Die ging weg . Ik blijfquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met die anders Fokster afgelopen die beloofde haar tieten te laten zien en het niet deed?
Dat wist ik toen nog niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw foto juist wel het meeste moeite heeft gekost, de hele nacht zuipen gaat je toch niet in de koude kleren zitten en dan de volgende dag geen licht kunnen verdragen om zo'n foto te schieten voor die wedstrijd
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
owww.......... ik ga nu even héle sterke koffie maken.......
wat een gedoe weer
![]()
maak je niet druk Muis.... tis gewoon Fok en een spelletje..... meer niet.....
Het commentaar was wel degelijk tegen mij. Van die andere blauwe. De lol is er wel vanaf hoor. Jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het meer tegen FANN. Ik ga dan ook geen inzendingen weghalen.
Nee, je hoofd niet, maar je tieten wel, en die missen we nu ookquote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..
Die staan al weken in volle glorie in mijn foboquote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je hoofd niet, maar je tieten wel, en die missen we nu ook![]()
![]()
Waarom ik wist niet dat het vers moest zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat moet je dan gewoon even verzwijgen
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
Die staan al weken in volle glorie in mijn fobo
ik zie ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen Fann. Laat dat esquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het meer tegen FANN. Ik ga dan ook geen inzendingen weghalen.
quote:
Dasje hangt er voorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Stond dat in de spelregelsquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik wist niet dat het vers moest zijn
Neuhquote:
Zonnenbril ding ... Echt misselijk dit sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
Welke smiley deed FANN dan eerst na? Als ze die herhaalt, is het toch prima?
Nou tetten zat tochquote:
* Gaat meequote:
Eindelijkquote:
quote:
Welnee joh..quote:
Jawel, je hebt een mooie kop,quote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..
Zouden ze dáár geen t-shirts voor kunnen ontwerpen, de Fok!knokploeg?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat de FOK!knokploeg nog ooit door RLS-ers zou worden gevormd.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee joh..Hara is harstikke aardig altijd tegen mij, vooral 's nachts...
prima Moderator totaal niet bevoordeeld of wat dan ook
Mensen die je negeren
Ja, ik heb altijd pech, kom nu nooit eens zoiets tegenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Knappe Russin verkracht tien mannen
Hoe kan die ene gast het nou geweldig hebben gevonden als ie de hele tijd in katzwijm heeft gelegen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Dan klagen we maar niet meer over muggen in de slaapkamerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
Heb je dit al gelezen:
Die van mij zoemt ook hoor, als ik er mee tegen je oren slaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan klagen we maar niet meer over muggen in de slaapkamer
Dat dacht ik nou ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan die ene gast het nou geweldig hebben gevonden als ie de hele tijd in katzwijm heeft gelegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |