Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Er worden geen barbecue's op mijn verjaardag gehouden!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Na mijn toetsweek is het tijd voor een barbecue!
ik zeg volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
25 juli.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vlak na deze "old nicks" map is mn hdd gecrashedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, kan LHO de ex van heiden6 ook nog 's van de kaart af halen?
Ik heb vandaag mn eerste van 8 vrije dagen gehad. Even lekker weer bijkomen van het afgelopen jaar, en heb vandaag op mn dakterrasje gezeten, bij gebruind. Was superweerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef junkiexp het volgende:
Hoi, morgen vrij.
Eerst naar de vuilstort, dan voor de bank naar adreswijziging voor de cc-cards ( na 8 maanden), daarna naar de xenos voor een buitenasbak, en als er tijd over is naar Tattoo Dex op de Witte de with.
Lekker zo'n dagje vrij.
Lekker hé, wij hebben ook lekker van 17:30 tot 21:00 op het dakterras gelegen :quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn eerste van 8 vrije dagen gehad. Even lekker weer bijkomen van het afgelopen jaar, en heb vandaag op mn dakterrasje gezeten, bij gebruind. Was superweer
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef junkiexp het volgende:
Uit de OP :
Wil je ook wel eens een keer op de kaart? Stuur dan elke week een PM naar LeeHarveyOswald
Sow, geil dakterras heb jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker hé, wij hebben ook lekker van 17:30 tot 21:00 op het dakterras gelegen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje geslapen, wat gelezen en lekker gegeten, heerlijk.
Je gaat echt veel te ver.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik heb ook iets geils waar je op kan zitten
Goed hé, we willen alleen nog een houten planken vloer om het geheel af te maken.quote:
(quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik heb ook iets geils waar je op kan zitten
Ja, tof. De meubels zijn echt mooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goed hé, we willen alleen nog een houten planken vloer om het geheel af te maken.
Wat je vaak bij strandtenten ziet...
Diepzinnigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
"Ja, dat krijg je met 22 cm!"
Ik ben je even voor![]()
Ha, daar heb ik deze voor :quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer vindt de eerste Rotterdammers-BBQ-meet plaats op het dakterras van junkie?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik deze voor :
[ afbeelding ]
Aan alles is gedacht.
Komt goed deze zomerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]We zien de uitnodiging wel tegemoet!
Leuke kleur BBQ.
Lekker dakterras.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker hé, wij hebben ook lekker van 17:30 tot 21:00 op het dakterras gelegen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje geslapen, wat gelezen en lekker gegeten, heerlijk.
Klopt. Als ik er op sta geeft het ding een paar kilo teveel aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:21 schreef Marlies1981 het volgende:
Of was die weegschaal kapot, A.? Je zei toch zoiets?
Jullie moeten eens weten wat SC allemaal tegen mij zegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Marlies1981 het volgende:
Tja...ik voel me ook prima, maar A. zegt dat het net lijkt of er een voetbal in mijn buik zit. Stel je voor...ze is vrij hard, die A. ...
Dat is een nadeel van eigen risico en daarom zijn er dus verzekeringen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Wa
.......
Eigen risico is zo leuk nog niet. Mag me ambulance zelf gaan betalen.
damn waar ga ik dit nu weer vandaan toveren. de vakantie was al zo duur
Wat doe je er mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
godver.. ik koop nooit meer een slide telefoon.. is al de tweede keer dat het klepje vertikt weer dicht te gaan![]()
zometeen maar weer naar de winkel om op te sturen.
neuh, heb geen compensatie nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
Had je nou maar zo'n geweldige iPhone gekocht
wel een reparatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef littledrummergirl het volgende:
neuh, heb geen compensatie nodig
dat dan weer welquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Maandag waarschijnlijk een huis bezichtigen op het Noordereiland![]()
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
noordereiland is leuk! Oud of een nieuw huis?
Oud of gerenoveerd toch? Naar wat ik heb kunnen vinden staan er geen nieuwbouwappartementen op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:noordereiland is leuk! Oud of een nieuw huis?
nog veel oude details erin, glas in lood, mooie deuren, ensuite schuifdeuren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
JaHet is een jaren '30 portiekwoning op de westelijke punt, aan de binnenkant van het eiland. 4e etage, zonder lift
Er is wel wat nieuwbouw, een groot complex naast de oprit van de Willemsbrug.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Oud of gerenoveerd toch? Naar wat ik heb kunnen vinden staan er geen nieuwbouwappartementen op.
nja nieuwquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Oud of gerenoveerd toch? Naar wat ik heb kunnen vinden staan er geen nieuwbouwappartementen op.
Geen dubbele deuren met glas-in-lood, helaas. Daar had ik ook al op gehooptquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog veel oude details erin, glas in lood, mooie deuren, ensuite schuifdeuren?
Wij hebben nu ook een huurhuisje uit die tijd
Daar gaan we al..quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil trws naar het strand maar iedereen die ik al gesmst heb moet nog werken/naar school
mag ik die ff niet snappenquote:
Strand is misschien nog best fris nog...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil trws naar het strand maar iedereen die ik al gesmst heb moet nog werken/naar school
Uit de jarenlange ervaring die ik heb met productondersteuning is gebleken dat een probleem dat door een klant gemeld wordt altijd op dezelfde manier begint. Jouw probleem met de telefoon is daarbij niet anders..quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik die ff niet snappen?
Iphones hebben een geweldige ingebouwde scramble functie. Ieder gesprek wat ik vanaf een iphone heb mogen ontvangen was onverstaanbaar, blikkerig, en haperig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
Had je nou maar zo'n geweldige iPhone gekocht
Die uilquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://twitter.com/suspended
sex acount bestaat niet meer.
Kwaliteitsfilterquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iphones hebben een geweldige ingebouwde scramble functie. Ieder gesprek wat ik vanaf een iphone heb mogen ontvangen was onverstaanbaar, blikkerig, en haperig.
quote:
Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:42 schreef DutchTrain het volgende:
Samengevat is dus te stellen dat ijs en weder dienende er volgende week vrijdag dd 3 juli aanstonds een grillvleespartij in overweging is genomen ?
Goede gesprekken gehad met je andere persoonlijkheden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Sow.Lange vergadering gehad! Moe. Was wel een leuke vergadering.
Als al mijn klanten eigenlijk mijn andere persoonlijkheden zijn, dan heb ik wel een zeer ernstig geval van MPS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede gesprekken gehad met je andere persoonlijkheden?
Je kunt vandaag wel even langskomen, wel ff van tevoren sms'en voor de zekerheid of ik er dan nog ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise! Willen jullie de sleutel nog terug? :p
En kan ik morgen mn tapas schaaltjes halen?
Oh en we willen misschien de droge spumante bestellen bij de italiaanse mooie boekjes winkel... Willen jullie een halve doos mee doen? 8,50 de fles.
Oh voor de verjaardag gangers: alle bedden zijn reeds bezetslapen op de bank of eigen 1 pers. Luchtbed kan nog wel, maar de bank is klein en allen geschikt voor goeroe/tj size mensen.
Tot zover dit mobiele dienstbericht
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt vandaag wel even langskomen, wel ff van tevoren sms'en voor de zekerheid of ik er dan nog ben.
Wij komen overigens zaterdag samen met de heer M. H. uit Den Haag en gaan dan terug met de metro (als het laat wordt) of anders de taxi.
dat merk je vanzelf...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Konijntjes, mevrouw West, en andere regular Fokkerts, kwamen jullie ook nog?
Is vandaag je verjaardag? M'n zusje is ook al jarigquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij hebben net twee dozen wijn besteld dus ik pas even. De rest regel je maar met heiden6.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise! Willen jullie de sleutel nog terug? :p
En kan ik morgen mn tapas schaaltjes halen?
Oh en we willen misschien de droge spumante bestellen bij de italiaanse mooie boekjes winkel... Willen jullie een halve doos mee doen? 8,50 de fles.
Oh voor de verjaardag gangers: alle bedden zijn reeds bezetslapen op de bank of eigen 1 pers. Luchtbed kan nog wel, maar de bank is klein en allen geschikt voor goeroe/tj size mensen.
Tot zover dit mobiele dienstbericht
Nee, zit in het buitenlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
wat heb jij toch n rotleven hequote:
enormquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:27 schreef littledrummergirl het volgende:
wat heb jij toch n rotleven he
Jazeker, wij zijn van de partij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bedoel je Olaf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
TollMocht de heer O. uit Rotterdam zin hebben dan is hij ook welkom. Daar had ik alleen geen contact gegevens van.
Schikt vandaag tussen 17:15 en 17:30?
Leuk zusje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Is vandaag je verjaardag? M'n zusje is ook al jarig
Maar ik wil wel mn tapasschaaltjes vooraf met Chorizo, en "dieet, allergie en religie bestendige hapjes" vullenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedoel je Olaf?![]()
We nemen die sleutels trouwens zaterdag wel mee joh, er is geen enkele haast mee.
O ja, da's waar, nou ja, ik zie je vanmiddag wel verschijnen dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mn tapasschaaltjes vooraf met Chorizo, en "dieet, allergie en religie bestendige hapjes" vullen![]()
(Een moslim, een vegetarier, een veganist, iemand die allergisch is voor appel, peer en steenvruchten (grofweg alle 1-pit vruchten) en tevens geen alcohol mag, Iemand met een allergie voor pinda en melk (ikzelf)
Nodig dat soort mensen gewoon niet uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mn tapasschaaltjes vooraf met Chorizo, en "dieet, allergie en religie bestendige hapjes" vullen![]()
(Een moslim, een vegetarier, een veganist, iemand die allergisch is voor appel, peer en steenvruchten (grofweg alle 1-pit vruchten) en tevens geen alcohol mag, Iemand met een allergie voor pinda en melk (ikzelf)
Goeroe, mn buren, mijzelf, .. ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nodig dat soort mensen gewoon niet uit.
veganisten zijn mensen die niet over het gras lopen want dat vinden ze beledigend voor het grasquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef heiden6 het volgende:
Veganisten, dat zijn toch mensen die het eigenlijk zielig vinden voor de sperziebonen dat ze worden opgegeten?
Nee, veganisten zijn mensen die een hekel aan planten hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef heiden6 het volgende:
Veganisten, dat zijn toch mensen die het eigenlijk zielig vinden voor de sperziebonen dat ze worden opgegeten?
Ik weet niet hoe het heet, maar er is ook nog een dieetvorm waarbij je alleen (schijn)vruchten, bessen, noten ed. mag eten, maar geen hele plant (geen krop sla, wel sperziebonen zeg maar).quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, veganisten zijn mensen die een hekel aan planten hebben.
Hare Krishna diëet of zoiets..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar er is ook nog een dieetvorm waarbij je alleen (schijn)vruchten, bessen, noten ed. mag eten, maar geen hele plant (geen krop sla, wel sperziebonen zeg maar).
Alleen wat de plant je "geeft".
Nee hoor, de Hare Krishna's hebben geen morele bezwaren tegen het vermoorden van planten (mits geheiligd door offering aan Krishna natuurlijk).quote:
Er ligt me bij dat ze het niet zo hebben op plantaardig voedsel waar de plant voor gedood moet worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, de Hare Krishna's hebben geen morele bezwaren tegen het vermoorden van planten (mits geheiligd door offering aan Krishna natuurlijk).
Jawel hoor ze eten gewoon alle soorten groente. Ze denken wel dat ook planten een ziel hebben en dat je alleen 'karmavrij' kunt eten als je alles aan Krishna offert.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er ligt me bij dat ze het niet zo hebben op plantaardig voedsel waar de plant voor gedood moet worden?
Voor leuke plaatjes ga je natuurlijk zaterdag / zondag naar de Dag van de Architectuurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
"leuk" ... om ff wat straat fototjes te schieten
Idem. Alleen niet de trein naar, maar uit Brussel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:56 schreef Marlies1981 het volgende:
mogguh. Zit weer in de trein naar brussel. Wel lekker weer zeg!
ah...kunnen we zwaaien! Waar zit jij ergens?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Idem. Alleen niet de trein naar, maar uit Brussel.
Of heel subtiel, want hij slikte wel keiveel medicijnen enzo..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Michael Jackson dood.Ik dacht meteen aan zelfmoord, maar dat is blijkbaar niet het geval.
ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Michael Jackson dood.Ik dacht meteen aan zelfmoord, maar dat is blijkbaar niet het geval.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:52 schreef Kopbal het volgende:
Ik hoor overal dat het vrij makkelijk is om in Rotterdam een kamer te vinden. Meestal ook tegen een redelijke prijs. Ervaringsdeskundigen hier?
Ik bedoel dan ook als student.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee volgens mij hebben we allemaal geen idee hoe het is om te wonen in rotterdam.
Nee kamers of huurhuizen vinden is hier best erg gemakkelijk. Je kunt ook particulier redelijk goedkoop huren
Zoiets had ik ook getikt, voordat ik een "request can not be resolved" melding kreeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of heel subtiel, want hij slikte wel keiveel medicijnen enzo..
Ons jaren 30 appartement kost 400, na aftrek huursubsidie 290 per maand. 66 vierkante meter. Komen nog wel je stookkosten bij, en je zit op zuid.quote:
Wie was er dood?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En iets over een vriendin die je om 4:10 wakker maakt omdat ze je telefoon hoort
die klotemuis onder ons bed iig nietquote:
ja eentje is heel schattigquote:
Off-topic: zijn houten vloeren niet verschrikkelijk irritant, dat je zeg maar de bovenburen contino hoort lopen, of zij jou?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja eentje is heel schattigeen heel huis met houten vloeren en overal kieren zorgt voor een heel huizenblok vol muizen
en ze stinken zo verschrikkelijk als ze dood zijn en je ze niet kunt vinden
ligt een beetje aan de staat van onderhoud van het appartement, en wat je bovenburen op de grond hebben liggen. Wij hebben zelf in de slaapkamer de originele planken wit geverfd en lopen daarop, gelukkig wonen we boven een winkel, die hebben daar niet zoveel last van. Onze bovenburen hoor je idd best goed lopen, niet dat het kraakt ofzo, maar je hoort het een beetje bonken. Als alles verder stil is en je ligt in bed ofzo dan kun je ze af en toe zelfs horen praten, niet verstaanbaar, maar horen dat ze praten zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Off-topic: zijn houten vloeren niet verschrikkelijk irritant, dat je zeg maar de bovenburen contino hoort lopen, of zij jou?
Waar ik maandag ga kijken hebben ze ook houten vloeren, vandaar
Waarbij vermeld dat onze vloeren écht heel oud zijn, en je overdag de buren eigenlijk niet eens hoortquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt een beetje aan de staat van onderhoud van het appartement, en wat je bovenburen op de grond hebben liggen. Wij hebben zelf in de slaapkamer de originele planken wit geverfd en lopen daarop, gelukkig wonen we boven een winkel, die hebben daar niet zoveel last van. Onze bovenburen hoor je idd best goed lopen, niet dat het kraakt ofzo, maar je hoort het een beetje bonken. Als alles verder stil is en je ligt in bed ofzo dan kun je ze af en toe zelfs horen praten, niet verstaanbaar, maar horen dat ze praten zeg maar.maar het heeft ook zoveel leuke dingen, schattige raampjes, overal inbouwkasten, etc
tenzij ze weer eens een homofiel musicaldagje houden... gaan ze oude kutmuziek heel hard draaien en meezingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarbij vermeld dat onze vloeren écht heel oud zijn, en je overdag de buren eigenlijk niet eens hoort
Zuidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als bij SM 'dirty talk' als "Vuile hoer ik maak je koud!" hoort wel
Gunther is mijn held.quote:
quote:
Een vriend van mijn buren, die ook naar Nederland komt om te studeren (hij weet nog niet wat), heet Guntherquote:
vooral als je dronken bentquote:
Maak me gek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral als je dronken benten dan heel geil duits meezingen
js, dat hoort er bij. Maar wat wil je nou voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als bij SM 'dirty talk' als "Vuile hoer ik maak je koud!" hoort wel
YouTube filmpje or it didn't happenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
haha we hebben n bitchfight voor de deurbijten en haren trekken
too latequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
YouTube filmpje or it didn't happen
Staat hier een hele kudde mensen te wachten tot 21:00 zodat ze of Sims 3 of de Wii voor weinig mee kunnen nemen. Als echte Hollander sta ik hier al een uur met een Guitar Hero pack
stampede!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef FJD het volgende:
Ik heb de enige werkende Xbox versie maar de Wii (console zelf) was best ruim op voorraadNog 2 minuten
![]()
www.albert.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Zo eventjes boodschappen doen... Ik wou dat ik daar iemand voor kon inhuren, vind het zonde van mijn zaterdag altijd. Maar doordeweeks heb ik er geen tijd voor.
Ik kwam direct uit m'n werk dus om dan tot 0:00 te wachten is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
ze zijn nog tot 24:00 open ..
Mede mogelijk gemaakt door de economie en geld...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
rare mensen ... rare economie ... geld ...
morgen lang weekend. morgen aaf HMH en zondag dagje den haag.
LHO hier. Zodra wij naar de Heli-Fok commune geemigreerd zijn, wil ik best de marktspullen voor je meenemen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Zo eventjes boodschappen doen... Ik wou dat ik daar iemand voor kon inhuren, vind het zonde van mijn zaterdag altijd. Maar doordeweeks heb ik er geen tijd voor.
die kookt en beweert dat dat net zo vervelend isquote:
Het vuil buiten gezet, hapjes gemaakt, vloer geboend, ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kookt en beweert dat dat net zo vervelend is
maar hij heeft ook het balkon schoongemaakt en lataarntjes opgehangen
ons feestjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:06 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoor allemaal vuurwerk richting zuid ?
Groetjes terug van een minder nuchter persoonquote:Op zondag 28 juni 2009 02:41 schreef littledrummergirl het volgende:![]()
![]()
Groetjes van totaal nuchtere mensen!
Dat is wel een tof aanbod. Of gezamenlijk boodschappen doen, dat maakt het al een stuk gezelliger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
LHO hier. Zodra wij naar de Heli-Fok commune geemigreerd zijn, wil ik best de marktspullen voor je meenemen hoorMarkt struinen
Ik was niet echt ziek, het was die joint van J. Ik weet niet precies wát er in zat, maar het was nogal... heftig... Ik ben een tijdje compleet wazig geweest.quote:
Rick ook... die is ook 'vaag' naar huis vertrokken. Opzich is dat spul niet veel heftiger, maar cannabis werkt vrijwel gelijk en dit na een half uur, dus je komt er iets te laat achter....quote:Op zondag 28 juni 2009 12:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was niet echt ziek, het was die joint van J. Ik weet niet precies wát er in zat, maar het was nogal... heftig... Ik ben een tijdje compleet wazig geweest.
Nou, ik heb me van gewone wiet nog nooit zo extreem vaag gevoeld. En ik had maar één keer een paar trekjes genomen. Ik was echt compleet van de wereld.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rick ook... die is ook 'vaag' naar huis vertrokken. Opzich is dat spul niet veel heftiger, maar cannabis werkt vrijwel gelijk en dit na een half uur, dus je komt er iets te laat achter....![]()
Ik had het ineens heel erg koud.quote:Dat vestje was wel zonde trouwens
Best wel een boel paar trekjes hoor ...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik heb me van gewone wiet nog nooit zo extreem vaag gevoeld. En ik had maar één keer een paar trekjes genomen. Ik was echt compleet van de wereld.
Niet gezienquote:[..]
Ik had het ineens heel erg koud.
Niet meer dan ik normaal van een gewone joint neem. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed, ging alles heel snel draaien, bewegen. Ik kon de G-krachten voelen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Best wel een boel paar trekjes hoor ...![]()
Het was ook meer psychisch denk ik.quote:Niet gezien
Ik voelde me niet eens per se naar. Gewoon extreem wazig. Ik kon ook niet echt praten en/of nadenken.quote:(maar je was wel heel zielig)
Het schijnt dat hij daar wel een neus voor had, voor muziek jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat je ook zegt over MJ, het was wel een muzikaal fenomeen
quote:
mietjequote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Dus wat?
Heiden6 is al om 19u naar bed gegaan. Maar die had ook de hele nacht niet geslapen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben nog steeds moe en vurig opzoek naar een manier om met een iPhone abo meer dan 500 smsjes per maand te sturen
WTF?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm omdat ik er laatste 2 maanden ongeveer 1600 smsjes heb verstuurd
Mjah maar het liefst stuur ik ze voor minder dan 0.25 euroquote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
WTF?Maar dan weet je toch al hoe je meer dan 500 smsjes moet versturen?
Hoe krijg je dat in gods/allah/thor/zeus' naam voor elkaar?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm omdat ik er laatste 2 maanden ongeveer 1600 smsjes heb verstuurd
quote:
Dat vind ik ook altijd wel een nadeel aan blowen..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben ook nog steeds aan het bijkomen hoor.Onwijs droge bek en nog wat wazig in 't hoofd.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Having a girlfriend rlly helps![]()
Ik ben ook slapen, trusten
Nee dat was omdat ik het gewoon echt vergeten wasquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dus dat is de reden dat je niet op mn verjaardag was
uitleg!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu heb je wel het pijpen & tieten op het balkon gemist![]()
25
Nou, nuchter is wel heel erg overdreven.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als we de 25ste toch al een BBQ hebben, doe ik wat extra inkopen gewoon en een taart ofzoBlijven we dit keer nuchter of is het weer een rave?
Het was een erg goed motto. Je zou er je levensmotto van moeten makenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik had een jurkje aan met als motto "If you have it, flaunt it". En ik stond op het balkon met mannen die mijn tieten wilde aanraken omdat ze jarig waren geweest. En we rookten een waterpijp.
Zo duidelijk?
doet het ook goed op je CVquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het was een erg goed motto. Je zou er je levensmotto van moeten maken
Allemaal luid toeterend in je eigen auto door de binnenstad rijden om daarna gezamenlijk een kopje thee te drinkenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt bij deze dus een Turkse verjaardags-BBQ!
en halal bbqquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Allemaal luid toeterend in je eigen auto door de binnenstad rijden om daarna gezamenlijk een kopje thee te drinken
das vast geen probleem. Veel halal vlees vind ik zelfs beter dan saai opgespoten supermarktvlees ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tenzij iemand principiële bezwaren heeft natuurlijk
Nou, er is aan iedereen gevraagd om vlees mee te nemen. Heb jij moeite met het eten van vlees van een BBQ waar ook varkensvlees op is klaargemaakt? Anders moeten we misschien een tweede kleine BBQ inschakelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geert heeft kamervragen voorbereidquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zelfde grill is geen probleem, zolang er maar tieten zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, er is aan iedereen gevraagd om vlees mee te nemen. Heb jij moeite met het eten van vlees van een BBQ waar ook varkensvlees op is klaargemaakt? Anders moeten we misschien een tweede kleine BBQ inschakelen.
Vleesquote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zelfde grill is geen probleem, zolang er maar tieten zijn
wat ben je toch lekker subtielquote:
maar wel met vrije uitloop als het even kanquote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Halal, Biologisch, en niet onverdoofd geslacht, 2 filets van pakweg een kilo 't stuk
appeltjesspulquote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Marlies1981 het volgende:
Nog even over het pijpen: wat voor tabak zat er trouwens in?
(niet dat de tieten van Issie niet interessant zijn hoor.Maar thuis hebben we ook tieten en geen pijptabak meer..)
pas maar op, straks gaat ie nog toeterenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En die allochtoon moet weer herrie gaan schoppen hoor
ik gok op nog meer verzakkingenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-van-deelraden.dhtml![]()
Je zal maar in die hippie-stad wonen zeg
Nijmegen was toch de hippie-stad?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-van-deelraden.dhtml![]()
Je zal maar in die hippie-stad wonen zeg
Havana aan de Waalquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nijmegen was toch de hippie-stad?
En dat gaan we betalen door de parkeervergunningen duurder te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Je bent toch wel aardig de weg kwijt als je het een prima idee vindt om tegelijkertijd parkeerplekken aan te leggen voor 60k per stuk (dat is wat nu gezegd wordt, ik hanteer dan de formule werkelijke kosten = minimaal 3x de door de politici voorgespiegelde kosten) en even verderop evenveel parkeerplaatsen weg te halen.![]()
![]()
Daarvoor heb je wel de straat autovrij, en als parkeerder heb je je auto ook veilig / overdekt staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Je bent toch wel aardig de weg kwijt als je het een prima idee vindt om tegelijkertijd parkeerplekken aan te leggen voor 60k per stuk (dat is wat nu gezegd wordt, ik hanteer dan de formule werkelijke kosten = minimaal 3x de door de politici voorgespiegelde kosten) en even verderop evenveel parkeerplaatsen weg te halen.![]()
![]()
Straks komen ze nog met een plan om de gracht te dempen en een straat verderop een nieuwe aan te leggen.
Als jij daar 60.000,- voor over hebt dan zou ik gewoon een garagebox kopen ergens in de buurtquote:Op maandag 29 juni 2009 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daarvoor heb je wel de straat autovrij, en als parkeerder heb je je auto ook veilig / overdekt staan.
Jij dacht dat de huidige parkeervergunning de kostprijs volledig dekt?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij daar 60.000,- voor over hebt dan zou ik gewoon een garagebox kopen ergens in de buurt![]()
Je weet dat dit bedrag weer opgehoest gaat worden door alle burgers? 60.000,- per parkeerplaats (kosten) tegen 48,- per jaar vergunning (baten) zou namelijk betekenen dat de parkeerplaats pas na 1250 jaar winstgevend wordt en dan heb vergeet ik voor het gemak even kapitaalkosten mee te rekenen plus dat de parkeerplaatsen zeker duurder uit gaan vallen.
Allemaal onder het kopje "leefbaar maken van de stad" en de kosten worden gedekt onder het kopje "solidair".
Dus wat je zegt is dat een parkeerplaats zonder gekkigheidjes in Rotterdam +60k kost maar Adam denkt voor 60k een parkeerplaats in een garage onder een gracht te maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jij dacht dat de huidige parkeervergunning de kostprijs volledig dekt?
Overigens kost een parkeerplaats in Rotterdam iets meer dan 60K, dus dat bedrag valt me alles mee.
Bron?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens kost een parkeerplaats in Rotterdam iets meer dan 60K
Funda zegt 20 a 30 duizend, maar die zijn niet in het centrum...quote:
Heb je je jaaropgaaf wel eens bekeken?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Funda zegt 20 a 30 duizend, maar die zijn niet in het centrum...maar goed, iets minder dus, maar het zijn geen schrikbarende bedragen.
Als we er van uit zouden gaan dat je bij een woning of parkeerplaats alleen het grondoppervlakte betaald, dan is een parkeerplaats in Heliport dus 1/15e woning.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Hmja een jaarsalaris voor een parkeerplaats.
Even open laten staan met dit weer, en het is opgelost.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat op mn verjaardag waarschijnlijk de deur van de vriezer -waar het ijs lag- niet geheel dicht is gedaan, waardoor 1 van de ijsklontzakjes is gesmolten, en ik nu een klein antartica in mn vriezer heb (en na wat hak werk kan de deur wél weer dicht).
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb wie daar schuldig aan is.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat op mn verjaardag waarschijnlijk de deur van de vriezer -waar het ijs lag- niet geheel dicht is gedaan, waardoor 1 van de ijsklontzakjes is gesmolten, en ik nu een klein antartica in mn vriezer heb (en na wat hak werk kan de deur wél weer dicht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |