250 euro kan je er voor vangen. Voor een 16Gig misschien 300.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Wat doen 3G's nu op Marktplaats zo ongeveer? Is die markt helemaal ingestort of wat?
Alleen voor toekomstige games zal het interessant zijn denk ik, TomTom gaat wel draaien op de 3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sure, maar dan moeten dat wel de devvers zijn die de apps maken die jou aanspreken. Daarnaast denk ik dat een app als TomTom behoorlijk kan profiteren van een snellere CPU. Ik ren ook niet gelijk naar de winkel voor een 3GS, maar om een snelheidswinst van 50% weg te zetten als een onzinnige upgrade is weer het andere uiterste.
Helaas nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
T-mobile biedt geen dealtjes aan toch?
Wat heb je te koop dan, ik zoek namelijk nog een 3G ipv mijn huidige 2G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Wat doen 3G's nu op Marktplaats zo ongeveer? Is die markt helemaal ingestort of wat?
Ik heb niks te koop, maar ik vroeg het me zo af. Ben voorlopig wel happy met mijn 3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat heb je te koop dan, ik zoek namelijk nog een 3G ipv mijn huidige 2G.
Hehe oke, jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niks te koop, maar ik vroeg het me zo af. Ben voorlopig wel happy met mijn 3G.
Luuk! Post eens wat foto's! (Die je met je 3GS gemaakt hebt dus). Ben benieuwd hoe de cam is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef DaMook het volgende:Ik heb hem
32GB zwarte
.
Mijn 2G kan de kast in als reserve.
valt wel. 300¤ voor een 8gig en rond de 400¤ voor een 16gig is wel okay.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat je er best meer voor kunt krijgen hoor, gezien de prijzen van de losse 3GS. Maar dat hangt uiteraard ook af van de staat van de iPhone: Krassen, scheuren etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
250 euro kan je er voor vangen. Voor een 16Gig misschien 300.
Ik hossel ze via Italie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik denk dat je er best meer voor kunt krijgen hoor, gezien de prijzen van de losse 3GS. Maar dat hangt uiteraard ook af van de staat van de iPhone: Krassen, scheuren etc.
Ik vraag mij af of t-mobile almere al door de voorraad heen is
De devvers die dus misschien 25% van de markt aanspreken, en er dus na een tijdje achterkomen dat de apps die ze hebben gemaakt minder dan verwacht opbrengen. Waarschijnlijk gaan ze dan gewoon voor de volledige markt en maken ze apps die gemaakt zijn voor alle iPhones.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Totdat er devvers zijn die de snelheid van de 3GS als standaard hanteren. Dan kan een 2G/3G opeens snel verouderd raken.
Ik heb mijn 2G 16 gig, maar online gepleurt, hoop er nog 250,- voor te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
valt wel. 300¤ voor een 8gig en rond de 400¤ voor een 16gig is wel okay.
Waarom zou die markt instorten? 2G 16 gig ging nog weg tot vorige week voor 300¤
Je kunt veel instellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat Sygic ziet er best heel druk uit zeg
voor 300 heb ik nog wel een 3G voor je.. Wel wat krasjes op het schermquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2G 16 gig, maar online gepleurt, hoop er nog 250,- voor te krijgen.
100 E erbij moet ik wel een 3G 8GB kunnen vinden, ik vind een Tomtom op de tel wel heel fijn namelijk
Komend half uur is ie bezig met synchroniserenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Luuk! Post eens wat foto's! (Die je met je 3GS gemaakt hebt dus). Ben benieuwd hoe de cam is.
Kostda?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik hossel ze via Italie.
Simlock vrij, gewoon in combi met een vodafone abonnement bijv,
Wat werd niet goedgekeurd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komend half uur is ie bezig met synchroniseren. Zal daarna kijken wat ik voor je kan doen. Begin wel moe te worden (nachtdienst gehad), er is dus de kans dat ik de eer van de eerste foto's aan iemand anders overlaat
.
ik stond er net als eerste bellen ze t-mobile voor een of andere code, alles best snel geregeld.
voor de 2e werd niet goedgekeurd (heeft hem dus ook niet meegekregen).
voor de 2e (kai van langs ons pap en mam) werd niet goedgekeurd
Had dus best geluk.
De abbo aanvraag, iets met mogelijk bkr of iets andersquote:
Los zijn ze rond de 700 euro (nieuw in doos). bij abonnement is het afhankelijk welk abonnement je erbij neemt.quote:
Waar heb jij 'm gehaald dan? Zie dat je nl vodafone hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
De abbo aanvraag, iets met mogelijk bkr of iets anders.
België is goedkoper dan Italië. ¤575 (16GB) en ¤675 (32GB).quote:
Dat is zijn 2Gquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm gehaald dan? Zie dat je nl vodafone hebt.
Waar zie jij datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heb jij 'm gehaald dan? Zie dat je nl vodafone hebt.
Ja dat zie ikquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb hem : D
Heb je er ¤350 voor over? Dan ga ik erover nadenkenquote:
Volgens mij doen ze niet lastig, J. Zeker niet als je een simlockvrij toestel koopt; geld is geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
Hoe makkelijk koop je als NL'er een 3GS in Belgie? Ten tijde van de 3G deden ze er wel lastig over geloof ik?
vanavond waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil geen iPhone 3GS plaatjes meer zien.Enough
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:
Net een S bijgekrast op m'n iPhone. Hoor ik er toch nog een beetje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |