Enige wat ik gebruik van die nieuwe features zijn sms'en in landscape mode en links openen in een nieuw venster.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
Ik heb trouwens nog geen enkele van de nieuwe killerfeatures van OS 3.0 echt gebruikt.. Een keertje Locate My iPhone getest in MobileMe, en ter test wat gecopy/past, maar verder...? MMS-en doe ik ook nooit.
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Enige wat ik gebruik van die nieuwe features zijn sms'en in landscape mode en links openen in een nieuw venster.
Dat riep ik allang. Waarom ze MMS hebben toegevoegd is me een raadsel, voor copy/paste kan ik me nog wat voorstellen. MMS is dood en begraven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
Is Apple eindelijk gezwicht voor alle smeekbedes om mms en copy/paste toe te voegen, gebruikt vervolgens niemand het.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat riep ik allang. Waarom ze MMS hebben toegevoegd is me een raadsel, voor copy/paste kan ik me nog wat voorstellen. MMS is dood en begraven.
Eenschquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
C/P, landscape, forward, bepaalde SMSjes er tussen uit halen etc. gebruik ik best veel.
Wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Knoflook het volgende:
De nieuwe iphone is zeker weer nergers in NL simlock vrij te verkrijgen ? Kank mn oude iphone inleveren voor de nieuwe
Ehm?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef tummeke het volgende:
De apps die ik wil zijn toch niet echt handig gratis te krijgen volgensmij..
Ze zijn wel te krijgen, maar de prijzen zijn nogal eh...extravagant.quote:
Wel als je 1e stap = jailbreaken en je 2e stap=AppSync vanuit Cydia installeren isquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
Die Navigon als torrent downloaden en installeren in iTunes werkt niet zo 1, 2 3.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Jajong het volgende:
Gay shit. Zit er in praktijk veel verschil tussen de snelheid van Web 'N Walk Plus en het iPhone-internet?
Prepaid?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef jmac het volgende:
Ik heb 'm nu ook. Net gehaald. Ze hadden gelukkkig nog 1 zwarte. Toch maar voor de 16GB gegaan en Prepaid. Dus geen visual Voicemail (like anyone cares..). Nu maar eens zien of ik alles werkende krijg
Valt mee hoor. 450 pond kost 'ie pre-paid. Gewoon gratis internet erop voor een jaar e.d.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Prepaid?
Heb je me daar een partij geld gestort in de winkel dan?
Dat lijkt mij best vervelend ja. Hebben ze geen Android telefoon? Dat is de enige telefoon die ik als serieuse vervanger van de iPhone zie. Nokia en Microsoft met hun shit OS'en absoluut nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:01 schreef -Menn0- het volgende:
Als je eenmaal iPhone hebt gehad zijn alle andere telefonen kut!![]()
Mijn iPhone is overleden maar mag een nieuwe uitzoeken (bij HI) ivm verlenging. Sta ik met allemaal mooie toestellen in m'n handen maar allemaal redden ze het niet bij de iPhone
I know, daarom vroeg ik ook in _praktijk_. Als 't in praktijk toch nooit sneller dan say ~1Mbit is dan boeit 't me verder ook niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
W'nW+ is 1mbit. iPhone internet 2mbit.
Ik wacht de N97 af, hoewel die volgens mij na zo lang wachten ook alleen maar kan tegen vallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best vervelend ja. Hebben ze geen Android telefoon? Dat is de enige telefoon die ik als serieuse vervanger van de iPhone zie. Nokia en Microsoft met hun shit OS'en absoluut niet
Ik denk dat het in de praktijk weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
I know, daarom vroeg ik ook in _praktijk_. Als 't in praktijk toch nooit sneller dan say ~1Mbit is dan boeit 't me verder ook niet.
Je weet dat er overmorgen een nieuwe uitkomtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef jmac het volgende:
Ik heb 'm nu ook. Net gehaald. Ze hadden gelukkkig nog 1 zwarte. Toch maar voor de 16GB gegaan en Prepaid. Dus geen visual Voicemail (like anyone cares..). Nu maar eens zien of ik alles werkende krijg
Volgens mij heeft ie een 3GS in de UK aangeschaftquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de praktijk weinig uitmaakt.
[..]
Je weet dat er overmorgen een nieuwe uitkomt?
Ohquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een 3GS in de UK aangeschaft
Hmm.. Dus ALLES uit de appstore is OOK gratis te installen na jailbreak?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm??
Het is gewoon als de appstore, maar dan alles gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |