Ja, maar dat is verboden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef tummeke het volgende:
[..]
Hmm.. Dus ALLES uit de appstore is OOK gratis te installen na jailbreak?
Reken op 0quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, maar dat is verboden.
Edit, hier maar even nog: Wat zijn de kansen dat ik morgen nog een iPhone kan reserveren bij de T-Mobile shop voor vrijdag?
Toch een pluspunt hoor, want anders blijf je poetsen.quote:
Klopt. AppSync moet na update na 3.0.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wel als je 1e stap = jailbreaken en je 2e stap=AppSync vanuit Cydia installeren is
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef Nashje het volgende:
Net weer proberen te jailbreaken. Deze keer wel met succes![]()
. Sim wordt nu wel herkend. Jippie.
minimaal..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat zijn de kansen dat ik morgen nog een iPhone kan reserveren bij de T-Mobile shop voor vrijdag?
Kan me zo moeilijk voorstellen dat in Zoetermeer mensen komen die dat ding reserveren, ik meld het morgen wel even hier hoe het gegaan is.quote:
ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kan me zo moeilijk voorstellen dat in Zoetermeer mensen komen die dat ding reserveren, ik meld het morgen wel even hier hoe het gegaan is.
Bij welke app?quote:Op donderdag 25 juni 2009 04:43 schreef KumA het volgende:
Hoe komt t dat ik geen push notification krijg op 3.0? moet je carrier maatschappij dat ondersteunen ofzo?
cycorder?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoe heette de app ook alweer, waarmee je video kunt opnemen met je 3G?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |