Ik heb niks met de kerk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de kerk slikt alles(Poen voornamelijk)
Ik assperteer je wel hoor bezempjequote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef Toverheks het volgende:
oke,oke acsepteren nee ook niet goed geschreven, ach jullie snappen me wel, ja toch????
Aspergetijd!quote:
dat huisje bovenin mijn potsen ( nee geen typoquote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
waar moet ik die vinden dan ?![]()
ik ben hier nog niet zo lang![]()
nee serieus, wat nou homepage.. waar?
Geen ideequote:Op maandag 22 juni 2009 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb niks met de kerk.Wat bedoel je
o wacht in je profielquote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
waar moet ik die vinden dan ?![]()
ik ben hier nog niet zo lang![]()
nee serieus, wat nou homepage.. waar?
Gewoon er wat uit halen op zondagquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Soury, moet ik verplicht wat in het collectezakje van de kerk proppen???? nee dan maar niet, ze moeten eerder mij een envelopje met geld toestoppen als ik hun kerk kom opfleuren
Profiel niet zichtbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
o wacht in je profiel![]()
sjesus hoeveel ''vrienden'' heb je?
Doe ik ook.. Ik schrijf als een klein kind. Boeiendquote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Toverheks het volgende:
ja soms weet ik gewoon niet hoe je woorden schrijft, dan typ ik maar zoals ik het zeg
Dat had ik gister ook al .. Fuck dementie slaat toequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Profiel niet zichtbaar
waarom niet ?![]()
hoe werkt die shitik heb daar allemaal geen verstand van...
wat staat er allemaal op ?
Vind ik best wel boeiendquote:Op maandag 22 juni 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook.. Ik schrijf als een klein kind. Boeiend
hey als ik jou huisje aanklik, kom ik op je hyves terecht grappigquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat huisje bovenin mijn potsen ( nee geen typo)
nee ik heb geen hyves.....quote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen hyves zelf...bommie heeft de boel afgeschermd
Ikke wel stuur de link wel ffquote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik heb geen hyves.....
ow... afgeschermd... owkeeeeeeee
ik weet ook dat je het niet storend vind hoor ruud, maar af en toe kom ik er gewoon niet uit, heb al klein relluhtje met bobbyrond erover gehad hahaha wilde allemaal dure woorden voor hem gaan google maar helaas ik lees hem niet meer hierquote:Op maandag 22 juni 2009 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik best wel boeiendMooi ook
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |