dat doe je ook mopjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon, ja een lekker ding van 23en ik mag zomaar op zijn laptop nou nou of hij wat nodig van me heeft hahaha, nee mijn comp staat in de doos, er staat nu alleen nog een bank en tv en allemaal buizen en radiatoren om me heen, lijkt wel of ik op een bouwplaats woon
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen, maar nu gaat het om stemmen ofzo geloof ik over hoe goed je een smiley na kunt doen
hahahahhaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en buiten dat......het doet geen zeer
Lame zootje hierquote:
Ach so........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon, ja een lekker ding van 23en ik mag zomaar op zijn laptop nou nou of hij wat nodig van me heeft hahaha, nee mijn comp staat in de doos, er staat nu alleen nog een bank en tv en allemaal buizen en radiatoren om me heen, lijkt wel of ik op een bouwplaats woon
Pffff oh ja ff stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar waar waar , for the love of god WAAAAAAAAAAARRRRR![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet zijn trigger ook niet. Dus geen oordeel. Wel dat ie een ban heeft, ging te ver maar waar het vandaan kwam snap en weet ik niet
je bent alweer te laat........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
Je bent te laat zoals ik al zeiquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een rel een rel een rel
het enige wat ik me herinner van Bong is ditquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweest
nooit meer verbouwen, wat een ellende en verhuizen ga ik ook nooit, ja of het moet het bejaardehuis hier verderop worden anders maar gelijk door naar westgaardequote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach so........
errug is dat hé, verbouwen![]()
verhuizen is ook zo'n ramp
kutkutkutklotekutquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
ik las wel iets van mijn lieve mooiiiiii, je moet op twitteren of zoiets plopperdeplop naar nummer 1 stemmen????
Ikke ook, maar was wel een beetje foutquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Bong altijd lief en vind dat nu nog, ook al is hij evens stout geweest
en weer geen lekkere bouwvakkers erbij, ja wel aardig maar niet lekkerquote:
Lief hequote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige wat ik me herinner van Bong is dit
Liever af en toe een beetje fout dan altijd maar dezequote:
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze is nu echt van het padje hoor...was het vroeger al erg maar nu
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar nietquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Twitter komt mijn strot uit![]()
Echt één grote neppe zooi met kwijt geraakte stemmen enzo
Je kan nog stemmen Oh nee laat maarquote:
Is Clara Claire al bevallen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
neeeeeeeee....Écht?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
neeeeeeeeeeee dat wil je niet....jegh...toe ze dramde en dramde...en nu is de boel op slotquote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
Ik heb altijd gedacht dat die troela stiekum de pil niet slikte ..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
Zou dat iets zijn voor op de BBQ?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij, ik en de rest van de mensen die het allemaal niet zo serieus nam...ze kwam...zag....en werd zwangerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat die troela stiekum de pil niet slikte ..Gefopt
"quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat die er ook vijf jaar over doen![]()
Die meet duurt maar een uur of zes hoor
Zal hem pijn doenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige wat ik me herinner van Bong is dit
op slot?op slot? zit plopperdeplop op slot?? hahahaha kom niet meer bijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee dat wil je niet....jegh...toe ze dramde en dramde...en nu is de boel op slot
geen idee, maar het is een poging waardquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou dat iets zijn voor op de BBQ?
Daar gaat het grasquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"
Ik hoorde dat Remlof nogal grote voeten heeft, dus dat duurt even
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij, ik en de rest van de mensen die het allemaal niet zo serieus nam...ze kwam...zag....en werd zwanger
Handig voer, als het is zoals het klinkt zit het al aan een spiesjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen ide, maar het is een poging waard![]()
[ afbeelding ]
Kalasnikovquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er over na te denken wat ik mee ga nemen naar de meet. Glock17, DiemacoC7, of een paar handgranaten![]()
Iemand een voorkeur
* proest...koffielaafquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpa
bedoel je claire??? en weet iemand of ze al geperst heeftquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpa
Ruud!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er over na te denken wat ik mee ga nemen naar de meet. Glock17, DiemacoC7, of een paar handgranaten![]()
Iemand een voorkeur
Breinaaldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand een voorkeur
nee ik moest gewoon effe pissenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
Fann, gedraag je dat heet urineren, plassen, of desnoods LLL (leeg laten lopen)
je had het ook gewoon kunnen laten lopen hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik moest gewoon effe pissen![]()
urineren doe je maar in je eigen tijd......
Ik zal eens even op mijn hyves kijken of er al berichten zijn van Huubquote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bedoel je claire??? en weet iemand of ze al geperst heeft
Zat nog te denken aan semtex, maar S5 will do, is hier ruim voorhanden.quote:
oh hyves jij met huub, gezelligquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal eens even op mijn hyves kijken of er al berichten zijn van Huub
Wa???quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vraag raad aan Bart, misschien kan ie een groene legertank voor je versieren, kom je gewoon daar mee binnen rollenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat nog te denken aan semtex, maar S5 will do, is hier ruim voorhanden.
nah...is makkelijk dan hé doe maar een rugzakjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
nee écht hij zette meestal dezequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Krassssssssssquote:
WAT???quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaafquote:
ja, las jij dat ook van daissy, ze hyvet met plopperdeplopquote:
S5?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat van die meuk aan Bong verkopen, die weet er wel raad mee
ohhhhhhhhh op die manier, alleen voor de roddels, oke het is je vergeven danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaaf![]()
Maar toen DGK stopte wilde ik op de hoogte blijven van de laatste roddels
Ja sorry, ik ga hem wissen nuquote:
Om jullie op de hoogte te houden van de laatste roddels natuurlijkquote:
nee hoor schat, niet wissen hoor laat maar lekker staanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga hem wissen nu![]()
Geen baby, maar ik vond er wel dit![]()
[ afbeelding ]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje inquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor schat, niet wissen hoor laat maar lekker staan
En als die dan nog een koffielaaf was bij een bedrijf dat geen wisse dood nastreeft ? Maar nee, hij is de koffielaaf bij de commerciele flop van de eeuwquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, eigenljk vind ik Huub een ......koffielaaf![]()
tis geen glitterplaatjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga hem wissen nu![]()
Geen baby, maar ik vond er wel dit![]()
[ afbeelding ]
Geil, heb je ook glitterelfjes?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje in![]()
zoals dat plaatje hierboven
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geil, heb je ook glitterelfjes?![]()
Heb ik ooit eens wat over geroepen, had ik inene tig vrouwen die al die glittermeuk op mijn hyves dumpten...
Heb jij hyves?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geil, heb je ook glitterelfjes?![]()
Heb ik ooit eens wat over geroepen, had ik inene tig vrouwen die al die glittermeuk op mijn hyves dumpten...
oke. als je ons maar beloofd ons op de hoogte te houden danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als goedmakertje gooi ik er af een toe een laatste nieuwtje in![]()
zoals dat plaatje hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |