quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um nat
quote:
quote:
Ik sloa um op zien bekquote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat meer respect voor de authoriteiten
Ja dan trek ik een trui aan .. Hoppa Mentortje Stemmen * Schopquote:
Nee.... zoiets is ons beloofd als ze wintquote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zijn dat de titties van Soury al in de OP?
Die zielige bultjesquote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zijn dat de titties van Soury al in de OP?
Heb jij van die grote Tetten dan ?quote:
Welnee joh.....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
Ik bespeur hier enige mate van stembeļnvloeding
Ik hoop dat iemand wint die er een klein beetje moeite voor gedaan heeft, je vakantiefoto lijkt niet eens op een smileyquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee joh.....![]()
een héél klein beetje ''niet eerlijk'' is het natuurlijk wel... die sik en Chipszak waren de leukste,
maar ja jeetje...... volgens mij ging het overal zo, met die avators, gedichtjes en weet ik veel wat..
en die tietjes van Soury willen we toch allemaal wel effe zien
Tis gewoon voor het ''goede doel'' zeg maar
Maar die vroeg er geld voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met die anders Fokster afgelopen die beloofde haar tieten te laten zien en het niet deed?
Ech wel, op dezequote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand wint die er een klein beetje moeite voor gedaan heeft, je vakantiefoto lijkt niet eens op een smiley
Ja, dat lijkt mij een normaal gegeven bij stemmingenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
Ik bespeur hier enige mate van stembeļnvloeding
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand wint die er een klein beetje moeite voor gedaan heeft, je vakantiefoto lijkt niet eens op een smiley
Jij hebt vermoedelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om vriendjes te winnen om voor een baggerfoto te stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, je mag gewoon meedoen uiteraard. Maar ik vind het een beetje flauw tegenover de mensen die wel serieus meedoen. Helemaal als je blijkbaar niet eens wil winnen, gun het een ander danquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
heb ik weer........
[..]
jeetje.... haal mij gewoon uit die wedstrijd dan....ik had mijn foto al gedelete dus ik dacht nah, doe ik die wel
ik wil dat shirtje niet eens![]()
Jezus Fann, je laat je toch niet zo snel wegjagen, je lijkt af en toe wel labielquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
heb ik weer........
[..]
jeetje.... haal mij gewoon uit die wedstrijd dan....ik had mijn foto al gedelete dus ik dacht nah, doe ik die wel
ik wil dat shirtje niet eens![]()
so...... die steek ik ook effe in mijn zakquote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt vermoedelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om vriendjes te winnen om voor een baggerfoto te stemmen
"Serieus meedoen" met rare bekken trekkenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, je mag gewoon meedoen uiteraard. Maar ik vind het een beetje flauw tegenover de mensen die wel serieus meedoen. Helemaal als je blijkbaar niet eens wil winnen, gun het een ander dan
labiel....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Fann, je laat je toch niet zo snel wegjagen, je lijkt af en toe wel labiel![]()
Laat die gasten gewoon mekkeren, je doet niets fout
Ik vind je een prima Fokster, maar die foto is simpelweg bagger en die bril hoort niet op je knar. Je moet godver drie keer steken wil je een bocht om met dat joekel op je neusquote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
so...... die steek ik ook effe in mijn zak![]()
![]()
![]()
weet je hoeveel die ''baggerfoto'' van mij al teweeg heeft gebracht..... tering
Ik wil op mijn zonnig karakter beoordeeld wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je een prima Fokster, maar die foto is simpelweg bagger en die bril hoort niet op je knar. Je moet godver drie keer steken wil je een bocht om met dat joekel op je neus
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:36 schreef FANN het volgende:
ik wil gewoon die Muizentietjes zien meer niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil op mijn zonnig karakter beoordeeld worden
Whut is da ?? Ik heb verdomme mijn meest zieke en eigenlijk niet publieke foto gepost omdat ie op een smiley leek. Weet je wat HaraJoekoe haal me er maar vanafquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, je mag gewoon meedoen uiteraard. Maar ik vind het een beetje flauw tegenover de mensen die wel serieus meedoen. Helemaal als je blijkbaar niet eens wil winnen, gun het een ander dan
Tja, als er nu al mensen die "serieuze stemming" beļnvloeden dan zijn het die moderators welquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut is da ?? Ik heb verdomme mijn meest zieke en eigenlijk niet publieke foto gepost omdat ie op een smiley leek. Weet je wat HaraJoekoe haal me er maar vanaf
Ja..... en Pietje moet zijn Ava teruggeven, en Caro haar spulletjes terugsturen én Fritseltje zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut is da ?? Ik heb verdomme mijn meest zieke en eigenlijk niet publieke foto gepost omdat ie op een smiley leek. Weet je wat HaraJoekoe haal me er maar vanaf
Nou nee de mazeel met die fok zooiquote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja..... en Pietje moet zijn Ava teruggeven, en Caro haar spulletjes terugsturen én Fritseltje zijn
slofjes.........
en zo kunnen we nog wel effe doorgaan..... nee Muis jij doet gewoon mee... dat ging over mijn foto
![]()
en nu ga ik effe koffiezetten want op soveel herrie had ik niet gerekend.....
Heb me al afgemeld wat een zieke zooi zeg gadverdammequote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gaat goddomme met die tietjes van je in dat natte Fok shirtje![]()
man maak je niet druk.....
Ik denk dat jouw foto juist wel het meeste moeite heeft gekost, de hele nacht zuipen gaat je toch niet in de koude kleren zitten en dan de volgende dag geen licht kunnen verdragen om zo'n foto te schieten voor die wedstrijdquote:
Die ging weg . Ik blijfquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met die anders Fokster afgelopen die beloofde haar tieten te laten zien en het niet deed?
Dat wist ik toen nog niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw foto juist wel het meeste moeite heeft gekost, de hele nacht zuipen gaat je toch niet in de koude kleren zitten en dan de volgende dag geen licht kunnen verdragen om zo'n foto te schieten voor die wedstrijd
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
owww.......... ik ga nu even héle sterke koffie maken.......
wat een gedoe weer
![]()
maak je niet druk Muis.... tis gewoon Fok en een spelletje..... meer niet.....
Het commentaar was wel degelijk tegen mij. Van die andere blauwe. De lol is er wel vanaf hoor. Jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het meer tegen FANN. Ik ga dan ook geen inzendingen weghalen.
Nee, je hoofd niet, maar je tieten wel, en die missen we nu ookquote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..
Die staan al weken in volle glorie in mijn foboquote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je hoofd niet, maar je tieten wel, en die missen we nu ook![]()
![]()
Waarom ik wist niet dat het vers moest zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat moet je dan gewoon even verzwijgen
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
Die staan al weken in volle glorie in mijn fobo
ik zie ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen Fann. Laat dat esquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het meer tegen FANN. Ik ga dan ook geen inzendingen weghalen.
quote:
Dasje hangt er voorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Stond dat in de spelregelsquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik wist niet dat het vers moest zijn
Neuhquote:
Zonnenbril ding ... Echt misselijk dit sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
Welke smiley deed FANN dan eerst na? Als ze die herhaalt, is het toch prima?
Nou tetten zat tochquote:
* Gaat meequote:
Eindelijkquote:
quote:
Welnee joh..quote:
Jawel, je hebt een mooie kop,quote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..
Zouden ze dįįr geen t-shirts voor kunnen ontwerpen, de Fok!knokploeg?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat de FOK!knokploeg nog ooit door RLS-ers zou worden gevormd.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee joh..Hara is harstikke aardig altijd tegen mij, vooral 's nachts...
prima Moderator totaal niet bevoordeeld of wat dan ook
Mensen die je negeren
Ja, ik heb altijd pech, kom nu nooit eens zoiets tegenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Knappe Russin verkracht tien mannen
Hoe kan die ene gast het nou geweldig hebben gevonden als ie de hele tijd in katzwijm heeft gelegen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Dan klagen we maar niet meer over muggen in de slaapkamerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Die van mij zoemt ook hoor, als ik er mee tegen je oren slaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan klagen we maar niet meer over muggen in de slaapkamer
Dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan die ene gast het nou geweldig hebben gevonden als ie de hele tijd in katzwijm heeft gelegen?
Ja jesus Fann hup biecht het nou es opquote:
Ik niet hoor, er gaat elke dag een scheermesje langsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 40 en negeer haar ook wel eens
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet hoor, er gaat elke dag een scheermesje langs
Kijk maar uit danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 40 en negeer haar ook wel eens
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Top 5, hondjes.
Nou dat je foto's van Ramlof hebt en pikante pm'squote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik opbiechten dan?
ik ben écht een beetje de weg kwijt nu
Prima, dan blijft het bij een top 2 en tellen de stemmen niet mee, ook goedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga naar je eigen forum
![]()
Beetje mijn vriendinnetjes zitten afkammen hier
jah......quote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
Ik lang niet zo gelachen als nu .. Pff doe nog een wedstrijdje
Ach ik zit nog in de strijd met mijn desktop. Maar die is ook al verwaterdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jah......![]()
dit is toch om te gillen of niet dan?
![]()
![]()
![]()
Honda![]()
Hee bezem tijd niet gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie hier, laysa had link neergezet voor me, ja ik vond het al zo stilletjes......
avond allemaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat je foto's van Ramlof hebt en pikante pm's
De krullen voor je !! Het onderste uit de kan gaan ik halenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow da's tussen Remmy en mij hoor..... ons geheimpje
![]()
![]()
tering...... dit komt vanavond niet meer goed hier
en ik dacht nog wel nah vanavond effe rustig aan....
Ja graag dat doe je niet zo vaak !!quote:
ow........... écht waar? doe hem hier dan effequote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Zo jammer dat ik niet mee gedaan heb, hadden ze mij ook een af kunnen zeiken![]()
Mijn kerstmuts lag al klaar
ja druk met de verbouwing hier cv wordt er aangelegd enzo, een zooitje maar ja ooit komt er een einde aan nog 3 dagen en dan mag iklos..witteschilderen laminaat de hele zooi wordt opgeknapt, trappen en de keuken ach dan zit ik voor de 1e 10 jaar weer goedquote:
Die had ik al doorgestreept, mijn votes tellen dus niet meer mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima, dan blijft het bij een top 2 en tellen de stemmen niet mee, ook goed
Hey beebquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie hier, laysa had link neergezet voor me, ja ik vond het al zo stilletjes......
avond allemaal
Ja doei, ik wil er wel een geil Fok!-shirt mee kunnen winnenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... écht waar? doe hem hier dan effe
Ja las ik Pff sterkte met alles. Ik heb een verbouwing 5 jaar geleden gehad. Is nog steeds nie helemaal afquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja druk met de verbouwing hier cv wordt er aangelegd enzo, een zooitje maar ja ooit komt er een einde aan nog 3 dagen en dan mag iklos..witteschilderen laminaat de hele zooi wordt opgeknapt, trappen en de keuken ach dan zit ik voor de 1e 10 jaar weer goed
ow.... ik doe geen eens moeite meer, laten ze het lekker uitzoeken.......quote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik al doorgestreept, mijn votes tellen dus niet meer mee.
heejjjjjquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
avond allemaal
Bong gaat ook verbouwenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja las ik Pff sterkte met alles. Ik heb een verbouwing 5 jaar geleden gehad. Is nog steeds nie helemaal af
Gaan we hier toch gewoon een wedstrijdje houden.... ik zorg wel voor het geile shirtjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, ik wil er wel een geil Fok!-shirt mee kunnen winnen
ja, maar werd wel op de hoogte gehouden hoor hoe gezellig jullie het steeds hebben hier met zijn alle, maar zit even op de lap van zoon dus kan ik even meekleppenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey beeb![]()
Ik heb je een tijd niet gezien!
Moet ik hem even voor je roepen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Manu82 het volgende:
zelfs bommie komt voor deze 'rel' z'n nest niet uit
Ja Remlof zijn bekquote:
op de lap van je zoon........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar werd wel op de hoogte gehouden hoor hoe gezellig jullie het steeds hebben hier met zijn alle, maar zit even op de lap van zoon dus kan ik even meekleppen
is er een rel??? ben gek op relluh, waar kan ik me aanmeldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Manu82 het volgende:
zelfs bommie komt voor deze 'rel' z'n nest niet uit
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
op de lap van je zoon........
is ie wel oud genoeg?
Het is alweer voorbijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is er een rel??? ben gek op relluh, waar kan ik me aanmelden
mijn zoon, ja een lekker ding van 23quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
op de lap van je zoon........
is ie wel oud genoeg?
Nee dat niet maar ik weet zijn trigger ook niet. Dus geen oordeel. Wel dat ie een ban heeft, ging te ver maar waar het vandaan kwam snap en weet ik nietquote:
Ik weet het niet, ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen, maar nu gaat het om stemmen ofzo geloof ik over hoe goed je een smiley na kunt doenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is er een rel??? ben gek op relluh, waar kan ik me aanmelden
he verdomme, zal je altijd zien, ik mis de leuke relluhtjes weer ppffttt nou dan starte we toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij![]()
Storm, glas water, enzo ....
Nu al..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij![]()
Storm, glas water, enzo ....
dat doe je ook mopjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon, ja een lekker ding van 23en ik mag zomaar op zijn laptop nou nou of hij wat nodig van me heeft hahaha, nee mijn comp staat in de doos, er staat nu alleen nog een bank en tv en allemaal buizen en radiatoren om me heen, lijkt wel of ik op een bouwplaats woon
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen, maar nu gaat het om stemmen ofzo geloof ik over hoe goed je een smiley na kunt doen
hahahahhaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en buiten dat......het doet geen zeer
Lame zootje hierquote:
Ach so........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon, ja een lekker ding van 23en ik mag zomaar op zijn laptop nou nou of hij wat nodig van me heeft hahaha, nee mijn comp staat in de doos, er staat nu alleen nog een bank en tv en allemaal buizen en radiatoren om me heen, lijkt wel of ik op een bouwplaats woon
Pffff oh ja ff stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar waar waar , for the love of god WAAAAAAAAAAARRRRR![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet zijn trigger ook niet. Dus geen oordeel. Wel dat ie een ban heeft, ging te ver maar waar het vandaan kwam snap en weet ik niet
je bent alweer te laat........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
Je bent te laat zoals ik al zeiquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
het enige wat ik me herinner van Bong is ditquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweest
nooit meer verbouwen, wat een ellende en verhuizen ga ik ook nooit, ja of het moet het bejaardehuis hier verderop worden anders maar gelijk door naar westgaardequote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach so........
errug is dat hé, verbouwen![]()
verhuizen is ook zo'n ramp
kutkutkutklotekutquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
ik las wel iets van mijn lieve mooiiiiii, je moet op twitteren of zoiets plopperdeplop naar nummer 1 stemmen????
Ikke ook, maar was wel een beetje foutquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweest
en weer geen lekkere bouwvakkers erbij, ja wel aardig maar niet lekkerquote:
Lief hequote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige wat ik me herinner van Bong is dit
Liever af en toe een beetje fout dan altijd maar dezequote:
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze is nu echt van het padje hoor...was het vroeger al erg maar nu
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar nietquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Twitter komt mijn strot uit![]()
Echt één grote neppe zooi met kwijt geraakte stemmen enzo
Je kan nog stemmen Oh nee laat maarquote:
Is Clara Claire al bevallen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
neeeeeeeee....Écht?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
neeeeeeeeeeee dat wil je niet....jegh...toe ze dramde en dramde...en nu is de boel op slotquote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
Ik heb altijd gedacht dat die troela stiekum de pil niet slikte ..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
Zou dat iets zijn voor op de BBQ?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij, ik en de rest van de mensen die het allemaal niet zo serieus nam...ze kwam...zag....en werd zwangerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat die troela stiekum de pil niet slikte ..Gefopt
"quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat die er ook vijf jaar over doen![]()
Die meet duurt maar een uur of zes hoor
Zal hem pijn doenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige wat ik me herinner van Bong is dit
op slot?op slot? zit plopperdeplop op slot?? hahahaha kom niet meer bijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee dat wil je niet....jegh...toe ze dramde en dramde...en nu is de boel op slot
geen idee, maar het is een poging waardquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou dat iets zijn voor op de BBQ?
Daar gaat het grasquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"
Ik hoorde dat Remlof nogal grote voeten heeft, dus dat duurt even
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij, ik en de rest van de mensen die het allemaal niet zo serieus nam...ze kwam...zag....en werd zwanger
Handig voer, als het is zoals het klinkt zit het al aan een spiesjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen ide, maar het is een poging waard![]()
[ afbeelding ]
Kalasnikovquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er over na te denken wat ik mee ga nemen naar de meet. Glock17, DiemacoC7, of een paar handgranaten![]()
Iemand een voorkeur
* proest...koffielaafquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpa
bedoel je claire??? en weet iemand of ze al geperst heeftquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpa
Ruud!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er over na te denken wat ik mee ga nemen naar de meet. Glock17, DiemacoC7, of een paar handgranaten![]()
Iemand een voorkeur
Breinaaldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand een voorkeur
nee ik moest gewoon effe pissenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
Fann, gedraag je dat heet urineren, plassen, of desnoods LLL (leeg laten lopen)
je had het ook gewoon kunnen laten lopen hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik moest gewoon effe pissen![]()
urineren doe je maar in je eigen tijd......
Ik zal eens even op mijn hyves kijken of er al berichten zijn van Huubquote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bedoel je claire??? en weet iemand of ze al geperst heeft
Zat nog te denken aan semtex, maar S5 will do, is hier ruim voorhanden.quote:
oh hyves jij met huub, gezelligquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal eens even op mijn hyves kijken of er al berichten zijn van Huub
Wa???quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vraag raad aan Bart, misschien kan ie een groene legertank voor je versieren, kom je gewoon daar mee binnen rollenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat nog te denken aan semtex, maar S5 will do, is hier ruim voorhanden.
nah...is makkelijk dan hé doe maar een rugzakjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
nee écht hij zette meestal dezequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Krassssssssssquote:
WAT???quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaafquote:
ja, las jij dat ook van daissy, ze hyvet met plopperdeplopquote:
S5?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat van die meuk aan Bong verkopen, die weet er wel raad mee
ohhhhhhhhh op die manier, alleen voor de roddels, oke het is je vergeven danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaaf![]()
Maar toen DGK stopte wilde ik op de hoogte blijven van de laatste roddels
Ja sorry, ik ga hem wissen nuquote:
Om jullie op de hoogte te houden van de laatste roddels natuurlijkquote:
nee hoor schat, niet wissen hoor laat maar lekker staanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga hem wissen nu![]()
Geen baby, maar ik vond er wel dit![]()
[ afbeelding ]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje inquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor schat, niet wissen hoor laat maar lekker staan
En als die dan nog een koffielaaf was bij een bedrijf dat geen wisse dood nastreeft ? Maar nee, hij is de koffielaaf bij de commerciele flop van de eeuwquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaaf![]()
tis geen glitterplaatjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga hem wissen nu![]()
Geen baby, maar ik vond er wel dit![]()
[ afbeelding ]
Geil, heb je ook glitterelfjes?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje in![]()
zoals dat plaatje hierboven
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geil, heb je ook glitterelfjes?![]()
Heb ik ooit eens wat over geroepen, had ik inene tig vrouwen die al die glittermeuk op mijn hyves dumpten...
Heb jij hyves?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens wat over geroepen, had ik inene tig vrouwen die al die glittermeuk op mijn hyves dumpten...
oke. als je ons maar beloofd ons op de hoogte te houden danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje in![]()
zoals dat plaatje hierboven
Sneuquote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst opje hyves gooien, maar zo kan iedereen hier er ook van genietenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijf je drijven met je handen op je rug !! Coolquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie gehoord op het nieuws??? ik kaN ME nu ook bij een kerkgenootschap aansluiten, ze assepteren ook heksen, ik ff blij
zie homepagequote:
Wreed plaatje waar gaat die angel in !!!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst opje hyves gooien, maar zo kan iedereen hier er ook van genieten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een dinnetje op hyves en bij haar staat het vol met die schreeuwende glitterplaatjesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
kijk...dat met die A is dan wel weer lief
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf je drijven met je handen op je rug !! Cool
PU_RE HOR_ROR! ! !quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst opje hyves gooien, maar zo kan iedereen hier er ook van genieten![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen angel, wel een snavelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wreed plaatje waar gaat die angel in !!!
een dinnetje deed het laaatst express bij mijquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een dinnetje op hyves en bij haar staat het vol met die schreeuwende glitterplaatjes
Het is bijna italiaans dat "assepteren" van jou.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie gehoord op het nieuws??? ik kaN ME nu ook bij een kerkgenootschap aansluiten, ze assepteren ook heksen, ik ff blij
Als iemand ze aan mij stuurt verwijder ik die krabbel meteenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
een dinnetje deed het laaatst express bij mij
dat doe ik alleen bij vervelende mensen en die gooi ik gelijk op de blockliijstquote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als iemand ze aan mij stuurt verwijder ik die krabbel meteen
Ach de kerk slikt allesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is bijna italiaans dat "assepteren" van jou.![]()
Zit jij ook niet op de mijnequote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
oe oe nu ga ik gggggggggggggggggggglitteren bij jou
waar moet ik die vinden dan ?quote:
Ik heb niks met de kerk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de kerk slikt alles(Poen voornamelijk)
Ik assperteer je wel hoor bezempjequote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Toverheks het volgende:
oke,oke acsepteren nee ook niet goed geschreven, ach jullie snappen me wel, ja toch????
Aspergetijd!quote:
dat huisje bovenin mijn potsen ( nee geen typoquote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
waar moet ik die vinden dan ?![]()
ik ben hier nog niet zo lang![]()
nee serieus, wat nou homepage.. waar?
Geen ideequote:Op maandag 22 juni 2009 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb niks met de kerk.Wat bedoel je
o wacht in je profielquote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
waar moet ik die vinden dan ?![]()
ik ben hier nog niet zo lang![]()
nee serieus, wat nou homepage.. waar?
Gewoon er wat uit halen op zondagquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Soury, moet ik verplicht wat in het collectezakje van de kerk proppen???? nee dan maar niet, ze moeten eerder mij een envelopje met geld toestoppen als ik hun kerk kom opfleuren
Profiel niet zichtbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o wacht in je profiel![]()
sjesus hoeveel ''vrienden'' heb je?
Doe ik ook.. Ik schrijf als een klein kind. Boeiendquote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Toverheks het volgende:
ja soms weet ik gewoon niet hoe je woorden schrijft, dan typ ik maar zoals ik het zeg
Dat had ik gister ook al .. Fuck dementie slaat toequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Profiel niet zichtbaar
waarom niet ?![]()
hoe werkt die shitik heb daar allemaal geen verstand van...
wat staat er allemaal op ?
Vind ik best wel boeiendquote:Op maandag 22 juni 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook.. Ik schrijf als een klein kind. Boeiend
hey als ik jou huisje aanklik, kom ik op je hyves terecht grappigquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat huisje bovenin mijn potsen ( nee geen typo)
nee ik heb geen hyves.....quote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen hyves zelf...bommie heeft de boel afgeschermd
Ikke wel stuur de link wel ffquote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik heb geen hyves.....
ow... afgeschermd... owkeeeeeeee
ik weet ook dat je het niet storend vind hoor ruud, maar af en toe kom ik er gewoon niet uit, heb al klein relluhtje met bobbyrond erover gehad hahaha wilde allemaal dure woorden voor hem gaan google maar helaas ik lees hem niet meer hierquote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik best wel boeiendMooi ook
quote:
Ik ga me écht niet aanmelden hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...zolang Fann zich niet aanmeld bij hyves kan ze alsnog niets zien
Afgeschermd, voor fanns.quote:
verzamel je deze topicsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef Talitha het volgende:
Gooi deze eens een beetje snel vol. Dan kan ik een tvp in de volgende plaatsen.
dan is tie wel ff bezig met vertellen denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga me écht niet aanmelden hoor![]()
hij kan toch gewoon effe vertellen wat er opstaat enzo.....
of werkt dat niet zo?
weetikveel
Ik snap er geen zak van van die baggerquote:
A-kwaliteit bagger is ut.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
verzamel je deze topics
het zijn ook wel juweeltjestoch?
gewoon wat slap geouwehoer, net als ik hier doequote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga me écht niet aanmelden hoor![]()
hij kan toch gewoon effe vertellen wat er opstaat enzo.....
of werkt dat niet zo?
weetikveel
Ja echt ben te oud voor die shit.quote:
Was het maar waar dan had je iig nog een leuke avondquote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef FANN het volgende:
wie hebben er hier allemaal hyvves dan
god dat klinkt als een serieuse Soa
Wtf. Iedereen is toch welkom hierquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet ook dat je het niet storend vind hoor ruud, maar af en toe kom ik er gewoon niet uit, heb al klein relluhtje met bobbyrond erover gehad hahaha wilde allemaal dure woorden voor hem gaan google maar helaas ik lees hem niet meer hier
Nee echt ik vind het niks.. Die schreeuwende achtergronden doen me al weg jagen.quote:
even vertalen: Ruud zei: Ik dek me bij deze alvast in voor alle nare opmerkingen die ik in de toekomst ga plaatsen!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wtf. Iedereen is toch welkom hierMaar ik hou wel een beetje van talen, en mocht er eens wat kritiek komen zie het dan als opbouwend.
komt een vrouw bij de dokter........quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar dan had je iig nog een leuke avond
ben aan het denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:23 schreef FANN het volgende:
als dit topic vol is ga ik de sopranos kijken... effe van die T-shirt zooi af
dus laat iemand even alvast een topictitel verzinnen die geen rel kan veroorzaken, want die van mij
lopen altijd fout af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |