En toen heb je heel hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH geschreeuwd en opgehangen?quote:
Fuckerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Toen vertelde hij dat het er goed uit ziet zo. En dat hij op vakantie gaat, ruim 7 weken
Uiteraardquote:
Neuhquote:
Whehehe verbaasd?quote:
The bastard!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Toen vertelde hij dat het er goed uit ziet zo. En dat hij op vakantie gaat, ruim 7 weken
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
We gingen zaterdag bbqen en toen ging ik met vriendinnen boodschappen doen. Muts 1 zat de hele tijd te zeuren dat ik veel te veel vlees in de wagen propte (24 hamburgers, 2 kilo kip, nog wat worstjes) en uiteindelijk was er te weinigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe verbaasd?
Als ik ga uiteten eet ik meestal een steak van een halve kilo
Met grote portie sla en een keer of 3 frietjes
Teringquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij maar twee broodjes frikandel, één broodje kroket, een pistoletje gezond, en een pistoletje ham-kaas.
sowieso vleeeschquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
[..]
We gingen zaterdag bbqen en toen ging ik met vriendinnen boodschappen doen. Muts 1 zat de hele tijd te zeuren dat ik veel te veel vlees in de wagen propte (24 hamburgers, 2 kilo kip, nog wat worstjes) en uiteindelijk was er te weinigZo stom.. we kennen elkaar al jaren en nog weet ze niet dat ik (en de mannen
) nou eenmaal veel eten
Over 10 jaar stop ik want dan blijft het aan mn lijf plakkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringEn al die andere veelvraten hier ook...
Ik neem 2 knackebrodjes met sandwich spread. En om half 4 nog een appel. En dat is het.
je doet je best gewoon nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem 2 knackebrodjes met sandwich spread. En om half 4 nog een appel. En dat is het.
Das je best doen de andere kant opquote:
En daarom ben ik solidair met je en in plaats van een frikandel eet ik zometeen saladesquote:
Nee..quote:
En?quote:
Wat een ass zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
En dan zit ik nóg tegen ondergewicht aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een domme koe. Ik zou bij die hoeveelheden vragen of het wel genoeg isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
[..]
We gingen zaterdag bbqen en toen ging ik met vriendinnen boodschappen doen. Muts 1 zat de hele tijd te zeuren dat ik veel te veel vlees in de wagen propte (24 hamburgers, 2 kilo kip, nog wat worstjes) en uiteindelijk was er te weinigZo stom.. we kennen elkaar al jaren en nog weet ze niet dat ik (en de mannen
) nou eenmaal veel eten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe verbaasd?
Als ik ga uiteten eet ik meestal een steak van een halve kilo
Met grote portie sla en een keer of 3 frietjes
Ik moet nog wel redelijk wat doen, maar hij zag dat, als ik het op hetzelfde niveau doe, geen belemmering om het dan gewoon in te sturen en te verdedigen zodra hij terug isquote:
als je ziet hoe veel ik beweeg op een dag....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik word een vetzak en eet weinig en jullie zijn van die schrielies en eten veel
Das goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel redelijk wat doen, maar hij zag dat, als ik het op hetzelfde niveau doe, geen belemmering om het dan gewoon in te sturen en te verdedigen zodra hij terug is
Mja ik vond het ook maar dom. Hallo.. 4 kerels die gek zijn op vlees en ik en dan nog twee andere dames en twee kinderen die mee eten. Dan is dit een goed begin maar dat is ook allesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
Wat een domme koe. Ik zou bij die hoeveelheden vragen of het wel genoeg is.
Heb jij een lintworm of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
En dan zit ik nóg tegen ondergewicht aan![]()
....
heel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel redelijk wat doen, maar hij zag dat, als ik het op hetzelfde niveau doe, geen belemmering om het dan gewoon in te sturen en te verdedigen zodra hij terug is
Sollyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik word een vetzak en eet weinig en jullie zijn van die schrielies en eten veel
Ok, die vakantie gooit dus niet jouw planning in de war? Mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik seks heus veelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
als je ziet hoe veel ik beweeg op een dag....
ADHD is goed voor de lijn
Dat vraagt Muck ook altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |