Nodig dat soort mensen gewoon niet uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar ik wil wel mn tapasschaaltjes vooraf met Chorizo, en "dieet, allergie en religie bestendige hapjes" vullen![]()
(Een moslim, een vegetarier, een veganist, iemand die allergisch is voor appel, peer en steenvruchten (grofweg alle 1-pit vruchten) en tevens geen alcohol mag, Iemand met een allergie voor pinda en melk (ikzelf)
Goeroe, mn buren, mijzelf, .. ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nodig dat soort mensen gewoon niet uit.
veganisten zijn mensen die niet over het gras lopen want dat vinden ze beledigend voor het grasquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef heiden6 het volgende:
Veganisten, dat zijn toch mensen die het eigenlijk zielig vinden voor de sperziebonen dat ze worden opgegeten?
Nee, veganisten zijn mensen die een hekel aan planten hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef heiden6 het volgende:
Veganisten, dat zijn toch mensen die het eigenlijk zielig vinden voor de sperziebonen dat ze worden opgegeten?
Ik weet niet hoe het heet, maar er is ook nog een dieetvorm waarbij je alleen (schijn)vruchten, bessen, noten ed. mag eten, maar geen hele plant (geen krop sla, wel sperziebonen zeg maar).quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, veganisten zijn mensen die een hekel aan planten hebben.
Hare Krishna diëet of zoiets..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar er is ook nog een dieetvorm waarbij je alleen (schijn)vruchten, bessen, noten ed. mag eten, maar geen hele plant (geen krop sla, wel sperziebonen zeg maar).
Alleen wat de plant je "geeft".
Nee hoor, de Hare Krishna's hebben geen morele bezwaren tegen het vermoorden van planten (mits geheiligd door offering aan Krishna natuurlijk).quote:
Er ligt me bij dat ze het niet zo hebben op plantaardig voedsel waar de plant voor gedood moet worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, de Hare Krishna's hebben geen morele bezwaren tegen het vermoorden van planten (mits geheiligd door offering aan Krishna natuurlijk).
Jawel hoor ze eten gewoon alle soorten groente. Ze denken wel dat ook planten een ziel hebben en dat je alleen 'karmavrij' kunt eten als je alles aan Krishna offert.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er ligt me bij dat ze het niet zo hebben op plantaardig voedsel waar de plant voor gedood moet worden?
Voor leuke plaatjes ga je natuurlijk zaterdag / zondag naar de Dag van de Architectuurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
"leuk" ... om ff wat straat fototjes te schieten
Idem. Alleen niet de trein naar, maar uit Brussel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:56 schreef Marlies1981 het volgende:
mogguh. Zit weer in de trein naar brussel. Wel lekker weer zeg!
ah...kunnen we zwaaien! Waar zit jij ergens?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Idem. Alleen niet de trein naar, maar uit Brussel.
Of heel subtiel, want hij slikte wel keiveel medicijnen enzo..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Michael Jackson dood.Ik dacht meteen aan zelfmoord, maar dat is blijkbaar niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |