid/manager is die officieel iets gemeld heeft kun je ook niks bevestigen.
Normaal in zijn hoofd was hij niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat lijkt mij ook. Iemand in zijn toestand gaat een overdosis niet overleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef elkravo het volgende:
Ze hebben 'm misschien op de beademing als hersendood kasplantje en wachten tot alle familie er is voor de stekker eruit te trekken...
Vervolgens announcement: "Hij stierf in bijzijn van zijn familie" lekker gezapig Amerikaans natuurlijk...
Ja, maar denk dat die ondertussen ook wel zullen weten dat de beste man niet meer onder ons isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |