Goed hé, we willen alleen nog een houten planken vloer om het geheel af te maken.quote:
(quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik heb ook iets geils waar je op kan zitten
Ja, tof. De meubels zijn echt mooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goed hé, we willen alleen nog een houten planken vloer om het geheel af te maken.
Wat je vaak bij strandtenten ziet...
Diepzinnigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
"Ja, dat krijg je met 22 cm!"
Ik ben je even voor![]()
Ha, daar heb ik deze voor :quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer vindt de eerste Rotterdammers-BBQ-meet plaats op het dakterras van junkie?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik deze voor :
[ afbeelding ]
Aan alles is gedacht.
Komt goed deze zomerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]We zien de uitnodiging wel tegemoet!
Leuke kleur BBQ.
Lekker dakterras.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker hé, wij hebben ook lekker van 17:30 tot 21:00 op het dakterras gelegen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje geslapen, wat gelezen en lekker gegeten, heerlijk.
Klopt. Als ik er op sta geeft het ding een paar kilo teveel aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:21 schreef Marlies1981 het volgende:
Of was die weegschaal kapot, A.? Je zei toch zoiets?
Jullie moeten eens weten wat SC allemaal tegen mij zegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Marlies1981 het volgende:
Tja...ik voel me ook prima, maar A. zegt dat het net lijkt of er een voetbal in mijn buik zit. Stel je voor...ze is vrij hard, die A. ...
Dat is een nadeel van eigen risico en daarom zijn er dus verzekeringen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Wa
.......
Eigen risico is zo leuk nog niet. Mag me ambulance zelf gaan betalen.
damn waar ga ik dit nu weer vandaan toveren. de vakantie was al zo duur
Wat doe je er mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
godver.. ik koop nooit meer een slide telefoon.. is al de tweede keer dat het klepje vertikt weer dicht te gaan![]()
zometeen maar weer naar de winkel om op te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |