Dat is wel een tof aanbod. Of gezamenlijk boodschappen doen, dat maakt het al een stuk gezelliger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
LHO hier. Zodra wij naar de Heli-Fok commune geemigreerd zijn, wil ik best de marktspullen voor je meenemen hoorMarkt struinen
Ik was niet echt ziek, het was die joint van J. Ik weet niet precies wát er in zat, maar het was nogal... heftig... Ik ben een tijdje compleet wazig geweest.quote:
Rick ook... die is ook 'vaag' naar huis vertrokken. Opzich is dat spul niet veel heftiger, maar cannabis werkt vrijwel gelijk en dit na een half uur, dus je komt er iets te laat achter....quote:Op zondag 28 juni 2009 12:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was niet echt ziek, het was die joint van J. Ik weet niet precies wát er in zat, maar het was nogal... heftig... Ik ben een tijdje compleet wazig geweest.
Nou, ik heb me van gewone wiet nog nooit zo extreem vaag gevoeld. En ik had maar één keer een paar trekjes genomen. Ik was echt compleet van de wereld.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rick ook... die is ook 'vaag' naar huis vertrokken. Opzich is dat spul niet veel heftiger, maar cannabis werkt vrijwel gelijk en dit na een half uur, dus je komt er iets te laat achter....![]()
Ik had het ineens heel erg koud.quote:Dat vestje was wel zonde trouwens
Best wel een boel paar trekjes hoor ...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik heb me van gewone wiet nog nooit zo extreem vaag gevoeld. En ik had maar één keer een paar trekjes genomen. Ik was echt compleet van de wereld.
Niet gezienquote:[..]
Ik had het ineens heel erg koud.
Niet meer dan ik normaal van een gewone joint neem. Elke keer als ik mijn ogen dicht deed, ging alles heel snel draaien, bewegen. Ik kon de G-krachten voelen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Best wel een boel paar trekjes hoor ...![]()
Het was ook meer psychisch denk ik.quote:Niet gezien
Ik voelde me niet eens per se naar. Gewoon extreem wazig. Ik kon ook niet echt praten en/of nadenken.quote:(maar je was wel heel zielig)
Het schijnt dat hij daar wel een neus voor had, voor muziek jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat je ook zegt over MJ, het was wel een muzikaal fenomeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |