bij mij werkt die nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Vanquish_ het volgende:
LIVE CNN VIA INTERNET:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
Zal je zien dat hij niet dood is, TMZ dikke rechtzaak
Omni, waar is je Pique shirtquote:
Mjah, alles wat ie gepresteerd heeft was ook in het verleden. Op dit moment (de laatste tijd) maakt ie weinig klaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Comedylocal het volgende:
Op CNN zeggen ze steeds he was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat is altijd al zo geweest bij dergelijke artikelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehe de engelse wiki over MJ is protected from editing
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef Almere-Dude het volgende:
Damn hij was er al slecht aan toe, maar de stress van de concerten zullen hem wel over het randje hebben geduwd.
R.I.P. Michael.
Nee, dat was me ook wel duidelijk. Waarschijnlijk heeft de familie alles zoveel mogelijk on hold gezet om een wenselijk verhaal te formuleren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang er geen arts/familielid/manager is die officieel iets gemeld heeft kun je ook niks bevestigen.
Normaal in zijn hoofd was hij niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die namen van zijn kids...Prins Michael II Prins Michael Junior
Dat lijkt mij ook. Iemand in zijn toestand gaat een overdosis niet overleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef elkravo het volgende:
Ze hebben 'm misschien op de beademing als hersendood kasplantje en wachten tot alle familie er is voor de stekker eruit te trekken...
Vervolgens announcement: "Hij stierf in bijzijn van zijn familie" lekker gezapig Amerikaans natuurlijk...
Ja, maar denk dat die ondertussen ook wel zullen weten dat de beste man niet meer onder ons isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij CNN kun je wel er vanuit gaan dat ze bronnen tig keer checken.
Verwacht ik eigenlijk ook ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef dronkeykong het volgende:
Coma....gewoon aan de beademing, wachten totdat iedereen er is en dan de stekker eruit trekken.
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En toch verwacht ik nog steeds dat er een halfgare fan het ziekenhuis komt instormen... met "Take my heart, Take mine!!!!!!!!!!!"![]()
![]()
![]()
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef TheVulture het volgende:
CNN heeft iemand in het ziekenhuis nu... er staan mensen te huilen
Ik denk meer aan anorexia ,.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat die overdosis pillen was
Die neem je omdat je de optredens niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef static het volgende:
Titel aangepast, zie nog steeds geen officiele bron.
Nee dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Jor_Dii het volgende:
ER is afgesloten, ook voor bepaald personeel. Dat zegt genoeg.
Idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
A complete heart malfunctionquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
"cardiac arrest, a very serious condition"
Nee maar! Captain Obvious!
Ik was mijn vriendin aan het ballen. Of misschien nog eerder: bier drinken op het terras. Goed moment toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Felixa het volgende:
Dit wordt echt zo'n "waar was jij toen Michael Jackson overleed"-moment.
Ik denk dat ie in de vriezer wordt gelegd, dat zal hij vast wel in zijn testament hebben staan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij zal nog wel 10 jaar in coma gehouden worden
Idd, wat is dat voor huisvrouwenjournalistiek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zegt ook geen flikker natuurlijk, als iemand op deze manier opgenomen wordt kun je ook huilen. Zegt niks over wel of niet overleden.
Bron LA times....quote:Updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.
Mogen ze em meteen weer zwart schminken..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jaja, net als met de rest van zijn lichaam?
Beat themquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen.
Vind ik niet zo vreemd, als het zou kloppen tenminstequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd dat CNN overslaat dat hij dood zou zijn, maar nu wel meldt dat hij in coma ligt.
Dat zou echt het ultieme einde zijn van z'n leven, als er zo'n Terri Schiavo controverse ontstaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij zal nog wel 10 jaar in coma gehouden worden
Ik neem aan dat hij wel wat aparte zaken op heeft laten tekenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in de vriezer wordt gelegd, dat zal hij vast wel in zijn testament hebben staan.
Ze gaan uit van eigen bronnen en niet van anderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd dat CNN overslaat dat hij dood zou zijn, maar nu wel meldt dat hij in coma ligt.
Sowieso had hij niet het laatste concert gehaald...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Onnoman het volgende:
Verdomme Verdomme Verdomme!!!
Ik had 2 concertkaartjes voor hem in september.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het bizarre is dat ik altijd het gevoel heb gehad dat hij niet eens het eerste concert zou halen!
godverdomme zeg ik nu.. ik had me er zo op verheugd
Ik was nog effe een peukie aan het roken na de sexquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik was mijn vriendin aan het ballen. Of misschien nog eerder: bier drinken op het terras. Goed moment toch.
Tja. Toen ie zijn eigen couleur nog had, deed ie ook normaler. Jammer dat iemand zo ver van zijn voetstuk kan donderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mogen ze em meteen weer zwart schminken..
Met of zonder beeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Sky News filmt live via de helikopter zijn huis. Lekker boeiend.
quote:I was going to say, 'awesome, one less nigger', but I don't know if I'd classify him as being black anymore.
Pilly Jean?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |