Ik ga de S op mijn arm zetten denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:
Net een S bijgekrast op m'n iPhone. Hoor ik er toch nog een beetje bij.
Ja, één van de meest ondergewaardeerde nieuwe functies van de 3GS waarschijnlijk. Net als de accelerometer destijds. Geloof me maar, de telefoons met kompas zullen je de komende jaren om de oren vliegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef DaMook het volgende:
Na 30 minuten is het synchroniseren klaar. In maps is cool dat ie de kaart aan past naar de kant waarin je de iphone houd
.
Nee idd zie foto die ik eerder geplaatst heb, gewoon iPhone en daaronder 32 GBquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Leukste is nog dat er helemaal geen s op de achterkant staat
de verschillende sensoren. Bijvoorbeeld het dimmen van het licht als er veel zon staan, of het uitgaan van het scherm als je m tegen je oor houdt enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Zag gister in de zon trouwens 3 rare puntjes boven m'n scherm.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wtf is dit?
Benaderings sensor (scherm uit tijdens bellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wtf is dit?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wtf is dit?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef Houzer het volgende:
[..]Predator heeft het op jouw I-phone voorzien.
Je kunt het beste even bellen met T-Mobile of ze alvast nu je abo willen activeren. Volgens mij kan dat als je nu ook al bij T-Mobile zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een iPhone 3GS en ik wil ermee spelen, mijn abonnement gaat echter pas 23-7 in en ik heb geen zin in dubbele kosten. Als ik mijn 3GS aanzet en wil synchroniseren met iTunes vraagt hij om een simkaart. Kan ik nu al de T-Mobile kaart met de bijbehorende pincode gebruiken? Of ga ik dan al meteen betalen?
Ik zit nu bij KPN, en dat abonnement loopt dus nog. Zoals gezegd: ik wil geen dubbele kosten maar een maand mijn iPhone gebruiken als een soort iPod Touch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt het beste even bellen met T-Mobile of ze alvast nu je abo willen activeren. Volgens mij kan dat als je nu ook al bij T-Mobile zit.
Dan zou ik het niet weten. Toen ik van een sim only naar iPhone 3G overstapte (beide bij T-Mobile), was het met een belletje geregeld, maar ik kan me voorstellen dat dat in jouw geval dus niet opgaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu bij KPN, en dat abonnement loopt dus nog. Zoals gezegd: ik wil geen dubbele kosten maar een maand mijn iPhone gebruiken als een soort iPod Touch.
Je kunt toch ook op sla over oid drukken. Dan heb je gewoon een ipod touch zeg maar. Wifi en apps werken dan gewoon alleen bellen, en 3g enzo werken dan niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een iPhone 3GS en ik wil ermee spelen, mijn abonnement gaat echter pas 23-7 in en ik heb geen zin in dubbele kosten. Als ik mijn 3GS aanzet en wil synchroniseren met iTunes vraagt hij om een simkaart. Kan ik nu al de T-Mobile kaart met de bijbehorende pincode gebruiken? Of ga ik dan al meteen betalen?
Dat doet ie als het goed is sowieso niet als je de activering via itunes niet doet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef RHCPeter het volgende:
Als het goed is kun je hem gewoon gebruiken maar schakel wel ff 3G en gprs uit zodat je iig niet per ongeluk belt of contact maakt met internet
misschien komt het door die oleophobische zooi op het schermquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef Geqxon het volgende:
En de eerste App die ik heb geopend: Kompas.
Ik merk wel dat het scherm vrij stroef is, ik moet haast kracht zetten als ik een "flick" over het hele scherm wil doen. Misschien omdat ik mijn handen te steriel heb gemaakt?
Hier geen last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef Geqxon het volgende:
En de eerste App die ik heb geopend: Kompas.
Ik merk wel dat het scherm vrij stroef is, ik moet haast kracht zetten als ik een "flick" over het hele scherm wil doen. Misschien omdat ik mijn handen te steriel heb gemaakt?
Jij had nog geen iPhone? Dit kon namelijk ook al op de 3Gquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef Geqxon het volgende:
-Je hebt je computer amper nodig, alles kan op de iPhone zelf.
Top dingetje!
Jep, is nieuw voor mij. Ik heb speciaal op de 3GS gewacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Jij had nog geen iPhone? Dit kon namelijk ook al op de 3G
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, is nieuw voor mij. Ik heb speciaal op de 3GS gewacht.
Hoe kun je de iPhone het beste is je voorste broekzak stoppen? Beeldscherm naar je been toe of juist naar voren wijzend?
Nieuw acherkantjes? Voor 3G? Kost da?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
*woohoo* gister 3 nieuwe achterkantjes ontvangen via EBay, ben er heel blij mee(zo, kan ik tenminste toch nog meejoelen
)
Heb hem altijd met het scherm tegen mijn been aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe kun je de iPhone het beste is je voorste broekzak stoppen? Beeldscherm naar je been toe of juist naar voren wijzend?
Ik zou 'm zo veel mogelijk naar links laten liggen (als je 'm in je rechter broekzak doet) dan kun je je penis er een beetje tegenaan leggen. Vindt de iPhone fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Same here, jaren geleden is het display van mijn oude Nokia stuk gegaan door iets wat er tegenaan stootte, sindsdien heb ik het display tegen mijn been.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:50 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Heb hem altijd met het scherm tegen mijn been aanAls er iets tegen mijn telefoon in mijn zak knalt dat het scherm niet kapot is of iig minder kans
En het zit idd ook fijner door de vormquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Same here, jaren geleden is het display van mijn oude Nokia stuk gegaan door iets wat er tegenaan stootte, sindsdien heb ik het display tegen mijn been.
Ik heb onderstaande gekocht en was 19,85 kwijt! Geen geld toch, en nog een super service ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nieuw acherkantjes? Voor 3G? Kost da?
Het is wel ebayquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef Ad_rem het volgende:
Zijn die achterkantjes makkelijk te monteren? Zijn er ook iDEAL sites waar je ze kunt kopen?
Dat weet ik, maar ik heb een USB-connectie met mijn Macbook, kan hij dan niet de mappen en berichten van mijn Macbook overnemen? Dit is een beetje lelijk, dat ik op mijn iPhone enkel de mailtjes van vorige maand in los door elkaar heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met POP kan dat naar mijn weten niet. De mappen staan lokaal en de data ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |