jij liever dan ikquote:
zie PIquote:
quote:
Je hebt nu een volledige kopie van KPD lokaal staan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de backup is klaarHet netwerk zal weer vlot worden
daarom ook les 2quote:
Een fuck broodje?quote:
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom ook les 2
Oh fuck, nog broodje bestellen
Zelfde voor mij, behalve pistoletje ham-kaasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.
ze hebben wel broodjes worstquote:
das dan 11,30 aub..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.
Voor jou is het 9 euro..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfde voor mij, behalve pistoletje ham-kaas
Die laatstequote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor jou is het 9 euro..
betaal je me met geld of moet ik het voorschieten en regelen we het tussen de lakens?
Graag een factuur, met BTW specificatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze hebben wel broodjes worst
[..]
das dan 11,30 aub..
kom je het geld brengen of moet ik een factuur opsturen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:
Ja. En dan eet ik mijn eigen boterhammen ook nog op, en neem ik er een kop soep bij.quote:
En wat Fha zegtquote:
Je hebt lekker niet opgenomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |