Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaafquote:
ja, las jij dat ook van daissy, ze hyvet met plopperdeplopquote:
S5?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat van die meuk aan Bong verkopen, die weet er wel raad mee
ohhhhhhhhh op die manier, alleen voor de roddels, oke het is je vergeven danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaaf![]()
Maar toen DGK stopte wilde ik op de hoogte blijven van de laatste roddels
Ja sorry, ik ga hem wissen nuquote:
Om jullie op de hoogte te houden van de laatste roddels natuurlijkquote:
nee hoor schat, niet wissen hoor laat maar lekker staanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga hem wissen nu![]()
Geen baby, maar ik vond er wel dit![]()
[ afbeelding ]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje inquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor schat, niet wissen hoor laat maar lekker staan
En als die dan nog een koffielaaf was bij een bedrijf dat geen wisse dood nastreeft ? Maar nee, hij is de koffielaaf bij de commerciele flop van de eeuwquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaaf![]()
tis geen glitterplaatjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga hem wissen nu![]()
Geen baby, maar ik vond er wel dit![]()
[ afbeelding ]
Geil, heb je ook glitterelfjes?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje in![]()
zoals dat plaatje hierboven
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geil, heb je ook glitterelfjes?![]()
Heb ik ooit eens wat over geroepen, had ik inene tig vrouwen die al die glittermeuk op mijn hyves dumpten...
Heb jij hyves?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens wat over geroepen, had ik inene tig vrouwen die al die glittermeuk op mijn hyves dumpten...
oke. als je ons maar beloofd ons op de hoogte te houden danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje in![]()
zoals dat plaatje hierboven
Sneuquote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst opje hyves gooien, maar zo kan iedereen hier er ook van genietenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blijf je drijven met je handen op je rug !! Coolquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:
hebben jullie gehoord op het nieuws??? ik kaN ME nu ook bij een kerkgenootschap aansluiten, ze assepteren ook heksen, ik ff blij
zie homepagequote:
Wreed plaatje waar gaat die angel in !!!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst opje hyves gooien, maar zo kan iedereen hier er ook van genieten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een dinnetje op hyves en bij haar staat het vol met die schreeuwende glitterplaatjesquote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
kijk...dat met die A is dan wel weer lief
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf je drijven met je handen op je rug !! Cool
PU_RE HOR_ROR! ! !quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst opje hyves gooien, maar zo kan iedereen hier er ook van genieten![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen angel, wel een snavelquote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wreed plaatje waar gaat die angel in !!!
een dinnetje deed het laaatst express bij mijquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een dinnetje op hyves en bij haar staat het vol met die schreeuwende glitterplaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |