Zonnenbril ding ... Echt misselijk dit sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
Welke smiley deed FANN dan eerst na? Als ze die herhaalt, is het toch prima?
Nou tetten zat tochquote:
* Gaat meequote:
Eindelijkquote:
quote:
Welnee joh..quote:
Jawel, je hebt een mooie kop,quote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..
Zouden ze dáár geen t-shirts voor kunnen ontwerpen, de Fok!knokploeg?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat de FOK!knokploeg nog ooit door RLS-ers zou worden gevormd.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee joh..Hara is harstikke aardig altijd tegen mij, vooral 's nachts...
prima Moderator totaal niet bevoordeeld of wat dan ook
Mensen die je negeren
Ja, ik heb altijd pech, kom nu nooit eens zoiets tegenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Knappe Russin verkracht tien mannen
Hoe kan die ene gast het nou geweldig hebben gevonden als ie de hele tijd in katzwijm heeft gelegen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Dan klagen we maar niet meer over muggen in de slaapkamerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Die van mij zoemt ook hoor, als ik er mee tegen je oren slaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan klagen we maar niet meer over muggen in de slaapkamer
Dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan die ene gast het nou geweldig hebben gevonden als ie de hele tijd in katzwijm heeft gelegen?
Ja jesus Fann hup biecht het nou es opquote:
Ik niet hoor, er gaat elke dag een scheermesje langsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 40 en negeer haar ook wel eens
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet hoor, er gaat elke dag een scheermesje langs
Kijk maar uit danquote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna 40 en negeer haar ook wel eens
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Top 5, hondjes.
Nou dat je foto's van Ramlof hebt en pikante pm'squote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik opbiechten dan?
ik ben écht een beetje de weg kwijt nu
Prima, dan blijft het bij een top 2 en tellen de stemmen niet mee, ook goedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga naar je eigen forum
![]()
Beetje mijn vriendinnetjes zitten afkammen hier
jah......quote:Op maandag 22 juni 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
Ik lang niet zo gelachen als nu .. Pff doe nog een wedstrijdje
Ach ik zit nog in de strijd met mijn desktop. Maar die is ook al verwaterdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jah......![]()
dit is toch om te gillen of niet dan?
![]()
![]()
![]()
Honda![]()
Hee bezem tijd niet gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie hier, laysa had link neergezet voor me, ja ik vond het al zo stilletjes......
avond allemaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat je foto's van Ramlof hebt en pikante pm's
De krullen voor je !! Het onderste uit de kan gaan ik halenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow da's tussen Remmy en mij hoor..... ons geheimpje
![]()
![]()
tering...... dit komt vanavond niet meer goed hier
en ik dacht nog wel nah vanavond effe rustig aan....
Ja graag dat doe je niet zo vaak !!quote:
ow........... écht waar? doe hem hier dan effequote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Zo jammer dat ik niet mee gedaan heb, hadden ze mij ook een af kunnen zeiken![]()
Mijn kerstmuts lag al klaar
ja druk met de verbouwing hier cv wordt er aangelegd enzo, een zooitje maar ja ooit komt er een einde aan nog 3 dagen en dan mag iklos..witteschilderen laminaat de hele zooi wordt opgeknapt, trappen en de keuken ach dan zit ik voor de 1e 10 jaar weer goedquote:
Die had ik al doorgestreept, mijn votes tellen dus niet meer mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima, dan blijft het bij een top 2 en tellen de stemmen niet mee, ook goed
Hey beebquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
zitten jullie hier, laysa had link neergezet voor me, ja ik vond het al zo stilletjes......
avond allemaal
Ja doei, ik wil er wel een geil Fok!-shirt mee kunnen winnenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... écht waar? doe hem hier dan effe
Ja las ik Pff sterkte met alles. Ik heb een verbouwing 5 jaar geleden gehad. Is nog steeds nie helemaal afquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja druk met de verbouwing hier cv wordt er aangelegd enzo, een zooitje maar ja ooit komt er een einde aan nog 3 dagen en dan mag iklos..witteschilderen laminaat de hele zooi wordt opgeknapt, trappen en de keuken ach dan zit ik voor de 1e 10 jaar weer goed
ow.... ik doe geen eens moeite meer, laten ze het lekker uitzoeken.......quote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die had ik al doorgestreept, mijn votes tellen dus niet meer mee.
heejjjjjquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
avond allemaal
Bong gaat ook verbouwenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja las ik Pff sterkte met alles. Ik heb een verbouwing 5 jaar geleden gehad. Is nog steeds nie helemaal af
Gaan we hier toch gewoon een wedstrijdje houden.... ik zorg wel voor het geile shirtjequote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, ik wil er wel een geil Fok!-shirt mee kunnen winnen
ja, maar werd wel op de hoogte gehouden hoor hoe gezellig jullie het steeds hebben hier met zijn alle, maar zit even op de lap van zoon dus kan ik even meekleppenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey beeb![]()
Ik heb je een tijd niet gezien!
Moet ik hem even voor je roepen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Manu82 het volgende:
zelfs bommie komt voor deze 'rel' z'n nest niet uit
Ja Remlof zijn bekquote:
op de lap van je zoon........quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar werd wel op de hoogte gehouden hoor hoe gezellig jullie het steeds hebben hier met zijn alle, maar zit even op de lap van zoon dus kan ik even meekleppen
is er een rel??? ben gek op relluh, waar kan ik me aanmeldenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Manu82 het volgende:
zelfs bommie komt voor deze 'rel' z'n nest niet uit
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
op de lap van je zoon........
is ie wel oud genoeg?
Het is alweer voorbijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is er een rel??? ben gek op relluh, waar kan ik me aanmelden
mijn zoon, ja een lekker ding van 23quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
op de lap van je zoon........
is ie wel oud genoeg?
Nee dat niet maar ik weet zijn trigger ook niet. Dus geen oordeel. Wel dat ie een ban heeft, ging te ver maar waar het vandaan kwam snap en weet ik nietquote:
Ik weet het niet, ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen, maar nu gaat het om stemmen ofzo geloof ik over hoe goed je een smiley na kunt doenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is er een rel??? ben gek op relluh, waar kan ik me aanmelden
he verdomme, zal je altijd zien, ik mis de leuke relluhtjes weer ppffttt nou dan starte we toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij![]()
Storm, glas water, enzo ....
Nu al..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij![]()
Storm, glas water, enzo ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |