En jawellllquote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
..En daar komt Ninjamart weer.
Standaard inbegrepen, hij gunt niemand anders een topic.quote:
Na, het is maandagavond, net voor de vakanties. het moet nu vol zitten met die onzekere meiden die dat laatste vet weg willen trainen.quote:
Ik moest oppassen , voor het zelfde geld had ik 'm gesloten en had het niet geklopt.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft hij er ook maar neergezet nadat dit deel al was geopend!.
Ik had verwacht nog net voor je puntjes te komen... maar zoals ik al zei:quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard inbegrepen, hij gunt niemand anders een topic.
quote:
Je zou het denken, inderdaad. Maar niets bleek minder waar... alleen maar mannen die hun spieren willen bijwerken voor op het strand, en ik dan, voor mijn bikinifiguur!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na, het is maandagavond, net voor de vakanties. het moet nu vol zitten met die onzekere meiden die dat laatste vet weg willen trainen.
Je doet ook aan Brazilian waxxing?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou het denken, inderdaad. Maar niets bleek minder waar... alleen maar mannen die hun spieren willen bijwerken voor op het strand, en ik dan, voor mijn bikinifiguur!
DaWiki is het al aan het fixen.quote:
Nagesynchroniseerdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laatst was 'Muppets from outer space' op tv... nagesynchronyseerd.
Maar als je er mensen uit wil gooien, dan wordt MPG zenuwapperig... dus noem maar heel voorzichtig de namen op die er uit zouden kunnenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Staan allemaal mensen in die hier toch nooit meer komen
Cali was er anders gister nog.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
Buzzer, eer-ik, cali, Dreamer en Klonk zijn wel ernstige verzakers ja.
Cali en Klonk zijn hier recentelijk nog geweest hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
Maar niet zo geregeld meer. En Klonk ook niet meer. He's going to the darkside....quote:
Vrolijke-frits, sander170, KG, es70...quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd, er zijn dus later plekjes over. No problemo lijkt me.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrolijke-frits, sander170, KG, es70...
KG heeft geen gasthof meerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrolijke-frits, sander170, KG, es70...
Na een opschoning van avatars, zouden deze bover kunnen blijven:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:07 schreef Pheno het volgende:
En anders gaan we de OP eens oppoetsen, ik wil wel een keer een opzetje maken hoor.
Ik wil dichter bij LL staanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een opschoning van avatars, zouden deze bover kunnen blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer die weg zouden kunnen?
Erop of eronder?quote:
Ik ook!!!quote:
Ik ook!quote:
Ik snap dat niet johquote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
Wat let jullie, het is de wiki, dan kun je het zelf aanpassen
Waar is ome KoffieBuzz geblevenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil niet zo centraalquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er kunnen er niet meer weg, want anders klopt het schaakpatroon niet meer.quote:
Boehoe...Die is bezig een ander leven op te bouwen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is ome KoffieBuzz gebleven?
Zonder hem was er geen KSC geweest.
Was al 8 x 7quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er kunnen er niet meer weg, want anders klopt het schaakpatroon niet meer.
Mja, dat is ook weer zo, maar nu heb je iig nog hele rijenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was al 8 x 7dus het schaakpatroon klopte toch al niet.
Jaquote:
Op de onderste regel staan nu naast elkaar de mensen die de laatste tijd het minst tot niet aanwezig zijn geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er kunnen er niet meer weg, want anders klopt het schaakpatroon niet meer.
Dat weet ik. Maar destijds is besloten dat hij in de OP kon blijven vanwege zijn verdiensten. Zonder zijn bemoeienis was KSC namelijk na 3 topics al gesloten, omdat er "geen behoefte was aan nog een SC in GC".quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boehoe...Die is bezig een ander leven op te bouwen.
Maar ook niet rechtsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 1385 topics mag ie er best eens uit. Eigenlijk is dat hele gehannes niet nodig, maar goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar destijds is besloten dat hij in de OP kon blijven vanwege zijn verdiensten. Zonder zijn bemoeienis was KSC namelijk na 3 topics al gesloten, omdat er "geen behoefte was aan nog een SC in GC".
Buzzer heeft toen bepleit dat KSC wel degelijk in een behoefte voorzag, en tegen het toenmalige beleid in kon KSC zijn vaste plek in GC verkrijgen.
Ik zat er op te wachtenquote:
Vooruit, manboobs voor de vrouwen. Maar wel een manboob alert voor de spoiler dan.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bedoelt zwavel...
GF heeft het over swaffelen:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel dichter bijFha
eigenlijk
quote:
Wensen zijn verwerkt:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar destijds is besloten dat hij in de OP kon blijven vanwege zijn verdiensten. Zonder zijn bemoeienis was KSC namelijk na 3 topics al gesloten, omdat er "geen behoefte was aan nog een SC in GC".
Buzzer heeft toen bepleit dat KSC wel degelijk in een behoefte voorzag, en tegen het toenmalige beleid in kon KSC zijn vaste plek in GC verkrijgen.
N00bs zijn het, ik zeg het je.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
Nu is er een plek leeg.
Zet daar dan een zwartblokje of een UI neer.
Daar staat Goldfinger nu... copy-paste van zijn avatarurl was niet helemaal goed gegaanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
Nu is er een plek leeg.
Ik zie hetquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat Goldfinger nu... copy-paste van zijn avatarurl was niet helemaal goed gegaan.
Waar zijn die tettenspoilers dan?quote:
Bij gebrek aan geleverde content uitgesteld tot de volgende revisie.quote:
Kan ik daar staan? Ik zie mezelf nergens?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
Nu is er een plek leeg.
Jij staat toch al naast Fha, gekkie?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik daar staan? Ik zie mezelf nergens?
Bij mij bij mij!!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij gebrek aan geleverde content uitgesteld tot de volgende revisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Laat maar, ik sta goedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat doen we maar even niet, want dan moeten Fles, Fha en papier ook weer verplaatst worden en ze staan net goed!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ] met mijn avatar verplaatsen
Dit is de laatste aanpassing. Alle latere opmerkingenworden gescheduled voor de volgende major revisie.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef DaMart het volgende:
Zo, nog een aanpassing gemaakt... Cali stond veel te ver weg van mij.
eenmalig?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik in mijn vakantie 32 uur ga werken. Tering
quote:
Nee natuurlijk niet. gewoon de hele vakantie.quote:
Nouhou!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is de laatste aanpassing. Alle latere opmerkingenworden gescheduled voor de volgende major revisie.
zal hem aanpassenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat Goldfinger nu... copy-paste van zijn avatarurl was niet helemaal goed gegaan.
Die laatste twee zijn wel goede tettenspoilers overigensquote:
Wel in baggerlayoutquote:Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Die spoilers hebben ook geen enkel nut ook he
Wel in de bagger, niet in een andere layout. Ik gebruik een ander en zie dus ook altijd alles. So be it, ik fok ook op het werk en ik zit er niet mee. Zou ik er wel mee zitten zou ik daar bagger gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Die spoilers hebben ook geen enkel nut ook he
fijne vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik in mijn vakantie 32 uur ga werken. Tering
Nu boeit het me ook niet al te erg. Alleen op mijn werk wel, en daar gebruik ik text-onlyquote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in de bagger, niet in een andere layout. Ik gebruik een ander en zie dus ook altijd alles. So be it, ik fok ook op het werk en ik zit er niet mee. Zou ik er wel mee zitten zou ik daar bagger gebruiken
Dat is Jo0Lzquote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had toch eoa lichtgroen gebeuren?
Ja ik denk dat ik het toch maar bij een werkgever hou, dat is dan al 20 uur in de week. Van nooit gewerkt naar 32 uur + gewoon tentamens leren word me denk ik toch iets te veelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fijne vakantie![]()
lijkt de mijne wel
weet ik wel zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het toch maar bij een werkgever hou, dat is dan al 20 uur in de week. Van nooit gewerkt naar 32 uur + gewoon tentamens leren word me denk ik toch iets te veel
helemaal mee eensquote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef cablegunmaster het volgende:
als we nu eens op elke UI een naam plakken voor 1 plaatje? ik ken ze ook nog niet allemaal .. of vergeet ze...
Als jij nou eens gaat beseffen dat er meer mensen op de wereld bestaan dan LL?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik moet dus vandaag LL in halen en alles vol spammen dan staat morgen de nieuwe OP er
badschuimquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen. Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast![]()
die spammen ksc niet volquote:Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat beseffen dat er meer mensen op de wereld bestaan dan LL?
wie?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat beseffen dat er meer mensen op de wereld bestaan dan LL?
quote:
Dat is de voorgaande tig topics anders ook best gelukt hoorquote:
Zie de eerste post na de OP.quote:
dus.quote:
Aha. Ik heb nog nooit Zweedse koffie geproefd. Wellicht een goed onderzoeksonderwerp!quote:
Sterker nog. Een aan te raden onderzoeksonderwerp. Al is het maar vanwege de aangename omgeving waarin dat onderzoek plaats dient te vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Ik heb nog nooit Zweedse koffie geproefd. Wellicht een goed onderzoeksonderwerp!![]()
Daar heb je een heel goed punt. * OA zet Zweden hoog op de ontdekkingslijstquote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterker nog. Een aan te raden onderzoeksonderwerp. Al is het maar vanwege de aangename omgeving waarin dat onderzoek plaats dient te vinden.
die ken ik nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is de voorgaande tig topics anders ook best gelukt hoor.
Goede keuzequote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt. * OA zet Zweden hoog op de ontdekkingslijst.
Teruglezen. Ze zijn allemaal toegankelijk via de OPquote:
maar dan ken ik die mensen nog nietquote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Teruglezen. Ze zijn allemaal toegankelijk via de OP.
Strikvraag: gaat het hier over 3, 4 of 5 grappen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Ober: “Wilt u uw koffie zwart?”
Blondje: “Welke andere kleuren heeft u?”
“Hoe roer jij je koffie?”, vraagt Jantje.
Moeder antwoordt: “Met mijn rechterhand.”
“Vreemd,” zegt Jantje, “volgens mij hoort het met een lepeltje.”
Mannen zijn als … koffie… de besten zijn rijk, warm en ze houden je de hele nacht wakker.
Een man komt een café binnen en bestelt een kop koffie zonder melk.
De ober vraagt hem vriendelijk: “De melk is op, meneer, mag het ook koffie zonder room zijn?”
Pim vraagt of Bea koffie wil. Bea: “Nee dank je, als ik koffie drink, kan ik niet slapen.”
Waarop Pim zegt: “Hé, da’s bij mij net andersom: als ik slaap, kan ik geen koffie drinken!”
Details, detailsquote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan ken ik die mensen nog niet
whehehequote:
Welke grappen?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strikvraag: gaat het hier over 3, 4 of 5 grappen?
ga jij ook slapen nijnsquote:
Is Truus stuk danquote:Op maandag 22 juni 2009 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal dadelijk nog onze truus maken whehehehe
Een bandenplakset doet wonderenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal dadelijk nog onze truus maken whehehehe
quote:
quote:
Ja, als je het snel wil volhebben wel, anders lukt het vast vandaag nog welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet ik nou echte een kloon gaan aanmaken om het hier vol te krijgen![]()
ik wil de nieuwe OP zien![]()
ik ben morgenavond miss hier
ik durf nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:19 schreef dndiek het volgende:
Moet je beter je best doen goldfinger
Hop hop
ik denk toch dat ik maar wachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, als je het snel wil volhebben wel, anders lukt het vast vandaag nog wel
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 136 Pheno
02. 084 goldfinger1963
03. 072 Fha
04. 068 DaMart
05. 055 OA
06. 053 MPG
07. 051 Dr_Flash
08. 050 Nijns
09. 047 Ladylike
10. 043 marcb1974
11. 014 Muck
12. 011 cablegunmaster
13. 007 dndiek
14. 006 Sjowhan
15. 005 Papierversnipperaar
16. 001 indahnesia.com
17. 001 JortK
Reeks-statistieken!
whehe.. heerlijk Nederlands!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:17 schreef Pheno het volgende:
Heffing op internet
Alleen al het advies durven te geven maakt me al kwaad
Echt, dat volk waar jij mee omgaat....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:08 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ruzie hier..
er gaat iemand "ziek" naar huis
"Ik sla zo iemand op zn bek"
Jaga maar naar huis
GTST hier
anders ben jij ff vroeg je bed uit ....quote:
tv kijken is niet meer nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:08 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ruzie hier..
er gaat iemand "ziek" naar huis
"Ik sla zo iemand op zn bek"
Jaga maar naar huis
GTST hier
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
anders ben jij ff vroeg je bed uit ....
En dan loopt ie naar de directeur.. "Willem, ik moet praten"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt, dat volk waar jij mee omgaat....
Mogguhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen
* _F.U.B.A.R_ paas'ed de koffie door aaaaaight !
Nee iddquote:
doe dat hier eensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de backup is klaarHet netwerk zal weer vlot worden
Niksquote:
* GF geeft handschoenen aan LLquote:
Daar kun je vast zelf wel iets op verzinnen lijkt mequote:
in je broek ermee en opwarmenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kun je vast zelf wel iets op verzinnen lijkt me
Thanxquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft handschoenen aan LL
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kun je vast zelf wel iets op verzinnen lijkt me
Dat wilde je eigenlijk typen he flesquote:
kinkyquote:
kinky was mn lakjurkje dit weekendquote:
pics or it did not happenquote:
mogen in de club niet gemaakt worden tijdens openingsurenquote:
Wiefkequote:
Papiertjequote:
Succesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:47 schreef Fha het volgende:
LL![]()
Pff wat heb ik beroerd geslapen zeg. Bah! Nu lekker tot 12 uur kroelen met de kat en dan weer leren
jij liever dan ikquote:
zie PIquote:
quote:
Je hebt nu een volledige kopie van KPD lokaal staan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de backup is klaarHet netwerk zal weer vlot worden
daarom ook les 2quote:
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom ook les 2
Oh fuck, nog broodje bestellen
Zelfde voor mij, behalve pistoletje ham-kaasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.
ze hebben wel broodjes worstquote:
das dan 11,30 aub..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.
Voor jou is het 9 euro..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfde voor mij, behalve pistoletje ham-kaas
Die laatstequote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor jou is het 9 euro..
betaal je me met geld of moet ik het voorschieten en regelen we het tussen de lakens?
Graag een factuur, met BTW specificatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze hebben wel broodjes worst
[..]
das dan 11,30 aub..
kom je het geld brengen of moet ik een factuur opsturen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:
Ja. En dan eet ik mijn eigen boterhammen ook nog op, en neem ik er een kop soep bij.quote:
En wat Fha zegtquote:
Je hebt lekker niet opgenomen?quote:
En toen heb je heel hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH geschreeuwd en opgehangen?quote:
Fuckerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Toen vertelde hij dat het er goed uit ziet zo. En dat hij op vakantie gaat, ruim 7 weken
Uiteraardquote:
Neuhquote:
Whehehe verbaasd?quote:
The bastard!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Toen vertelde hij dat het er goed uit ziet zo. En dat hij op vakantie gaat, ruim 7 weken
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
We gingen zaterdag bbqen en toen ging ik met vriendinnen boodschappen doen. Muts 1 zat de hele tijd te zeuren dat ik veel te veel vlees in de wagen propte (24 hamburgers, 2 kilo kip, nog wat worstjes) en uiteindelijk was er te weinigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe verbaasd?
Als ik ga uiteten eet ik meestal een steak van een halve kilo
Met grote portie sla en een keer of 3 frietjes
Teringquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
sowieso vleeeschquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
[..]
We gingen zaterdag bbqen en toen ging ik met vriendinnen boodschappen doen. Muts 1 zat de hele tijd te zeuren dat ik veel te veel vlees in de wagen propte (24 hamburgers, 2 kilo kip, nog wat worstjes) en uiteindelijk was er te weinigZo stom.. we kennen elkaar al jaren en nog weet ze niet dat ik (en de mannen
) nou eenmaal veel eten
Over 10 jaar stop ik want dan blijft het aan mn lijf plakkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringEn al die andere veelvraten hier ook...
Ik neem 2 knackebrodjes met sandwich spread. En om half 4 nog een appel. En dat is het.
je doet je best gewoon nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem 2 knackebrodjes met sandwich spread. En om half 4 nog een appel. En dat is het.
Das je best doen de andere kant opquote:
En daarom ben ik solidair met je en in plaats van een frikandel eet ik zometeen saladesquote:
Nee..quote:
En?quote:
Wat een ass zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
En dan zit ik nóg tegen ondergewicht aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een domme koe. Ik zou bij die hoeveelheden vragen of het wel genoeg isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
[..]
We gingen zaterdag bbqen en toen ging ik met vriendinnen boodschappen doen. Muts 1 zat de hele tijd te zeuren dat ik veel te veel vlees in de wagen propte (24 hamburgers, 2 kilo kip, nog wat worstjes) en uiteindelijk was er te weinigZo stom.. we kennen elkaar al jaren en nog weet ze niet dat ik (en de mannen
) nou eenmaal veel eten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe verbaasd?
Als ik ga uiteten eet ik meestal een steak van een halve kilo
Met grote portie sla en een keer of 3 frietjes
Ik moet nog wel redelijk wat doen, maar hij zag dat, als ik het op hetzelfde niveau doe, geen belemmering om het dan gewoon in te sturen en te verdedigen zodra hij terug isquote:
als je ziet hoe veel ik beweeg op een dag....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik word een vetzak en eet weinig en jullie zijn van die schrielies en eten veel
Das goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel redelijk wat doen, maar hij zag dat, als ik het op hetzelfde niveau doe, geen belemmering om het dan gewoon in te sturen en te verdedigen zodra hij terug is
Mja ik vond het ook maar dom. Hallo.. 4 kerels die gek zijn op vlees en ik en dan nog twee andere dames en twee kinderen die mee eten. Dan is dit een goed begin maar dat is ook allesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
Wat een domme koe. Ik zou bij die hoeveelheden vragen of het wel genoeg is.
Heb jij een lintworm of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
En dan zit ik nóg tegen ondergewicht aan![]()
....
heel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel redelijk wat doen, maar hij zag dat, als ik het op hetzelfde niveau doe, geen belemmering om het dan gewoon in te sturen en te verdedigen zodra hij terug is
Sollyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik word een vetzak en eet weinig en jullie zijn van die schrielies en eten veel
Ok, die vakantie gooit dus niet jouw planning in de war? Mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik seks heus veelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
als je ziet hoe veel ik beweeg op een dag....
ADHD is goed voor de lijn
Dat vraagt Muck ook altijdquote:
van sex alleen val je niet afquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ok, die vakantie gooit dus niet jouw planning in de war? Mooi
[..]
Ik seks heus veelen er zijn meerdere mensen die vermoeden dat ik ADHD heb, naja; hoop op betere tijden dan maar
Oh dat moet ik ook maar eens gaan proberenquote:
maar het helpt welquote:
Ik wist dat er iets ontbrakquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
volgens mij heeft er hier iemand niet door dat ik buiten het clubwerk ook nog 40 uur normaal werk doe![]()
Het moet kunnen dus in theorie, over 2,5 maand klaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ok, die vakantie gooit dus niet jouw planning in de war? Mooi
[..]
Ja, denk dat 8 juli het niet meer wordt (niet door mijn toedoen maar minder meewerking van de begeleider) ik ga hem vandaag inleveren, dan komt er nog 1 correctieronde en verwacht ik 26 augustus klaar te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het moet kunnen dus in theorie, over 2,5 maand klaar.
En jij, weet je al iets meer?
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik het voor niks deedquote:
Ah, een keertje proberen kan nooit kwaad dusquote:
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, denk dat 8 juli het niet meer wordt (niet door mijn toedoen maar minder meewerking van de begeleider) ik ga hem vandaag inleveren, dan komt er nog 1 correctieronde en verwacht ik 26 augustus klaar te zijn.
issie gewendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wel hoor
(wat vindt GF ervan dat jij ander werk aanduidt als 'normaal werk')
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:45 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 22 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 165 Pheno
37. 103 dndiek
44. 095 goldfinger1963
62. 076 Fha
75. 068 DaMart
ik ook voor jouquote:
owja, dat maakt het minder ergquote:
Ik sta er eens niet inquote:
Niet vermeldquote:
dag dagquote:
Wandel zequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
aangzien iedereen me negeert ga ik maar wandelen
hoi LL, heb net op een post van je gereageerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
aangzien iedereen me negeert ga ik maar wandelen
quote:
Ligt eraan welke tijdzone he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
'Uiterlijk 12.00 uur hoort u van ons' niet dus...
Nederlandsequote:
half 3 klinkt dan echt realistischerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
'Uiterlijk 12.00 uur hoort u van ons' niet dus...
Maar wanneer denk je dat ik zelf zou kunnen mailen om te vragen hoe en wat??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
half 3 klinkt dan echt realistischer
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dag dag![]()
Oeh nog ff en dan kan ik lekker wandelen
Ow en MPG en Fha; ik heb jullie broodjes opgegeten
Ik zou dat morgen vroeg pas doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar wanneer denk je dat ik zelf zou kunnen mailen om te vragen hoe en wat??
De gesprekken zijn morgenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
De gesprekken zijn morgen
Ach, laat ook maar.. Als ik mocht komen, waren ze vast niet 'vergeten' me te mailen
Dan zou ik vanmiddag toch nog even contact op nemen met zequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
De gesprekken zijn morgen
Ach, laat ook maar.. Als ik mocht komen, waren ze vast niet 'vergeten' me te mailen
ik ben echt een kneus hiermee. Ik heb nog nooit gesolliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ik vanmiddag toch nog even contact op nemen met ze
thnxquote:
quote:
"Ik weet dat ik van u zou horen, maar ik ben zo enthousiast over deze functie dat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en bij deze vraag ik u of er al iets meer bekend is.."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ben echt een kneus hiermee. Ik heb nog nooit gesolliciteerdik zou niet weten wat ik moet doen/zeggen..
[..]
thnx
Jaaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Ik weet dat ik van u zou horen, maar ik ben zo enthousiast over deze functie dat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en bij deze vraag ik u of er al iets meer bekend is.."
zoiets?
Jij hebt duidelijk ervaringquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Ik weet dat ik van u zou horen, maar ik ben zo enthousiast over deze functie dat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en bij deze vraag ik u of er al iets meer bekend is.."
zoiets?
Inlikken FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |