ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Michael Jackson dood.Ik dacht meteen aan zelfmoord, maar dat is blijkbaar niet het geval.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:52 schreef Kopbal het volgende:
Ik hoor overal dat het vrij makkelijk is om in Rotterdam een kamer te vinden. Meestal ook tegen een redelijke prijs. Ervaringsdeskundigen hier?
Ik bedoel dan ook als student.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee volgens mij hebben we allemaal geen idee hoe het is om te wonen in rotterdam.
Nee kamers of huurhuizen vinden is hier best erg gemakkelijk. Je kunt ook particulier redelijk goedkoop huren
Zoiets had ik ook getikt, voordat ik een "request can not be resolved" melding kreeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of heel subtiel, want hij slikte wel keiveel medicijnen enzo..
Ons jaren 30 appartement kost 400, na aftrek huursubsidie 290 per maand. 66 vierkante meter. Komen nog wel je stookkosten bij, en je zit op zuid.quote:
Wie was er dood?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En iets over een vriendin die je om 4:10 wakker maakt omdat ze je telefoon hoort
die klotemuis onder ons bed iig nietquote:
ja eentje is heel schattigquote:
Off-topic: zijn houten vloeren niet verschrikkelijk irritant, dat je zeg maar de bovenburen contino hoort lopen, of zij jou?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja eentje is heel schattigeen heel huis met houten vloeren en overal kieren zorgt voor een heel huizenblok vol muizen
en ze stinken zo verschrikkelijk als ze dood zijn en je ze niet kunt vinden
ligt een beetje aan de staat van onderhoud van het appartement, en wat je bovenburen op de grond hebben liggen. Wij hebben zelf in de slaapkamer de originele planken wit geverfd en lopen daarop, gelukkig wonen we boven een winkel, die hebben daar niet zoveel last van. Onze bovenburen hoor je idd best goed lopen, niet dat het kraakt ofzo, maar je hoort het een beetje bonken. Als alles verder stil is en je ligt in bed ofzo dan kun je ze af en toe zelfs horen praten, niet verstaanbaar, maar horen dat ze praten zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Off-topic: zijn houten vloeren niet verschrikkelijk irritant, dat je zeg maar de bovenburen contino hoort lopen, of zij jou?
Waar ik maandag ga kijken hebben ze ook houten vloeren, vandaar
Waarbij vermeld dat onze vloeren écht heel oud zijn, en je overdag de buren eigenlijk niet eens hoortquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt een beetje aan de staat van onderhoud van het appartement, en wat je bovenburen op de grond hebben liggen. Wij hebben zelf in de slaapkamer de originele planken wit geverfd en lopen daarop, gelukkig wonen we boven een winkel, die hebben daar niet zoveel last van. Onze bovenburen hoor je idd best goed lopen, niet dat het kraakt ofzo, maar je hoort het een beetje bonken. Als alles verder stil is en je ligt in bed ofzo dan kun je ze af en toe zelfs horen praten, niet verstaanbaar, maar horen dat ze praten zeg maar.maar het heeft ook zoveel leuke dingen, schattige raampjes, overal inbouwkasten, etc
tenzij ze weer eens een homofiel musicaldagje houden... gaan ze oude kutmuziek heel hard draaien en meezingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarbij vermeld dat onze vloeren écht heel oud zijn, en je overdag de buren eigenlijk niet eens hoort
Als bij SM 'dirty talk' als "Vuile hoer ik maak je koud!" hoort welquote:
Zuidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als bij SM 'dirty talk' als "Vuile hoer ik maak je koud!" hoort wel
Gunther is mijn held.quote:
quote:
Een vriend van mijn buren, die ook naar Nederland komt om te studeren (hij weet nog niet wat), heet Guntherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |