In Groningen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
Ze hebben de brugregeling aangepast en het ding gaat nu niet meer open tijdens de avondspits. De babyboomers moeten nu eerder de haven opzoeken of langer blijven liggen.
Ik weet niet wie het voor elkaar heeft gekregen maar die persoon verdiend een standbeeld.
"verdienD"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
Ze hebben de brugregeling aangepast en het ding gaat nu niet meer open tijdens de avondspits. De babyboomers moeten nu eerder de haven opzoeken of langer blijven liggen.
Ik weet niet wie het voor elkaar heeft gekregen maar die persoon verdiend een standbeeld.
ja daar zullen ze last van hebben zeg, met tv, douche, oven, magnetron, internet etc aan boord, liggen ze daar lekker gratis, boh wat zullen ze jou haten nuquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |