Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:42 schreef DutchTrain het volgende:
Samengevat is dus te stellen dat ijs en weder dienende er volgende week vrijdag dd 3 juli aanstonds een grillvleespartij in overweging is genomen ?
Goede gesprekken gehad met je andere persoonlijkheden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Sow.Lange vergadering gehad! Moe. Was wel een leuke vergadering.
Als al mijn klanten eigenlijk mijn andere persoonlijkheden zijn, dan heb ik wel een zeer ernstig geval van MPS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede gesprekken gehad met je andere persoonlijkheden?
Je kunt vandaag wel even langskomen, wel ff van tevoren sms'en voor de zekerheid of ik er dan nog ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise! Willen jullie de sleutel nog terug? :p
En kan ik morgen mn tapas schaaltjes halen?
Oh en we willen misschien de droge spumante bestellen bij de italiaanse mooie boekjes winkel... Willen jullie een halve doos mee doen? 8,50 de fles.
Oh voor de verjaardag gangers: alle bedden zijn reeds bezetslapen op de bank of eigen 1 pers. Luchtbed kan nog wel, maar de bank is klein en allen geschikt voor goeroe/tj size mensen.
Tot zover dit mobiele dienstbericht
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt vandaag wel even langskomen, wel ff van tevoren sms'en voor de zekerheid of ik er dan nog ben.
Wij komen overigens zaterdag samen met de heer M. H. uit Den Haag en gaan dan terug met de metro (als het laat wordt) of anders de taxi.
dat merk je vanzelf...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Konijntjes, mevrouw West, en andere regular Fokkerts, kwamen jullie ook nog?
Is vandaag je verjaardag? M'n zusje is ook al jarigquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij hebben net twee dozen wijn besteld dus ik pas even. De rest regel je maar met heiden6.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise! Willen jullie de sleutel nog terug? :p
En kan ik morgen mn tapas schaaltjes halen?
Oh en we willen misschien de droge spumante bestellen bij de italiaanse mooie boekjes winkel... Willen jullie een halve doos mee doen? 8,50 de fles.
Oh voor de verjaardag gangers: alle bedden zijn reeds bezetslapen op de bank of eigen 1 pers. Luchtbed kan nog wel, maar de bank is klein en allen geschikt voor goeroe/tj size mensen.
Tot zover dit mobiele dienstbericht
Nee, zit in het buitenlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
wat heb jij toch n rotleven hequote:
enormquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:27 schreef littledrummergirl het volgende:
wat heb jij toch n rotleven he
Jazeker, wij zijn van de partij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bedoel je Olaf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
TollMocht de heer O. uit Rotterdam zin hebben dan is hij ook welkom. Daar had ik alleen geen contact gegevens van.
Schikt vandaag tussen 17:15 en 17:30?
Leuk zusje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Is vandaag je verjaardag? M'n zusje is ook al jarig
Maar ik wil wel mn tapasschaaltjes vooraf met Chorizo, en "dieet, allergie en religie bestendige hapjes" vullenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedoel je Olaf?![]()
We nemen die sleutels trouwens zaterdag wel mee joh, er is geen enkele haast mee.
O ja, da's waar, nou ja, ik zie je vanmiddag wel verschijnen dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mn tapasschaaltjes vooraf met Chorizo, en "dieet, allergie en religie bestendige hapjes" vullen![]()
(Een moslim, een vegetarier, een veganist, iemand die allergisch is voor appel, peer en steenvruchten (grofweg alle 1-pit vruchten) en tevens geen alcohol mag, Iemand met een allergie voor pinda en melk (ikzelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |