quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:21 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dit is wel een mooie symbolische gebeurtenis voor wat er zich op landelijke schaal afspeelt. De hele economie wacht nu als het waren op het moment dat de babyboomers het loodje leggen.
'betaalD'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is, jij betaald ook nog eens voor de welvaart van deze babyboomers.
Alles op de pof! De jongere generaties betalen wel
Gelukkig hoeft de sint Sebastiaansbrug niet voor elk van die klote bootjes open zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
De hambrug heeft mij destijds gewoon een studiejaar gekost.
Hoe zie je dat voorkruipen bij een geopende brug precies voor je dan?quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef BlueJeans het volgende:
Zeer terechte klacht. Maar owee als jij voorgaat, dan zeikt gelijk zo'n babyboomer met van die slappe tieten 'De jongeren van tegenwoordig! Ja joh ga maar voor!'
Omhoog klimmen zodat je vooraan ligt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voorkruipen bij een geopende brug precies voor je dan?
je weet dat ze daar 1 tot 2 keer per dag open gaan, op een vast tijdstip en je moet bellen om een 'afspraak' te maken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Metatron het volgende:
Dat lijkt me nou zo cool he.. Lekker door de Amsterdamse grachten dobberen, en dan al die zelfingenomen Amsterdammers op MIJ laten wachten.
Bijna een reden om een boot te kopen.
dat zie ik zo vaak gebeuren juistquote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voorkruipen bij een geopende brug precies voor je dan?
Dat is van Buurman&Buurmanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:15 schreef Catch22- het volgende:
ajeto? is dat iets nieuws?
Wij haten samen 3fm he kiekje![]()
dat weet ik 5 jaar later ookquote:
Dat is wel zuur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lig je dan, in een ambulance een beetje dood te gaan omdat zo'n kutbejaarde zo nodig met een mast van 20 meter hoog IN de stad wil varen
Babyboomers![]()
Zeilboten in de stad
godverdomme niet gezienquote:
faka danquote:
In Groningen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
Ze hebben de brugregeling aangepast en het ding gaat nu niet meer open tijdens de avondspits. De babyboomers moeten nu eerder de haven opzoeken of langer blijven liggen.
Ik weet niet wie het voor elkaar heeft gekregen maar die persoon verdiend een standbeeld.
"verdienD"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
Ze hebben de brugregeling aangepast en het ding gaat nu niet meer open tijdens de avondspits. De babyboomers moeten nu eerder de haven opzoeken of langer blijven liggen.
Ik weet niet wie het voor elkaar heeft gekregen maar die persoon verdiend een standbeeld.
ja daar zullen ze last van hebben zeg, met tv, douche, oven, magnetron, internet etc aan boord, liggen ze daar lekker gratis, boh wat zullen ze jou haten nuquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |