Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens met de klantenservice van T-mobile ga bellen...
Leuk. Credits voor de developers, dat zie je niet vaak in Nederland. Zij zijn toch voor een heel groot gedeelte verantwoordelijk voor het succes van de iPhone.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Kremers het volgende:
Leuk en interessant artikel: http://www.volkskrant.nl/(...)succes_van_de_iPhone
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Inderdaad. Als ik wat meer into App development was, had ik met dat kompas in de 3GS al lang een Mekka-app ontwikkeld.
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je vingers gaan er bijna van kriebelen, de mooie verhalen
Mjah bij mij is de limitatie op programmeerkennis. Ik kan nog niet Javascript lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wel een leuk idee
Nog een goed idee: Broes, bekend van de buienradar heeft een dashboard widget gemaakt waarmee je de goedkoopste brandstofprijzen kunt opvragen op basis van een in te voeren postcode. Maak hier een iPhone app van met gps rijinstructies en je hebt een knaller van een app.
[..]
Same hereIk zou best een iPhone app ontwikkelstudio willen opzetten. Helaas kan ik zelf niet programmeren, maar ideeën en kennis van marketing heb ik wel
R U Kiddin' me?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg hoe zorg ik ervoor dat ik de mmsjes gewoon op mijn iphone krijg en niet via de suffe t-mobile site?
Nee, lui dus ik denk plemp het hier neer.quote:
het is een feature geworden in 3.0.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, lui dus ik denk plemp het hier neer.
Nou daar denkt mijn Iphone nog anders over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is een feature geworden in 3.0.
Bestel dat ding gewoon online joh, zo lang zal dat dan niet duren. Je hoeft dan iig niet te wachten tot ze aan de winkels geleverd worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat ik morgen ook nog even wat andere winkels langsga, want ik denk dat ik een maand kan gaan wachten anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |