Jep, is nieuw voor mij. Ik heb speciaal op de 3GS gewacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Jij had nog geen iPhone? Dit kon namelijk ook al op de 3G

(zo, kan ik tenminste toch nog meejoelen
 (zo, kan ik tenminste toch nog meejoelen  )
)

quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, is nieuw voor mij. Ik heb speciaal op de 3GS gewacht.
Hoe kun je de iPhone het beste is je voorste broekzak stoppen? Beeldscherm naar je been toe of juist naar voren wijzend?

Nieuw acherkantjes? Voor 3G? Kost da?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
*woohoo* gister 3 nieuwe achterkantjes ontvangen via EBay, ben er heel blij mee(zo, kan ik tenminste toch nog meejoelen
)

Heb hem altijd met het scherm tegen mijn been aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe kun je de iPhone het beste is je voorste broekzak stoppen? Beeldscherm naar je been toe of juist naar voren wijzend?
 Als er iets tegen mijn telefoon in mijn zak knalt dat het scherm niet kapot is of iig minder kans
 Als er iets tegen mijn telefoon in mijn zak knalt dat het scherm niet kapot is of iig minder kans  

Ik zou 'm zo veel mogelijk naar links laten liggen (als je 'm in je rechter broekzak doet) dan kun je je penis er een beetje tegenaan leggen. Vindt de iPhone fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]

Same here, jaren geleden is het display van mijn oude Nokia stuk gegaan door iets wat er tegenaan stootte, sindsdien heb ik het display tegen mijn been.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:50 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Heb hem altijd met het scherm tegen mijn been aanAls er iets tegen mijn telefoon in mijn zak knalt dat het scherm niet kapot is of iig minder kans

En het zit idd ook fijner door de vormquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Same here, jaren geleden is het display van mijn oude Nokia stuk gegaan door iets wat er tegenaan stootte, sindsdien heb ik het display tegen mijn been.

Ik heb onderstaande gekocht en was 19,85 kwijt! Geen geld toch, en nog een super service ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nieuw acherkantjes? Voor 3G? Kost da?

Het is wel ebayquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef Ad_rem het volgende:
Zijn die achterkantjes makkelijk te monteren? Zijn er ook iDEAL sites waar je ze kunt kopen?
 maar als ze makkelijk zijn te monteren wil ik het ook doen....
 maar als ze makkelijk zijn te monteren wil ik het ook doen....

De roze kostte iets meer werk maar zat ook na een minuut of 5 goed! Zoals ik al zei, ik ben er echt blij mee! Mag ik de verkoper hier neerzetten of is dat tegen de regels? (hij rekent ook geen bezorgkosten
 De roze kostte iets meer werk maar zat ook na een minuut of 5 goed! Zoals ik al zei, ik ben er echt blij mee! Mag ik de verkoper hier neerzetten of is dat tegen de regels? (hij rekent ook geen bezorgkosten  )
)

Dat weet ik, maar ik heb een USB-connectie met mijn Macbook, kan hij dan niet de mappen en berichten van mijn Macbook overnemen? Dit is een beetje lelijk, dat ik op mijn iPhone enkel de mailtjes van vorige maand in los door elkaar heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met POP kan dat naar mijn weten niet. De mappen staan lokaal en de data ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |