Ja dat dus. En dan varen ze nog met een motor ook. En dan die mast gewoon omhoog laten. De rest van de wereld wacht maar even.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Jobba het volgende:
Eens. Of het zijn van die kleine kut bootjes met een gigantische mast
Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Metatron het volgende:
Dat lijkt me nou zo cool he.. Lekker door de Amsterdamse grachten dobberen, en dan al die zelfingenomen Amsterdammers op MIJ laten wachten.
Bijna een reden om een boot te kopen.
*plop*quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
Enige staande mastroute door centrum Amsterdam betekent 's nachts colonnevaren. Om een uurtje of 3.
Ja op binnenvaart wachten vind ik echt geen probleem.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:28 schreef Henno het volgende:
Voor pleziervaart onnodig moeten wachten omdat zij te beroerd zijn om die mast omlaag te doen is kut ja.
De meeste binnenvaartschepen kunnen gewoon onder een gesloten brug door. Soms ook niet (hangt ook een beetje af van de brug), nou ja, ze vervoeren spullen voor de industrie, dus dan wacht je nog op iets nuttigs zeg maar.
Gooi een baksteen naar timurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
Hoi Stefan,
Het was vorige keer niet gelukt om je in de uitzending te krijgen. Hoop dat het nu wel lukt w.b. die babyboomers (Goed topic!!!)
We willen je er graag even over bellen , wat is je nummer?
Ajeto!
Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Za & Zo van 12:00 tot 15:00 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |