Wandel zequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
aangzien iedereen me negeert ga ik maar wandelen
hoi LL, heb net op een post van je gereageerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
aangzien iedereen me negeert ga ik maar wandelen
quote:
Ligt eraan welke tijdzone he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
'Uiterlijk 12.00 uur hoort u van ons' niet dus...
Nederlandsequote:
half 3 klinkt dan echt realistischerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
'Uiterlijk 12.00 uur hoort u van ons' niet dus...
Maar wanneer denk je dat ik zelf zou kunnen mailen om te vragen hoe en wat??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
half 3 klinkt dan echt realistischer
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dag dag![]()
Oeh nog ff en dan kan ik lekker wandelen
Ow en MPG en Fha; ik heb jullie broodjes opgegeten
Ik zou dat morgen vroeg pas doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar wanneer denk je dat ik zelf zou kunnen mailen om te vragen hoe en wat??
De gesprekken zijn morgenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
De gesprekken zijn morgen
Ach, laat ook maar.. Als ik mocht komen, waren ze vast niet 'vergeten' me te mailen
Dan zou ik vanmiddag toch nog even contact op nemen met zequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
De gesprekken zijn morgen
Ach, laat ook maar.. Als ik mocht komen, waren ze vast niet 'vergeten' me te mailen
ik ben echt een kneus hiermee. Ik heb nog nooit gesolliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ik vanmiddag toch nog even contact op nemen met ze
thnxquote:
quote:
"Ik weet dat ik van u zou horen, maar ik ben zo enthousiast over deze functie dat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en bij deze vraag ik u of er al iets meer bekend is.."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ben echt een kneus hiermee. Ik heb nog nooit gesolliciteerdik zou niet weten wat ik moet doen/zeggen..
[..]
thnx
Jaaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Ik weet dat ik van u zou horen, maar ik ben zo enthousiast over deze functie dat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en bij deze vraag ik u of er al iets meer bekend is.."
zoiets?
Jij hebt duidelijk ervaringquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Ik weet dat ik van u zou horen, maar ik ben zo enthousiast over deze functie dat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en bij deze vraag ik u of er al iets meer bekend is.."
zoiets?
Inlikken FTWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |