Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens met de klantenservice van T-mobile ga bellen...
Leuk. Credits voor de developers, dat zie je niet vaak in Nederland. Zij zijn toch voor een heel groot gedeelte verantwoordelijk voor het succes van de iPhone.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Kremers het volgende:
Leuk en interessant artikel: http://www.volkskrant.nl/(...)succes_van_de_iPhone
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Inderdaad. Als ik wat meer into App development was, had ik met dat kompas in de 3GS al lang een Mekka-app ontwikkeld.
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je vingers gaan er bijna van kriebelen, de mooie verhalen
Mjah bij mij is de limitatie op programmeerkennis. Ik kan nog niet Javascript lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wel een leuk idee
Nog een goed idee: Broes, bekend van de buienradar heeft een dashboard widget gemaakt waarmee je de goedkoopste brandstofprijzen kunt opvragen op basis van een in te voeren postcode. Maak hier een iPhone app van met gps rijinstructies en je hebt een knaller van een app.
[..]
Same hereIk zou best een iPhone app ontwikkelstudio willen opzetten. Helaas kan ik zelf niet programmeren, maar ideeën en kennis van marketing heb ik wel
R U Kiddin' me?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg hoe zorg ik ervoor dat ik de mmsjes gewoon op mijn iphone krijg en niet via de suffe t-mobile site?
Nee, lui dus ik denk plemp het hier neer.quote:
het is een feature geworden in 3.0.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, lui dus ik denk plemp het hier neer.
Nou daar denkt mijn Iphone nog anders over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is een feature geworden in 3.0.
Bestel dat ding gewoon online joh, zo lang zal dat dan niet duren. Je hoeft dan iig niet te wachten tot ze aan de winkels geleverd worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat ik morgen ook nog even wat andere winkels langsga, want ik denk dat ik een maand kan gaan wachten anders.
Het maakt gebruik van WiFi, dus dat duurt even. Binnenkort komt v.2 uit en deze ondersteunt Bluetoothquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Tof. Jammer dat het nog niet vloeiend gaat.
Goede vraag. Bij search results alles uitvinken werkt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Skv het volgende:
Hoe zet je dat kutspotlight uit? Gebruik het nooit en zet het supervaak per ongeluk aan..
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken. Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam
. Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet
. Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?
Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Ja, aangezien ik dat ook op mijn touch kan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?
Dat is alleen vanaf een bepaalde datum. Ik dacht begin juni.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?
Dat zou wel moeten kunnen ja. Er zit tenslotte ook wifi in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt echt alles behalve bellen en smsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wifi wel toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Ik wil het je wel uitleggen. Ben er van de week mee begonnen, en weet dus nu hoe het allemaal een beetje zit. Daarvoor was het voor mij ook echt een gekkenhuis. Cydia, Icy, Installer, Installous, Hackulous, Appulousquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
Er is wel RunKeeper Pro en nog eentje, maar die moet je dan als actieve applicatie aanhebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jmac het volgende:
Trouwens: Door dat GPS kan de phone toch ook bijhouden hoeveel KM je gereden/gelopen/gefietst hebt? Net als dat Nike/Iphone ding maar dan zonder sensor? Is er een programma die dit doet? Dus een soort van kilometers bijhouden, hoe snel je dat hebt afgelegd en dus ook het gemiddelde km/h? Soort van snelheidsmeter die je ook op je fiets hebt?
Dat is het hele idee van gps.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jmac het volgende:
Trouwens: Door dat GPS kan de phone toch ook bijhouden hoeveel KM je gereden/gelopen/gefietst hebt?
Ik weet niet of je een zonnepaneel op je rug hebt, want dan gaat ie wel erg snel leeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nu nog een app die dat op de achtergrond registreert.
http://www.iphoneclub.nl/(...)ding-voor-beginners/quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken. Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam
. Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet
. Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?
Zal m'n eigen vraag 's beantwoorden want had 't toch maar aangeschaft. Net 2 uur wezen fietsen en heb de plek van bestemming niet gevondenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:49 schreef jmac het volgende:
Al meer mensen gebruik gemaakt van die navigator? Ik wil ook zoiets aanschaffen (alleen voor fiets/wandel) maar weet dus niet of er veel verschil zit in die nu uit is en die van TomTom? Gebruik 'm niet extreem veel en alleen in grote stad (London) dus neem aan dat alle data daarvan wel goed erin zit? Is 't de moeite waard om af te wachten tot tommie er is of maakt 't allemaal weinig verschil?
Zou het signaal misschien erg verzakt worden als je 'm in je broekzak hebt of heeft dat geen invloed op het gps-signaal? Dat 't beter werkt als je 'm ergens in een open jaszak doet ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef Skv het volgende:
Op de fiets in Enschede werkte het 100 procent perfect!
Trailguru is the answerquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is wel RunKeeper Pro en nog eentje, maar die moet je dan als actieve applicatie aanhebben.
Ik had het ding in mijn hand.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Zou het signaal misschien erg verzakt worden als je 'm in je broekzak hebt of heeft dat geen invloed op het gps-signaal? Dat 't beter werkt als je 'm ergens in een open jaszak doet ofzo?
Nee ze doen het echt niet. Verschillende winkels geprobeerd, maar overal wisten ze gelijk dat op de iPhone geen studentenkorting mogelijk was. Goed geïnstrueerd dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand trouwens nog gelukt om "studentenkorting" te krijgen bij een iPhone 3G(S) abonnement van T-mobile? (Dit jaar dus) Ik geloof dat de medewerkers in die Service Points niet echt mee willen werken daarin..
Thanks. Had je niet dat je zwager dan met jouw iTunes Store account aan de haal kon?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef nelisb het volgende:
Ik heb het bij mijn zwager gedaan.
Ff iTunes store ingelogd met mijn eigen account. iPhone eraan. Alles syncen uitgezet. Fgeactiveerd en klaar.
Geinigquote:
Ga trouwen man!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:56 schreef nelisb het volgende:
Gelijk aangesloten! Alleen ff activeren je iPhone in iTunes
haha ja straks! Wordt om 11 uur opgehaald. Zit beetje thuis op de banken te spelen met mijn iPhone. Wat moet je anders om de tijd te doden?quote:
Volgend jaar gewoon de iPhone 4 halen joh.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iedereen gaat vandaag zijn iPhone 3GS halen
en ik mezelf opgelegd dat ik het bij mijn 3G houd. Kijken hoelang ik dit vol ga houden
Same here!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
en ik mezelf opgelegd dat ik het bij mijn 3G houd. Kijken hoelang ik dit vol ga houden
De iPhone 3GTIquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon de iPhone 4 halen joh.
Mazzeltov dan maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
haha ja straks! Wordt om 11 uur opgehaald. Zit beetje thuis op de banken te spelen met mijn iPhone. Wat moet je anders om de tijd te doden?
For real?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet niet of ik vandaag nog de iPhone ga halen man. Godver, M.Jackson is dood, ik zit hier echt uit te huilen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat heb je eigenlijk nodig als hij wordt thuis bezorgd? Enkel legitimatiebewijs& pinpas?
quote:iPhone Dev Team bevestigt jailbreak en unlock voor iPhone 3GS
Het iPhone Dev Team heeft zojuist bevestigd dat het beveiligingslek 24Kpwn, dat op de iPod touch 2G aanwezig was, ook op de bootrom van de iPhone 3GS is te vinden. Daarmee wordt het op korte termijn mogelijk om een jailbreak voor de iPhone 3GS door te voeren, met behulp van redsn0w. Ook bevestigt het iPhone Dev Team, dat een unlock via ultrasn0w binnen handbereik komt.
In de posting zeggen ze, dat ze zo’n 5 uur geleden de ontdekking hebben gedaan. De bootrom op de iPhone 3GS lijkt afkomstig uit augustus 2008. Toch betekent het niet dat het Dev Team nu uiteindelijk het kat-en-muisspelletje met Apple heeft gewonnen. Op hun blog schrijven ze, dat er toch uitdagende aspecten aan de 3GS-jailbreak blijven zitten, die niet op andere apparaten gelden. De fundamentele zwakheden zijn echter wel aanwezig. Straks dus jailbreaken met redsn0w en unlocken met ultrasn0w (maar nu nog niet).
Ach, zoveel verschil zie ik niet tussen de 3G en 3GS op een wat betere processor, cameratje en wat meer geheugen na. 3G is goed zat, en kijk liever al vooruit naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ja, ik bedoel, alles gaat "maar" twee keer zo snel he. Het is niet zo belangrijk dat een applicatie in 15 in plaats van 30 seconden start.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil zie ik niet tussen de 3G en 3GS op een wat betere processor, cameratje en wat meer geheugen na. 3G is goed zat, en kijk liever al vooruit naar volgend jaar.
Mij maakt dat nou echt geen reet uit hoor. Dat is voor mij zeker geen reden om even flink de portemonnee open te trekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, alles gaat "maar" twee keer zo snel he. Het is niet zo belangrijk dat een applicatie in 15 in plaats van 30 seconden start.
Navigon oogt beter op het eerste gezicht..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef Vince22 het volgende:
En de teede navi software is er nu ook voor europa
http://www.iphoneclub.nl/(...)-mobile-maps-europe/
* Vince22 wacht op de ipa om te vergelijken!
Totdat er devvers zijn die de snelheid van de 3GS als standaard hanteren. Dan kan een 2G/3G opeens snel verouderd raken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mij maakt dat nou echt geen reet uit hoor. Dat is voor mij zeker geen reden om even flink de portemonnee open te trekken.
Ik zou ook niet weten waarom in een 3gs zou moeten kopen.. Filmen kan ook met een jailbroken 3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil zie ik niet tussen de 3G en 3GS op een wat betere processor, cameratje en wat meer geheugen na. 3G is goed zat, en kijk liever al vooruit naar volgend jaar.
Ach, dan zijn er vast wel nog wat devvers over die wel rekening houden met de 2G/3G.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Totdat er devvers zijn die de snelheid van de 3GS als standaard hanteren. Dan kan een 2G/3G opeens snel verouderd raken.
T-mobile biedt geen dealtjes aan toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Sure, maar dan moeten dat wel de devvers zijn die de apps maken die jou aanspreken. Daarnaast denk ik dat een app als TomTom behoorlijk kan profiteren van een snellere CPU. Ik ren ook niet gelijk naar de winkel voor een 3GS, maar om een snelheidswinst van 50% weg te zetten als een onzinnige upgrade is weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, dan zijn er vast wel nog wat devvers over die wel rekening houden met de 2G/3G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |