vooral als je dronken bentquote:
Maak me gek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vooral als je dronken benten dan heel geil duits meezingen
js, dat hoort er bij. Maar wat wil je nou voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als bij SM 'dirty talk' als "Vuile hoer ik maak je koud!" hoort wel
YouTube filmpje or it didn't happenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
haha we hebben n bitchfight voor de deurbijten en haren trekken
too latequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
YouTube filmpje or it didn't happen
Staat hier een hele kudde mensen te wachten tot 21:00 zodat ze of Sims 3 of de Wii voor weinig mee kunnen nemen. Als echte Hollander sta ik hier al een uur met een Guitar Hero pack
stampede!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef FJD het volgende:
Ik heb de enige werkende Xbox versie maar de Wii (console zelf) was best ruim op voorraadNog 2 minuten
![]()
www.albert.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Zo eventjes boodschappen doen... Ik wou dat ik daar iemand voor kon inhuren, vind het zonde van mijn zaterdag altijd. Maar doordeweeks heb ik er geen tijd voor.
Ik kwam direct uit m'n werk dus om dan tot 0:00 te wachten is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
ze zijn nog tot 24:00 open ..
Mede mogelijk gemaakt door de economie en geld...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
rare mensen ... rare economie ... geld ...
morgen lang weekend. morgen aaf HMH en zondag dagje den haag.
LHO hier. Zodra wij naar de Heli-Fok commune geemigreerd zijn, wil ik best de marktspullen voor je meenemen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Isegrim het volgende:
Zo eventjes boodschappen doen... Ik wou dat ik daar iemand voor kon inhuren, vind het zonde van mijn zaterdag altijd. Maar doordeweeks heb ik er geen tijd voor.
die kookt en beweert dat dat net zo vervelend isquote:
Het vuil buiten gezet, hapjes gemaakt, vloer geboend, ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kookt en beweert dat dat net zo vervelend is
maar hij heeft ook het balkon schoongemaakt en lataarntjes opgehangen
ons feestjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:06 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoor allemaal vuurwerk richting zuid ?
Groetjes terug van een minder nuchter persoonquote:Op zondag 28 juni 2009 02:41 schreef littledrummergirl het volgende:![]()
![]()
Groetjes van totaal nuchtere mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |