Ja dat dus. En dan varen ze nog met een motor ook. En dan die mast gewoon omhoog laten. De rest van de wereld wacht maar even.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Jobba het volgende:
Eens. Of het zijn van die kleine kut bootjes met een gigantische mast
Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Metatron het volgende:
Dat lijkt me nou zo cool he.. Lekker door de Amsterdamse grachten dobberen, en dan al die zelfingenomen Amsterdammers op MIJ laten wachten.
Bijna een reden om een boot te kopen.
*plop*quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
Enige staande mastroute door centrum Amsterdam betekent 's nachts colonnevaren. Om een uurtje of 3.
Ja op binnenvaart wachten vind ik echt geen probleem.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:28 schreef Henno het volgende:
Voor pleziervaart onnodig moeten wachten omdat zij te beroerd zijn om die mast omlaag te doen is kut ja.
De meeste binnenvaartschepen kunnen gewoon onder een gesloten brug door. Soms ook niet (hangt ook een beetje af van de brug), nou ja, ze vervoeren spullen voor de industrie, dus dan wacht je nog op iets nuttigs zeg maar.
Gooi een baksteen naar timurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi Stefan,
Het was vorige keer niet gelukt om je in de uitzending te krijgen. Hoop dat het nu wel lukt w.b. die babyboomers (Goed topic!!!)
We willen je er graag even over bellen , wat is je nummer?
Ajeto!
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Za & Zo van 12:00 tot 15:00 uur
Diezelfde mongolen flikken dat ook bij stoplichten; mis je nét groen omdat zij niet doorrijden en zelf gaan ze dan links- of rechtsaf en hebben dan soms óók nog eens snel groenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef SteveBudin het volgende:
Nog erger zijn die kutmongolen die 75 op de 80km-weg naar de brug toe rijden waardoor ik net te laat bij de brug ben zodat ik 10 minuten naar fossielen op een te kleine kutzeilboot met een mast van 80 meter kan kijken.
in amsterdam gaan we maar 1x per dag openquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
bruggen die open staan![]()
Alleen maar tijdsverlies![]()
Ja maar niet ten koste van werkverkeer. Die mensen zijn al slecht voor de economie, laat ze het niet verder vergallen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:26 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Gun die mensen ook eens plezier
Hard werken is niet goed voor de economie, een dreigende schaarste wel. Zeilboten zijn goed voor de economie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar niet ten koste van werkverkeer. Die mensen zijn al slecht voor de economie, laat ze het niet verder vergallen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar niet ten koste van werkverkeer. Die mensen zijn al slecht voor de economie, laat ze het niet verder vergallen.
Niet door de gracht met m'n zeilbootquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent gewoon jaloers als je zelf een boot had zou je ook zoveel mogelijk gaan varen.
echt niet, je vaart naar 1) zee 2) plasquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent gewoon jaloers als je zelf een boot had zou je ook zoveel mogelijk gaan varen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik deed eerst motor en ging twijfelen.
Op werktijd hoor je te werken niet voor de brug te wachten, uitkeringstrekkersquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:54 schreef TrippleDistilled het volgende:
Van die Duitse pensionada's die door de grachten van Groningen gaan varen met die gare bootjes tijden werkdagen cq. werktijden. Doe je maar in het weekend, en haal die Duitse vlaggetjes van die boten af.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
. Die mensen zijn al slecht voor de economie, laat ze het niet verder vergallen.
Sterf, verader.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Parzival het volgende:
doe ff relaxed man!.. ik zeg bruggen open!
Motor af = airco uit bij de meeste auto's, ik laat 'm dus lekker draaien als ik voor de zoveelste keer sta te wachten voor de brug.quote:
Godskolere, waar gaat het heen met NL'ers en spelling tegenwoordig.quote:
Babyboomië?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef Dutchlike het volgende:
Alle babyboomers terug naar hun eigen land!
Als de brug open is, dan wel. Dan bedoelt men dat wegverkeer eroverheen kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:48 schreef Pharkus het volgende:
Als de brug open is dan kan je er toch gewoon overheen rijden?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
Het is weer eens zover
Het wordt tijd dat die generatie eens gaat uitsterven.
hihi kijk deze man eens een gevatte reply maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Onufriev het volgende:
Ik snap dit topic niet. Als de brug open staat dan kan je er toch gewoon langs? Net als een tunnel die open is, pas wanneer hij gesloten is komen de probremen..
Weet je wat het mooie is, jij betaald ook nog eens voor de welvaart van deze babyboomers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat heb ik daar een hekel aan. Van die achterlijke kut babyboomers die het nodig vinden om met zon kanker zeilboot midden door de stad te varen, met als gevolg dat de bruggen open moeten en een paar honderd man moet wachten voor de hobby van die fossielen
Ik pleit ervoor dat die bruggen max 1x per dag open mogen voor de pleziervaart. Of ik ga bakstenen gooien naar die kut bejaarden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is, jij betaald ook nog eens voor de welvaart van deze babyboomers.
Alles op de pof! De jongere generaties betalen wel
Grunn mien stad!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:31 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
De afgelopen dagen echt minimaal een uur voor geopende bruggen gewacht godverdomme
Flikker op met je fucking zeilboot uit de binnenstad. Wat is er mis met jullie? Kut babyboomers.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:21 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dit is wel een mooie symbolische gebeurtenis voor wat er zich op landelijke schaal afspeelt. De hele economie wacht nu als het waren op het moment dat de babyboomers het loodje leggen.
'betaalD'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is, jij betaald ook nog eens voor de welvaart van deze babyboomers.
Alles op de pof! De jongere generaties betalen wel
Gelukkig hoeft de sint Sebastiaansbrug niet voor elk van die klote bootjes open zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
De hambrug heeft mij destijds gewoon een studiejaar gekost.
Hoe zie je dat voorkruipen bij een geopende brug precies voor je dan?quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef BlueJeans het volgende:
Zeer terechte klacht. Maar owee als jij voorgaat, dan zeikt gelijk zo'n babyboomer met van die slappe tieten 'De jongeren van tegenwoordig! Ja joh ga maar voor!'
Omhoog klimmen zodat je vooraan ligt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voorkruipen bij een geopende brug precies voor je dan?
je weet dat ze daar 1 tot 2 keer per dag open gaan, op een vast tijdstip en je moet bellen om een 'afspraak' te maken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Metatron het volgende:
Dat lijkt me nou zo cool he.. Lekker door de Amsterdamse grachten dobberen, en dan al die zelfingenomen Amsterdammers op MIJ laten wachten.
Bijna een reden om een boot te kopen.
dat zie ik zo vaak gebeuren juistquote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voorkruipen bij een geopende brug precies voor je dan?
Dat is van Buurman&Buurmanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:15 schreef Catch22- het volgende:
ajeto? is dat iets nieuws?
Wij haten samen 3fm he kiekje![]()
dat weet ik 5 jaar later ookquote:
Dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lig je dan, in een ambulance een beetje dood te gaan omdat zo'n kutbejaarde zo nodig met een mast van 20 meter hoog IN de stad wil varen
Babyboomers![]()
Zeilboten in de stad
godverdomme niet gezienquote:
faka danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |