dat doe je ook mopjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon, ja een lekker ding van 23en ik mag zomaar op zijn laptop nou nou of hij wat nodig van me heeft hahaha, nee mijn comp staat in de doos, er staat nu alleen nog een bank en tv en allemaal buizen en radiatoren om me heen, lijkt wel of ik op een bouwplaats woon
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen, maar nu gaat het om stemmen ofzo geloof ik over hoe goed je een smiley na kunt doen
hahahahhaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en buiten dat......het doet geen zeer
Lame zootje hierquote:
Ach so........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon, ja een lekker ding van 23en ik mag zomaar op zijn laptop nou nou of hij wat nodig van me heeft hahaha, nee mijn comp staat in de doos, er staat nu alleen nog een bank en tv en allemaal buizen en radiatoren om me heen, lijkt wel of ik op een bouwplaats woon
Pffff oh ja ff stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar waar waar , for the love of god WAAAAAAAAAAARRRRR![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet zijn trigger ook niet. Dus geen oordeel. Wel dat ie een ban heeft, ging te ver maar waar het vandaan kwam snap en weet ik niet
je bent alweer te laat........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
Je bent te laat zoals ik al zeiquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
het enige wat ik me herinner van Bong is ditquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweest
nooit meer verbouwen, wat een ellende en verhuizen ga ik ook nooit, ja of het moet het bejaardehuis hier verderop worden anders maar gelijk door naar westgaardequote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach so........
errug is dat hé, verbouwen![]()
verhuizen is ook zo'n ramp
kutkutkutklotekutquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
ik las wel iets van mijn lieve mooiiiiii, je moet op twitteren of zoiets plopperdeplop naar nummer 1 stemmen????
Ikke ook, maar was wel een beetje foutquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweest
en weer geen lekkere bouwvakkers erbij, ja wel aardig maar niet lekkerquote:
Lief hequote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige wat ik me herinner van Bong is dit
Liever af en toe een beetje fout dan altijd maar dezequote:
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze is nu echt van het padje hoor...was het vroeger al erg maar nu
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar nietquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Twitter komt mijn strot uit![]()
Echt één grote neppe zooi met kwijt geraakte stemmen enzo
Je kan nog stemmen Oh nee laat maarquote:
Is Clara Claire al bevallen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
neeeeeeeee....Écht?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |