nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar nietquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Twitter komt mijn strot uit![]()
Echt één grote neppe zooi met kwijt geraakte stemmen enzo
Je kan nog stemmen Oh nee laat maarquote:
Is Clara Claire al bevallen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
neeeeeeeee....Écht?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
neeeeeeeeeeee dat wil je niet....jegh...toe ze dramde en dramde...en nu is de boel op slotquote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, wilde voor mooiiiii wel ff op plopperdeplop stemmen maar snapte er niks van dus dan maar niet
Ik heb altijd gedacht dat die troela stiekum de pil niet slikte ..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
stel godvergeten dwergaanbidders, en als strax dat kind er is... nouja kind, het zal waarschijnlijk de antichrist met de uiterlijke kenmerken van een rottende tuinlaaf zijn, uiteindelijk uitgescheten is, gaan ze denk ik spontaan allemaal tegelijkertijd hun eierstokken ritueel verbranden ter eer en glorie van de grote Huub..
Zou dat iets zijn voor op de BBQ?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij, ik en de rest van de mensen die het allemaal niet zo serieus nam...ze kwam...zag....en werd zwangerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat die troela stiekum de pil niet slikte ..Gefopt
"quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat die er ook vijf jaar over doen![]()
Die meet duurt maar een uur of zes hoor
Zal hem pijn doenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige wat ik me herinner van Bong is dit
op slot?op slot? zit plopperdeplop op slot?? hahahaha kom niet meer bijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee dat wil je niet....jegh...toe ze dramde en dramde...en nu is de boel op slot
geen idee, maar het is een poging waardquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou dat iets zijn voor op de BBQ?
Daar gaat het grasquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"
Ik hoorde dat Remlof nogal grote voeten heeft, dus dat duurt even
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij, ik en de rest van de mensen die het allemaal niet zo serieus nam...ze kwam...zag....en werd zwanger
Handig voer, als het is zoals het klinkt zit het al aan een spiesjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen ide, maar het is een poging waard![]()
[ afbeelding ]
Kalasnikovquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er over na te denken wat ik mee ga nemen naar de meet. Glock17, DiemacoC7, of een paar handgranaten![]()
Iemand een voorkeur
* proest...koffielaafquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpa
bedoel je claire??? en weet iemand of ze al geperst heeftquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze dacht te scoren en nu is ze gehooked aan de koffielaaf van Talpa
Ruud!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit er over na te denken wat ik mee ga nemen naar de meet. Glock17, DiemacoC7, of een paar handgranaten![]()
Iemand een voorkeur
Breinaaldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand een voorkeur
nee ik moest gewoon effe pissenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
Fann, gedraag je dat heet urineren, plassen, of desnoods LLL (leeg laten lopen)
je had het ook gewoon kunnen laten lopen hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik moest gewoon effe pissen![]()
urineren doe je maar in je eigen tijd......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |