abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:23:14 #126
67670 Skv
Cynist.
pi_70365232
Hoe zet je dat kutspotlight uit? Gebruik het nooit en zet het supervaak per ongeluk aan..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_70365272
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:21 schreef TNA het volgende:

[..]

Tof. Jammer dat het nog niet vloeiend gaat.
Het maakt gebruik van WiFi, dus dat duurt even. Binnenkort komt v.2 uit en deze ondersteunt Bluetooth

Zonder bluetooth is het ook een beetje een nutteloze app Het handige van deze app is natturlijk dat je on-the-fly foto's en contacten kunt uitwisselen.
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:24:48 #128
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70365287
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Skv het volgende:
Hoe zet je dat kutspotlight uit? Gebruik het nooit en zet het supervaak per ongeluk aan..
Goede vraag. Bij search results alles uitvinken werkt niet.
pi_70365793
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken . Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam . Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet . Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?

Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:45:49 #130
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_70365891
Erg he
pi_70365918
Al meer mensen gebruik gemaakt van die navigator? Ik wil ook zoiets aanschaffen (alleen voor fiets/wandel) maar weet dus niet of er veel verschil zit in die nu uit is en die van TomTom? Gebruik 'm niet extreem veel en alleen in grote stad (London) dus neem aan dat alle data daarvan wel goed erin zit? Is 't de moeite waard om af te wachten tot tommie er is of maakt 't allemaal weinig verschil?
pi_70365950
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken . Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam . Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet . Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?

Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:51:57 #134
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70365958
Mijn abo bij T-mobile gaat pas 24-7 in. Kan ik hem tot die tijd wel als iPod Touch gebruiken?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70366052
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:56:31 #136
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70366076
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70366088
Dat weet ik niet, ik mag de mijne ook nog niet gebruiken, zit nog in de doos
pi_70366182
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, aangezien ik dat ook op mijn touch kan.
Geen referral hier.
pi_70366199
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:51 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?
Dat is alleen vanaf een bepaalde datum. Ik dacht begin juni.
quote:

[..]

Dat zou wel moeten kunnen ja. Er zit tenslotte ook wifi in.
pi_70366257
quote:

[..]

Je kunt echt alles behalve bellen en smsen.
Don't think twice, it's all right.
pi_70367302
iPhone 3GS is binnen! Helaas niet thuis en kan dus niet activeren! Alleen naar kijken is wel saai!
pi_70367418
Bah, nog steeds niet gebeld voor een afspraak. Toch al 6 dagen geleden gereserveerd....
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_70368095
ik heb een witte 32gb gereserveerd voor morgenochtend.

MAAAAR,
ik ga em dus nemen met t goedkoopste abo en 199eur bijbetalen,
wel wil ik gewoon mn huidige abo (tmobile iphone abo) blijven gebruiken, dus die nieuwe die ik morgen krijg gaat de kast in,

neem aan dat dit gewoon kan, toch?
OF is de iphone 3g s gesynchd met die nieuwe simkaart/abo die ik morgen ga krijgen??

Ik hoop van niet, wil gewoon met mn huidige nummer en alles gaan genieten van de nieuwe 3g s.

Anyone?
pi_70368343
Wat jij zegt kan prima. Heb ik ook gedaan.
Net de 3GS geactiveerd met mijn oude tmobile sim.
pi_70368364
T-Mobile Heerlen heeft ze ook binnen, vanaf morgenvroeg op te halen. Kreeg het telefoontje net.
Ik heb dus vanaf morgen de 3GS 32GB zwart met i150.

Tip: mocht er nog iemand in het zuiden morgen er niet aan toekomen; ik heb pas gisteren mijn iphone besteld, en ik was pas #7 op de lijst voor een 32GB versie, dus mocht ie in de buurt (Maastricht, Geleen oid) uitverkocht zijn kan je denk ik nog Heerlen proberen.

Nog 14 uurt wachten...
pi_70368383
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Wifi wel toch?
pi_70368428
Volgende week zaterdag ga ik alle T-Mobile winkels in Amsterdam af om te kijken of ze nog een 16GB zwart of voorraad hebben

Er zitten er sowieso drie die ik ken, maar er zullen er vast meer zijn.
pi_70368440
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik wil het je wel uitleggen. Ben er van de week mee begonnen, en weet dus nu hoe het allemaal een beetje zit. Daarvoor was het voor mij ook echt een gekkenhuis. Cydia, Icy, Installer, Installous, Hackulous, Appulous . Nu weet ik het gelukkig .

Heb alleen nu geen tijd om even iets leuks te schrijven. Morgen wel.
pi_70368695
Hoop dat ze dat probleem met scheuren in de achterkant hebben opgelost.
Geen referral hier.
pi_70368739
Trouwens: Door dat GPS kan de phone toch ook bijhouden hoeveel KM je gereden/gelopen/gefietst hebt? Net als dat Nike/Iphone ding maar dan zonder sensor? Is er een programma die dit doet? Dus een soort van kilometers bijhouden, hoe snel je dat hebt afgelegd en dus ook het gemiddelde km/h? Soort van snelheidsmeter die je ook op je fiets hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')