Enige wat ik gebruik van die nieuwe features zijn sms'en in landscape mode en links openen in een nieuw venster.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
Ik heb trouwens nog geen enkele van de nieuwe killerfeatures van OS 3.0 echt gebruikt.. Een keertje Locate My iPhone getest in MobileMe, en ter test wat gecopy/past, maar verder...? MMS-en doe ik ook nooit.
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Enige wat ik gebruik van die nieuwe features zijn sms'en in landscape mode en links openen in een nieuw venster.
Dat riep ik allang. Waarom ze MMS hebben toegevoegd is me een raadsel, voor copy/paste kan ik me nog wat voorstellen. MMS is dood en begraven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
Is Apple eindelijk gezwicht voor alle smeekbedes om mms en copy/paste toe te voegen, gebruikt vervolgens niemand het.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat riep ik allang. Waarom ze MMS hebben toegevoegd is me een raadsel, voor copy/paste kan ik me nog wat voorstellen. MMS is dood en begraven.
Eenschquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
C/P, landscape, forward, bepaalde SMSjes er tussen uit halen etc. gebruik ik best veel.
Wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Knoflook het volgende:
De nieuwe iphone is zeker weer nergers in NL simlock vrij te verkrijgen ? Kank mn oude iphone inleveren voor de nieuwe
Ehm?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef tummeke het volgende:
De apps die ik wil zijn toch niet echt handig gratis te krijgen volgensmij..
Ze zijn wel te krijgen, maar de prijzen zijn nogal eh...extravagant.quote:
Wel als je 1e stap = jailbreaken en je 2e stap=AppSync vanuit Cydia installeren isquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
Die Navigon als torrent downloaden en installeren in iTunes werkt niet zo 1, 2 3.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Jajong het volgende:
Gay shit. Zit er in praktijk veel verschil tussen de snelheid van Web 'N Walk Plus en het iPhone-internet?
Prepaid?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef jmac het volgende:
Ik heb 'm nu ook. Net gehaald. Ze hadden gelukkkig nog 1 zwarte. Toch maar voor de 16GB gegaan en Prepaid. Dus geen visual Voicemail (like anyone cares..). Nu maar eens zien of ik alles werkende krijg
Valt mee hoor. 450 pond kost 'ie pre-paid. Gewoon gratis internet erop voor een jaar e.d.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Prepaid?
Heb je me daar een partij geld gestort in de winkel dan?
Dat lijkt mij best vervelend ja. Hebben ze geen Android telefoon? Dat is de enige telefoon die ik als serieuse vervanger van de iPhone zie. Nokia en Microsoft met hun shit OS'en absoluut nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:01 schreef -Menn0- het volgende:
Als je eenmaal iPhone hebt gehad zijn alle andere telefonen kut!![]()
Mijn iPhone is overleden maar mag een nieuwe uitzoeken (bij HI) ivm verlenging. Sta ik met allemaal mooie toestellen in m'n handen maar allemaal redden ze het niet bij de iPhone
I know, daarom vroeg ik ook in _praktijk_. Als 't in praktijk toch nooit sneller dan say ~1Mbit is dan boeit 't me verder ook niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
W'nW+ is 1mbit. iPhone internet 2mbit.
Ik wacht de N97 af, hoewel die volgens mij na zo lang wachten ook alleen maar kan tegen vallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best vervelend ja. Hebben ze geen Android telefoon? Dat is de enige telefoon die ik als serieuse vervanger van de iPhone zie. Nokia en Microsoft met hun shit OS'en absoluut niet
Ik denk dat het in de praktijk weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
I know, daarom vroeg ik ook in _praktijk_. Als 't in praktijk toch nooit sneller dan say ~1Mbit is dan boeit 't me verder ook niet.
Je weet dat er overmorgen een nieuwe uitkomtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef jmac het volgende:
Ik heb 'm nu ook. Net gehaald. Ze hadden gelukkkig nog 1 zwarte. Toch maar voor de 16GB gegaan en Prepaid. Dus geen visual Voicemail (like anyone cares..). Nu maar eens zien of ik alles werkende krijg
Volgens mij heeft ie een 3GS in de UK aangeschaftquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de praktijk weinig uitmaakt.
[..]
Je weet dat er overmorgen een nieuwe uitkomt?
Ohquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een 3GS in de UK aangeschaft
Hmm.. Dus ALLES uit de appstore is OOK gratis te installen na jailbreak?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm??
Het is gewoon als de appstore, maar dan alles gratis.
Ja, maar dat is verboden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef tummeke het volgende:
[..]
Hmm.. Dus ALLES uit de appstore is OOK gratis te installen na jailbreak?
Reken op 0quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dat is verboden.
Edit, hier maar even nog: Wat zijn de kansen dat ik morgen nog een iPhone kan reserveren bij de T-Mobile shop voor vrijdag?
Toch een pluspunt hoor, want anders blijf je poetsen.quote:
Klopt. AppSync moet na update na 3.0.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wel als je 1e stap = jailbreaken en je 2e stap=AppSync vanuit Cydia installeren is
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef Nashje het volgende:
Net weer proberen te jailbreaken. Deze keer wel met succes![]()
. Sim wordt nu wel herkend. Jippie.
minimaal..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat zijn de kansen dat ik morgen nog een iPhone kan reserveren bij de T-Mobile shop voor vrijdag?
Kan me zo moeilijk voorstellen dat in Zoetermeer mensen komen die dat ding reserveren, ik meld het morgen wel even hier hoe het gegaan is.quote:
ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kan me zo moeilijk voorstellen dat in Zoetermeer mensen komen die dat ding reserveren, ik meld het morgen wel even hier hoe het gegaan is.
Bij welke app?quote:Op donderdag 25 juni 2009 04:43 schreef KumA het volgende:
Hoe komt t dat ik geen push notification krijg op 3.0? moet je carrier maatschappij dat ondersteunen ofzo?
cycorder?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoe heette de app ook alweer, waarmee je video kunt opnemen met je 3G?
goedemorgen!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje.Bestaat er nu eigenlijk al realtime navigatie software voor de iphone?
uhm... die weet ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
En een gratis variant voor RemindYou? :$
Navigatie op de iPhone? Daar is de GPS chip toch niet goed genoeg voor??quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje.Bestaat er nu eigenlijk al realtime navigatie software voor de iphone?
Waar heb je dat dan gelezen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Navigatie op de iPhone? Daar is de GPS chip toch niet goed genoeg voor??
We hebben helemaal geen 3GS nodigquote:
Ik ben geen arme student en ik heb tot nu toe nog maar 1 applicatie waar ik niet voor betaald hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen 3GS nodig.
Ben blij dat de jailbreak werkt. Kun je echt zoveel meer mee. En ik ben ook maar een arme student.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zag een billboard in de stad. "Navigatie voorlopig nog niet werkend op de iPhone."
Gereserveerdquote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb ook wat stofjes achter het glas. Valt dat onder garantie? Vast niet
Ik denk dat ik zo eens met de klantenservice van T-mobile ga bellen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Tenminste, heb ik hier ergens eens gelezen in dit topic.
het zit er nu 1 dag, en ik irriteer me er nu al mateloos aan.
Iemand een idee hoe het gaat met garantie? kan je dan gewoon naar een willekeurige t-mobile winkel?
Ik heb mijnes nml telefonisch besteld en thuis gekregen.
Welk nummer was je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:27 schreef Geqxon het volgende:
Hobba, er ligt morgen een iPhone 3GS voor me klaar.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens met de klantenservice van T-mobile ga bellen...
Leuk. Credits voor de developers, dat zie je niet vaak in Nederland. Zij zijn toch voor een heel groot gedeelte verantwoordelijk voor het succes van de iPhone.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Kremers het volgende:
Leuk en interessant artikel: http://www.volkskrant.nl/(...)succes_van_de_iPhone
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Inderdaad. Als ik wat meer into App development was, had ik met dat kompas in de 3GS al lang een Mekka-app ontwikkeld.
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je vingers gaan er bijna van kriebelen, de mooie verhalen
Mjah bij mij is de limitatie op programmeerkennis. Ik kan nog niet Javascript lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wel een leuk idee
Nog een goed idee: Broes, bekend van de buienradar heeft een dashboard widget gemaakt waarmee je de goedkoopste brandstofprijzen kunt opvragen op basis van een in te voeren postcode. Maak hier een iPhone app van met gps rijinstructies en je hebt een knaller van een app.
[..]
Same hereIk zou best een iPhone app ontwikkelstudio willen opzetten. Helaas kan ik zelf niet programmeren, maar ideeën en kennis van marketing heb ik wel
R U Kiddin' me?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg hoe zorg ik ervoor dat ik de mmsjes gewoon op mijn iphone krijg en niet via de suffe t-mobile site?
Nee, lui dus ik denk plemp het hier neer.quote:
het is een feature geworden in 3.0.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, lui dus ik denk plemp het hier neer.
Nou daar denkt mijn Iphone nog anders over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is een feature geworden in 3.0.
Bestel dat ding gewoon online joh, zo lang zal dat dan niet duren. Je hoeft dan iig niet te wachten tot ze aan de winkels geleverd worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat ik morgen ook nog even wat andere winkels langsga, want ik denk dat ik een maand kan gaan wachten anders.
Het maakt gebruik van WiFi, dus dat duurt even. Binnenkort komt v.2 uit en deze ondersteunt Bluetoothquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Tof. Jammer dat het nog niet vloeiend gaat.
Goede vraag. Bij search results alles uitvinken werkt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Skv het volgende:
Hoe zet je dat kutspotlight uit? Gebruik het nooit en zet het supervaak per ongeluk aan..
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken. Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam
. Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet
. Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?
Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Ja, aangezien ik dat ook op mijn touch kan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?
Dat is alleen vanaf een bepaalde datum. Ik dacht begin juni.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?
Dat zou wel moeten kunnen ja. Er zit tenslotte ook wifi in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt echt alles behalve bellen en smsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wifi wel toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Ik wil het je wel uitleggen. Ben er van de week mee begonnen, en weet dus nu hoe het allemaal een beetje zit. Daarvoor was het voor mij ook echt een gekkenhuis. Cydia, Icy, Installer, Installous, Hackulous, Appulousquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
Er is wel RunKeeper Pro en nog eentje, maar die moet je dan als actieve applicatie aanhebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jmac het volgende:
Trouwens: Door dat GPS kan de phone toch ook bijhouden hoeveel KM je gereden/gelopen/gefietst hebt? Net als dat Nike/Iphone ding maar dan zonder sensor? Is er een programma die dit doet? Dus een soort van kilometers bijhouden, hoe snel je dat hebt afgelegd en dus ook het gemiddelde km/h? Soort van snelheidsmeter die je ook op je fiets hebt?
Dat is het hele idee van gps.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jmac het volgende:
Trouwens: Door dat GPS kan de phone toch ook bijhouden hoeveel KM je gereden/gelopen/gefietst hebt?
Ik weet niet of je een zonnepaneel op je rug hebt, want dan gaat ie wel erg snel leeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nu nog een app die dat op de achtergrond registreert.
http://www.iphoneclub.nl/(...)ding-voor-beginners/quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken. Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam
. Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet
. Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?
Zal m'n eigen vraag 's beantwoorden want had 't toch maar aangeschaft. Net 2 uur wezen fietsen en heb de plek van bestemming niet gevondenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:49 schreef jmac het volgende:
Al meer mensen gebruik gemaakt van die navigator? Ik wil ook zoiets aanschaffen (alleen voor fiets/wandel) maar weet dus niet of er veel verschil zit in die nu uit is en die van TomTom? Gebruik 'm niet extreem veel en alleen in grote stad (London) dus neem aan dat alle data daarvan wel goed erin zit? Is 't de moeite waard om af te wachten tot tommie er is of maakt 't allemaal weinig verschil?
Zou het signaal misschien erg verzakt worden als je 'm in je broekzak hebt of heeft dat geen invloed op het gps-signaal? Dat 't beter werkt als je 'm ergens in een open jaszak doet ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef Skv het volgende:
Op de fiets in Enschede werkte het 100 procent perfect!
Trailguru is the answerquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is wel RunKeeper Pro en nog eentje, maar die moet je dan als actieve applicatie aanhebben.
Ik had het ding in mijn hand.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Zou het signaal misschien erg verzakt worden als je 'm in je broekzak hebt of heeft dat geen invloed op het gps-signaal? Dat 't beter werkt als je 'm ergens in een open jaszak doet ofzo?
Nee ze doen het echt niet. Verschillende winkels geprobeerd, maar overal wisten ze gelijk dat op de iPhone geen studentenkorting mogelijk was. Goed geïnstrueerd dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand trouwens nog gelukt om "studentenkorting" te krijgen bij een iPhone 3G(S) abonnement van T-mobile? (Dit jaar dus) Ik geloof dat de medewerkers in die Service Points niet echt mee willen werken daarin..
Thanks. Had je niet dat je zwager dan met jouw iTunes Store account aan de haal kon?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef nelisb het volgende:
Ik heb het bij mijn zwager gedaan.
Ff iTunes store ingelogd met mijn eigen account. iPhone eraan. Alles syncen uitgezet. Fgeactiveerd en klaar.
Geinigquote:
Ga trouwen man!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:56 schreef nelisb het volgende:
Gelijk aangesloten! Alleen ff activeren je iPhone in iTunes
haha ja straks! Wordt om 11 uur opgehaald. Zit beetje thuis op de banken te spelen met mijn iPhone. Wat moet je anders om de tijd te doden?quote:
Volgend jaar gewoon de iPhone 4 halen joh.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iedereen gaat vandaag zijn iPhone 3GS halen
en ik mezelf opgelegd dat ik het bij mijn 3G houd. Kijken hoelang ik dit vol ga houden
Same here!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
en ik mezelf opgelegd dat ik het bij mijn 3G houd. Kijken hoelang ik dit vol ga houden
De iPhone 3GTIquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon de iPhone 4 halen joh.
Mazzeltov dan maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
haha ja straks! Wordt om 11 uur opgehaald. Zit beetje thuis op de banken te spelen met mijn iPhone. Wat moet je anders om de tijd te doden?
For real?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet niet of ik vandaag nog de iPhone ga halen man. Godver, M.Jackson is dood, ik zit hier echt uit te huilen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat heb je eigenlijk nodig als hij wordt thuis bezorgd? Enkel legitimatiebewijs& pinpas?
quote:iPhone Dev Team bevestigt jailbreak en unlock voor iPhone 3GS
Het iPhone Dev Team heeft zojuist bevestigd dat het beveiligingslek 24Kpwn, dat op de iPod touch 2G aanwezig was, ook op de bootrom van de iPhone 3GS is te vinden. Daarmee wordt het op korte termijn mogelijk om een jailbreak voor de iPhone 3GS door te voeren, met behulp van redsn0w. Ook bevestigt het iPhone Dev Team, dat een unlock via ultrasn0w binnen handbereik komt.
In de posting zeggen ze, dat ze zo’n 5 uur geleden de ontdekking hebben gedaan. De bootrom op de iPhone 3GS lijkt afkomstig uit augustus 2008. Toch betekent het niet dat het Dev Team nu uiteindelijk het kat-en-muisspelletje met Apple heeft gewonnen. Op hun blog schrijven ze, dat er toch uitdagende aspecten aan de 3GS-jailbreak blijven zitten, die niet op andere apparaten gelden. De fundamentele zwakheden zijn echter wel aanwezig. Straks dus jailbreaken met redsn0w en unlocken met ultrasn0w (maar nu nog niet).
Ach, zoveel verschil zie ik niet tussen de 3G en 3GS op een wat betere processor, cameratje en wat meer geheugen na. 3G is goed zat, en kijk liever al vooruit naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ja, ik bedoel, alles gaat "maar" twee keer zo snel he. Het is niet zo belangrijk dat een applicatie in 15 in plaats van 30 seconden start.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil zie ik niet tussen de 3G en 3GS op een wat betere processor, cameratje en wat meer geheugen na. 3G is goed zat, en kijk liever al vooruit naar volgend jaar.
Mij maakt dat nou echt geen reet uit hoor. Dat is voor mij zeker geen reden om even flink de portemonnee open te trekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, alles gaat "maar" twee keer zo snel he. Het is niet zo belangrijk dat een applicatie in 15 in plaats van 30 seconden start.
Navigon oogt beter op het eerste gezicht..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef Vince22 het volgende:
En de teede navi software is er nu ook voor europa
http://www.iphoneclub.nl/(...)-mobile-maps-europe/
* Vince22 wacht op de ipa om te vergelijken!
Totdat er devvers zijn die de snelheid van de 3GS als standaard hanteren. Dan kan een 2G/3G opeens snel verouderd raken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mij maakt dat nou echt geen reet uit hoor. Dat is voor mij zeker geen reden om even flink de portemonnee open te trekken.
Ik zou ook niet weten waarom in een 3gs zou moeten kopen.. Filmen kan ook met een jailbroken 3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil zie ik niet tussen de 3G en 3GS op een wat betere processor, cameratje en wat meer geheugen na. 3G is goed zat, en kijk liever al vooruit naar volgend jaar.
Ach, dan zijn er vast wel nog wat devvers over die wel rekening houden met de 2G/3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Totdat er devvers zijn die de snelheid van de 3GS als standaard hanteren. Dan kan een 2G/3G opeens snel verouderd raken.
T-mobile biedt geen dealtjes aan toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Sure, maar dan moeten dat wel de devvers zijn die de apps maken die jou aanspreken. Daarnaast denk ik dat een app als TomTom behoorlijk kan profiteren van een snellere CPU. Ik ren ook niet gelijk naar de winkel voor een 3GS, maar om een snelheidswinst van 50% weg te zetten als een onzinnige upgrade is weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, dan zijn er vast wel nog wat devvers over die wel rekening houden met de 2G/3G.
250 euro kan je er voor vangen. Voor een 16Gig misschien 300.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Wat doen 3G's nu op Marktplaats zo ongeveer? Is die markt helemaal ingestort of wat?
Alleen voor toekomstige games zal het interessant zijn denk ik, TomTom gaat wel draaien op de 3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sure, maar dan moeten dat wel de devvers zijn die de apps maken die jou aanspreken. Daarnaast denk ik dat een app als TomTom behoorlijk kan profiteren van een snellere CPU. Ik ren ook niet gelijk naar de winkel voor een 3GS, maar om een snelheidswinst van 50% weg te zetten als een onzinnige upgrade is weer het andere uiterste.
Helaas nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
T-mobile biedt geen dealtjes aan toch?
Wat heb je te koop dan, ik zoek namelijk nog een 3G ipv mijn huidige 2G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Wat doen 3G's nu op Marktplaats zo ongeveer? Is die markt helemaal ingestort of wat?
Ik heb niks te koop, maar ik vroeg het me zo af. Ben voorlopig wel happy met mijn 3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat heb je te koop dan, ik zoek namelijk nog een 3G ipv mijn huidige 2G.
Hehe oke, jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niks te koop, maar ik vroeg het me zo af. Ben voorlopig wel happy met mijn 3G.
Luuk! Post eens wat foto's! (Die je met je 3GS gemaakt hebt dus). Ben benieuwd hoe de cam is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef DaMook het volgende:Ik heb hem
32GB zwarte
.
Mijn 2G kan de kast in als reserve.
valt wel. 300¤ voor een 8gig en rond de 400¤ voor een 16gig is wel okay.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat je er best meer voor kunt krijgen hoor, gezien de prijzen van de losse 3GS. Maar dat hangt uiteraard ook af van de staat van de iPhone: Krassen, scheuren etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
250 euro kan je er voor vangen. Voor een 16Gig misschien 300.
Ik hossel ze via Italie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik denk dat je er best meer voor kunt krijgen hoor, gezien de prijzen van de losse 3GS. Maar dat hangt uiteraard ook af van de staat van de iPhone: Krassen, scheuren etc.
Ik vraag mij af of t-mobile almere al door de voorraad heen is
De devvers die dus misschien 25% van de markt aanspreken, en er dus na een tijdje achterkomen dat de apps die ze hebben gemaakt minder dan verwacht opbrengen. Waarschijnlijk gaan ze dan gewoon voor de volledige markt en maken ze apps die gemaakt zijn voor alle iPhones.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Totdat er devvers zijn die de snelheid van de 3GS als standaard hanteren. Dan kan een 2G/3G opeens snel verouderd raken.
Ik heb mijn 2G 16 gig, maar online gepleurt, hoop er nog 250,- voor te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
valt wel. 300¤ voor een 8gig en rond de 400¤ voor een 16gig is wel okay.
Waarom zou die markt instorten? 2G 16 gig ging nog weg tot vorige week voor 300¤
Je kunt veel instellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat Sygic ziet er best heel druk uit zeg
voor 300 heb ik nog wel een 3G voor je.. Wel wat krasjes op het schermquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2G 16 gig, maar online gepleurt, hoop er nog 250,- voor te krijgen.
100 E erbij moet ik wel een 3G 8GB kunnen vinden, ik vind een Tomtom op de tel wel heel fijn namelijk
Komend half uur is ie bezig met synchroniserenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Luuk! Post eens wat foto's! (Die je met je 3GS gemaakt hebt dus). Ben benieuwd hoe de cam is.
Kostda?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik hossel ze via Italie.
Simlock vrij, gewoon in combi met een vodafone abonnement bijv,
Wat werd niet goedgekeurd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komend half uur is ie bezig met synchroniseren. Zal daarna kijken wat ik voor je kan doen. Begin wel moe te worden (nachtdienst gehad), er is dus de kans dat ik de eer van de eerste foto's aan iemand anders overlaat
.
ik stond er net als eerste bellen ze t-mobile voor een of andere code, alles best snel geregeld.
voor de 2e werd niet goedgekeurd (heeft hem dus ook niet meegekregen).
voor de 2e (kai van langs ons pap en mam) werd niet goedgekeurd
Had dus best geluk.
De abbo aanvraag, iets met mogelijk bkr of iets andersquote:
Los zijn ze rond de 700 euro (nieuw in doos). bij abonnement is het afhankelijk welk abonnement je erbij neemt.quote:
Waar heb jij 'm gehaald dan? Zie dat je nl vodafone hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
De abbo aanvraag, iets met mogelijk bkr of iets anders.
België is goedkoper dan Italië. ¤575 (16GB) en ¤675 (32GB).quote:
Dat is zijn 2Gquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm gehaald dan? Zie dat je nl vodafone hebt.
Waar zie jij datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm gehaald dan? Zie dat je nl vodafone hebt.
Ja dat zie ikquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb hem : D
Heb je er ¤350 voor over? Dan ga ik erover nadenkenquote:
Volgens mij doen ze niet lastig, J. Zeker niet als je een simlockvrij toestel koopt; geld is geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
Hoe makkelijk koop je als NL'er een 3GS in Belgie? Ten tijde van de 3G deden ze er wel lastig over geloof ik?
vanavond waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil geen iPhone 3GS plaatjes meer zien.Enough
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:
Net een S bijgekrast op m'n iPhone. Hoor ik er toch nog een beetje bij.
Ik ga de S op mijn arm zetten denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:
Net een S bijgekrast op m'n iPhone. Hoor ik er toch nog een beetje bij.
Ja, één van de meest ondergewaardeerde nieuwe functies van de 3GS waarschijnlijk. Net als de accelerometer destijds. Geloof me maar, de telefoons met kompas zullen je de komende jaren om de oren vliegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef DaMook het volgende:
Na 30 minuten is het synchroniseren klaar. In maps is cool dat ie de kaart aan past naar de kant waarin je de iphone houd
.
Nee idd zie foto die ik eerder geplaatst heb, gewoon iPhone en daaronder 32 GBquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Leukste is nog dat er helemaal geen s op de achterkant staat
de verschillende sensoren. Bijvoorbeeld het dimmen van het licht als er veel zon staan, of het uitgaan van het scherm als je m tegen je oor houdt enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Zag gister in de zon trouwens 3 rare puntjes boven m'n scherm.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wtf is dit?
Benaderings sensor (scherm uit tijdens bellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wtf is dit?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wtf is dit?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef Houzer het volgende:
[..]Predator heeft het op jouw I-phone voorzien.
Je kunt het beste even bellen met T-Mobile of ze alvast nu je abo willen activeren. Volgens mij kan dat als je nu ook al bij T-Mobile zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een iPhone 3GS en ik wil ermee spelen, mijn abonnement gaat echter pas 23-7 in en ik heb geen zin in dubbele kosten. Als ik mijn 3GS aanzet en wil synchroniseren met iTunes vraagt hij om een simkaart. Kan ik nu al de T-Mobile kaart met de bijbehorende pincode gebruiken? Of ga ik dan al meteen betalen?
Ik zit nu bij KPN, en dat abonnement loopt dus nog. Zoals gezegd: ik wil geen dubbele kosten maar een maand mijn iPhone gebruiken als een soort iPod Touch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt het beste even bellen met T-Mobile of ze alvast nu je abo willen activeren. Volgens mij kan dat als je nu ook al bij T-Mobile zit.
Dan zou ik het niet weten. Toen ik van een sim only naar iPhone 3G overstapte (beide bij T-Mobile), was het met een belletje geregeld, maar ik kan me voorstellen dat dat in jouw geval dus niet opgaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu bij KPN, en dat abonnement loopt dus nog. Zoals gezegd: ik wil geen dubbele kosten maar een maand mijn iPhone gebruiken als een soort iPod Touch.
Je kunt toch ook op sla over oid drukken. Dan heb je gewoon een ipod touch zeg maar. Wifi en apps werken dan gewoon alleen bellen, en 3g enzo werken dan niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een iPhone 3GS en ik wil ermee spelen, mijn abonnement gaat echter pas 23-7 in en ik heb geen zin in dubbele kosten. Als ik mijn 3GS aanzet en wil synchroniseren met iTunes vraagt hij om een simkaart. Kan ik nu al de T-Mobile kaart met de bijbehorende pincode gebruiken? Of ga ik dan al meteen betalen?
Dat doet ie als het goed is sowieso niet als je de activering via itunes niet doet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef RHCPeter het volgende:
Als het goed is kun je hem gewoon gebruiken maar schakel wel ff 3G en gprs uit zodat je iig niet per ongeluk belt of contact maakt met internet
misschien komt het door die oleophobische zooi op het schermquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef Geqxon het volgende:
En de eerste App die ik heb geopend: Kompas.
Ik merk wel dat het scherm vrij stroef is, ik moet haast kracht zetten als ik een "flick" over het hele scherm wil doen. Misschien omdat ik mijn handen te steriel heb gemaakt?
Hier geen last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef Geqxon het volgende:
En de eerste App die ik heb geopend: Kompas.
Ik merk wel dat het scherm vrij stroef is, ik moet haast kracht zetten als ik een "flick" over het hele scherm wil doen. Misschien omdat ik mijn handen te steriel heb gemaakt?
Jij had nog geen iPhone? Dit kon namelijk ook al op de 3Gquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef Geqxon het volgende:
-Je hebt je computer amper nodig, alles kan op de iPhone zelf.
Top dingetje!
Jep, is nieuw voor mij. Ik heb speciaal op de 3GS gewacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Jij had nog geen iPhone? Dit kon namelijk ook al op de 3G
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, is nieuw voor mij. Ik heb speciaal op de 3GS gewacht.
Hoe kun je de iPhone het beste is je voorste broekzak stoppen? Beeldscherm naar je been toe of juist naar voren wijzend?
Nieuw acherkantjes? Voor 3G? Kost da?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
*woohoo* gister 3 nieuwe achterkantjes ontvangen via EBay, ben er heel blij mee(zo, kan ik tenminste toch nog meejoelen
)
Heb hem altijd met het scherm tegen mijn been aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe kun je de iPhone het beste is je voorste broekzak stoppen? Beeldscherm naar je been toe of juist naar voren wijzend?
Ik zou 'm zo veel mogelijk naar links laten liggen (als je 'm in je rechter broekzak doet) dan kun je je penis er een beetje tegenaan leggen. Vindt de iPhone fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Same here, jaren geleden is het display van mijn oude Nokia stuk gegaan door iets wat er tegenaan stootte, sindsdien heb ik het display tegen mijn been.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:50 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Heb hem altijd met het scherm tegen mijn been aanAls er iets tegen mijn telefoon in mijn zak knalt dat het scherm niet kapot is of iig minder kans
En het zit idd ook fijner door de vormquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Same here, jaren geleden is het display van mijn oude Nokia stuk gegaan door iets wat er tegenaan stootte, sindsdien heb ik het display tegen mijn been.
Ik heb onderstaande gekocht en was 19,85 kwijt! Geen geld toch, en nog een super service ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nieuw acherkantjes? Voor 3G? Kost da?
Het is wel ebayquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef Ad_rem het volgende:
Zijn die achterkantjes makkelijk te monteren? Zijn er ook iDEAL sites waar je ze kunt kopen?
Dat weet ik, maar ik heb een USB-connectie met mijn Macbook, kan hij dan niet de mappen en berichten van mijn Macbook overnemen? Dit is een beetje lelijk, dat ik op mijn iPhone enkel de mailtjes van vorige maand in los door elkaar heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met POP kan dat naar mijn weten niet. De mappen staan lokaal en de data ook.
Synchroniseer emailaccounts wellicht? Onder het tabblad Info bij je iPhone 3GS (binnen iTunes)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb een USB-connectie met mijn Macbook, kan hij dan niet de mappen en berichten van mijn Macbook overnemen? Dit is een beetje lelijk, dat ik op mijn iPhone enkel de mailtjes van vorige maand in los door elkaar heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |