Het maakt gebruik van WiFi, dus dat duurt even. Binnenkort komt v.2 uit en deze ondersteunt Bluetoothquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Tof. Jammer dat het nog niet vloeiend gaat.
Goede vraag. Bij search results alles uitvinken werkt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Skv het volgende:
Hoe zet je dat kutspotlight uit? Gebruik het nooit en zet het supervaak per ongeluk aan..
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben echt een nerd dat ik m'n 3G al opgehaald heb maar nog niet kan gebruiken. Had helemaal niet gelezen dat er een opvolger aan kwam
. Was al terug naar de winkel of ik hem om kon ruilen maar dat kon dus niet
. Een vriend van me heeft hem ook en die zei dat je tegen betaling hem kon omruilen op de zwarte markt maar die troep vertrouw ik niet echt. Weet iemand of ik hem misschien om kan ruilen tegen betaling in de T-Mobile shop?
Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Ja, aangezien ik dat ook op mijn touch kan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Apps via iTunes downloaden kan dus ook?
Dat is alleen vanaf een bepaalde datum. Ik dacht begin juni.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gehoord dat omruil mogelijk was als ze je in de winkel niet ingelicht hadden dat er een nieuwe aankwam oid?
Dat zou wel moeten kunnen ja. Er zit tenslotte ook wifi in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt echt alles behalve bellen en smsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wifi wel toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Spaulding het volgende:
Als je oude abo nog loopt kan je nog niet bellen, smsen en internetten maar wel gewoon de mp3 speler gebruiken geloof ik.
Ik wil het je wel uitleggen. Ben er van de week mee begonnen, en weet dus nu hoe het allemaal een beetje zit. Daarvoor was het voor mij ook echt een gekkenhuis. Cydia, Icy, Installer, Installous, Hackulous, Appulousquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Spaulding het volgende:
Kan iemand me heel kort uitleggen wat dat jailbreak precies is en hoe ik het kan krijgen? Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |