goedemorgen!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje.Bestaat er nu eigenlijk al realtime navigatie software voor de iphone?
uhm... die weet ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
En een gratis variant voor RemindYou? :$
Navigatie op de iPhone? Daar is de GPS chip toch niet goed genoeg voor??quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Even een vraagje.Bestaat er nu eigenlijk al realtime navigatie software voor de iphone?
Waar heb je dat dan gelezen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Navigatie op de iPhone? Daar is de GPS chip toch niet goed genoeg voor??
We hebben helemaal geen 3GS nodigquote:
Ik ben geen arme student en ik heb tot nu toe nog maar 1 applicatie waar ik niet voor betaald hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen 3GS nodig.
Ben blij dat de jailbreak werkt. Kun je echt zoveel meer mee. En ik ben ook maar een arme student.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zag een billboard in de stad. "Navigatie voorlopig nog niet werkend op de iPhone."
Gereserveerdquote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb ook wat stofjes achter het glas. Valt dat onder garantie? Vast niet
Ik denk dat ik zo eens met de klantenservice van T-mobile ga bellen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Tenminste, heb ik hier ergens eens gelezen in dit topic.
het zit er nu 1 dag, en ik irriteer me er nu al mateloos aan.
Iemand een idee hoe het gaat met garantie? kan je dan gewoon naar een willekeurige t-mobile winkel?
Ik heb mijnes nml telefonisch besteld en thuis gekregen.
Welk nummer was je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:27 schreef Geqxon het volgende:
Hobba, er ligt morgen een iPhone 3GS voor me klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |