Motor af = airco uit bij de meeste auto's, ik laat 'm dus lekker draaien als ik voor de zoveelste keer sta te wachten voor de brug.quote:
Godskolere, waar gaat het heen met NL'ers en spelling tegenwoordig.quote:
Babyboomië?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:41 schreef Dutchlike het volgende:
Alle babyboomers terug naar hun eigen land!
Als de brug open is, dan wel. Dan bedoelt men dat wegverkeer eroverheen kan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:48 schreef Pharkus het volgende:
Als de brug open is dan kan je er toch gewoon overheen rijden?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
Het is weer eens zover
Het wordt tijd dat die generatie eens gaat uitsterven.
hihi kijk deze man eens een gevatte reply maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Onufriev het volgende:
Ik snap dit topic niet. Als de brug open staat dan kan je er toch gewoon langs? Net als een tunnel die open is, pas wanneer hij gesloten is komen de probremen..
Weet je wat het mooie is, jij betaald ook nog eens voor de welvaart van deze babyboomers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat heb ik daar een hekel aan. Van die achterlijke kut babyboomers die het nodig vinden om met zon kanker zeilboot midden door de stad te varen, met als gevolg dat de bruggen open moeten en een paar honderd man moet wachten voor de hobby van die fossielen
Ik pleit ervoor dat die bruggen max 1x per dag open mogen voor de pleziervaart. Of ik ga bakstenen gooien naar die kut bejaarden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is, jij betaald ook nog eens voor de welvaart van deze babyboomers.
Alles op de pof! De jongere generaties betalen wel
Grunn mien stad!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:31 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
De afgelopen dagen echt minimaal een uur voor geopende bruggen gewacht godverdomme
Flikker op met je fucking zeilboot uit de binnenstad. Wat is er mis met jullie? Kut babyboomers.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |