Nou, nuchter is wel heel erg overdreven.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als we de 25ste toch al een BBQ hebben, doe ik wat extra inkopen gewoon en een taart ofzoBlijven we dit keer nuchter of is het weer een rave?
Het was een erg goed motto. Je zou er je levensmotto van moeten makenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik had een jurkje aan met als motto "If you have it, flaunt it". En ik stond op het balkon met mannen die mijn tieten wilde aanraken omdat ze jarig waren geweest. En we rookten een waterpijp.
Zo duidelijk?
doet het ook goed op je CVquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het was een erg goed motto. Je zou er je levensmotto van moeten maken
Allemaal luid toeterend in je eigen auto door de binnenstad rijden om daarna gezamenlijk een kopje thee te drinkenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt bij deze dus een Turkse verjaardags-BBQ!
en halal bbqquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Allemaal luid toeterend in je eigen auto door de binnenstad rijden om daarna gezamenlijk een kopje thee te drinken
das vast geen probleem. Veel halal vlees vind ik zelfs beter dan saai opgespoten supermarktvlees ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tenzij iemand principiële bezwaren heeft natuurlijk
Nou, er is aan iedereen gevraagd om vlees mee te nemen. Heb jij moeite met het eten van vlees van een BBQ waar ook varkensvlees op is klaargemaakt? Anders moeten we misschien een tweede kleine BBQ inschakelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geert heeft kamervragen voorbereidquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zelfde grill is geen probleem, zolang er maar tieten zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, er is aan iedereen gevraagd om vlees mee te nemen. Heb jij moeite met het eten van vlees van een BBQ waar ook varkensvlees op is klaargemaakt? Anders moeten we misschien een tweede kleine BBQ inschakelen.
Vleesquote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zelfde grill is geen probleem, zolang er maar tieten zijn
wat ben je toch lekker subtielquote:
Halal, Biologisch, en niet onverdoofd geslacht, 2 filets van pakweg een kilo 't stukquote:
maar wel met vrije uitloop als het even kanquote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Halal, Biologisch, en niet onverdoofd geslacht, 2 filets van pakweg een kilo 't stuk
appeltjesspulquote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef Marlies1981 het volgende:
Nog even over het pijpen: wat voor tabak zat er trouwens in?
(niet dat de tieten van Issie niet interessant zijn hoor.Maar thuis hebben we ook tieten en geen pijptabak meer..)
pas maar op, straks gaat ie nog toeterenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En die allochtoon moet weer herrie gaan schoppen hoor
ik gok op nog meer verzakkingenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-van-deelraden.dhtml![]()
Je zal maar in die hippie-stad wonen zeg
Nijmegen was toch de hippie-stad?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-van-deelraden.dhtml![]()
Je zal maar in die hippie-stad wonen zeg
Havana aan de Waalquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nijmegen was toch de hippie-stad?
En dat gaan we betalen door de parkeervergunningen duurder te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Je bent toch wel aardig de weg kwijt als je het een prima idee vindt om tegelijkertijd parkeerplekken aan te leggen voor 60k per stuk (dat is wat nu gezegd wordt, ik hanteer dan de formule werkelijke kosten = minimaal 3x de door de politici voorgespiegelde kosten) en even verderop evenveel parkeerplaatsen weg te halen.![]()
![]()
Daarvoor heb je wel de straat autovrij, en als parkeerder heb je je auto ook veilig / overdekt staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Je bent toch wel aardig de weg kwijt als je het een prima idee vindt om tegelijkertijd parkeerplekken aan te leggen voor 60k per stuk (dat is wat nu gezegd wordt, ik hanteer dan de formule werkelijke kosten = minimaal 3x de door de politici voorgespiegelde kosten) en even verderop evenveel parkeerplaatsen weg te halen.![]()
![]()
Straks komen ze nog met een plan om de gracht te dempen en een straat verderop een nieuwe aan te leggen.
Als jij daar 60.000,- voor over hebt dan zou ik gewoon een garagebox kopen ergens in de buurtquote:Op maandag 29 juni 2009 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daarvoor heb je wel de straat autovrij, en als parkeerder heb je je auto ook veilig / overdekt staan.
Jij dacht dat de huidige parkeervergunning de kostprijs volledig dekt?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij daar 60.000,- voor over hebt dan zou ik gewoon een garagebox kopen ergens in de buurt![]()
Je weet dat dit bedrag weer opgehoest gaat worden door alle burgers? 60.000,- per parkeerplaats (kosten) tegen 48,- per jaar vergunning (baten) zou namelijk betekenen dat de parkeerplaats pas na 1250 jaar winstgevend wordt en dan heb vergeet ik voor het gemak even kapitaalkosten mee te rekenen plus dat de parkeerplaatsen zeker duurder uit gaan vallen.
Allemaal onder het kopje "leefbaar maken van de stad" en de kosten worden gedekt onder het kopje "solidair".
Dus wat je zegt is dat een parkeerplaats zonder gekkigheidjes in Rotterdam +60k kost maar Adam denkt voor 60k een parkeerplaats in een garage onder een gracht te maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jij dacht dat de huidige parkeervergunning de kostprijs volledig dekt?
Overigens kost een parkeerplaats in Rotterdam iets meer dan 60K, dus dat bedrag valt me alles mee.
Bron?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens kost een parkeerplaats in Rotterdam iets meer dan 60K
Funda zegt 20 a 30 duizend, maar die zijn niet in het centrum...quote:
Heb je je jaaropgaaf wel eens bekeken?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Funda zegt 20 a 30 duizend, maar die zijn niet in het centrum...maar goed, iets minder dus, maar het zijn geen schrikbarende bedragen.
Als we er van uit zouden gaan dat je bij een woning of parkeerplaats alleen het grondoppervlakte betaald, dan is een parkeerplaats in Heliport dus 1/15e woning.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Hmja een jaarsalaris voor een parkeerplaats.
Even open laten staan met dit weer, en het is opgelost.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat op mn verjaardag waarschijnlijk de deur van de vriezer -waar het ijs lag- niet geheel dicht is gedaan, waardoor 1 van de ijsklontzakjes is gesmolten, en ik nu een klein antartica in mn vriezer heb (en na wat hak werk kan de deur wél weer dicht).
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb wie daar schuldig aan is.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist tot de ontdekking gekomen dat op mn verjaardag waarschijnlijk de deur van de vriezer -waar het ijs lag- niet geheel dicht is gedaan, waardoor 1 van de ijsklontzakjes is gesmolten, en ik nu een klein antartica in mn vriezer heb (en na wat hak werk kan de deur wél weer dicht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |