quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um nat
quote:
quote:
Ik sloa um op zien bekquote:Op maandag 22 juni 2009 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat meer respect voor de authoriteiten
Ja dan trek ik een trui aan .. Hoppa Mentortje Stemmen * Schopquote:
Nee.... zoiets is ons beloofd als ze wintquote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zijn dat de titties van Soury al in de OP?
Die zielige bultjesquote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zijn dat de titties van Soury al in de OP?
Heb jij van die grote Tetten dan ?quote:
Welnee joh.....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
Ik bespeur hier enige mate van stembeïnvloeding
Ik hoop dat iemand wint die er een klein beetje moeite voor gedaan heeft, je vakantiefoto lijkt niet eens op een smileyquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee joh.....![]()
een héél klein beetje ''niet eerlijk'' is het natuurlijk wel... die sik en Chipszak waren de leukste,
maar ja jeetje...... volgens mij ging het overal zo, met die avators, gedichtjes en weet ik veel wat..
en die tietjes van Soury willen we toch allemaal wel effe zien
Tis gewoon voor het ''goede doel'' zeg maar
Maar die vroeg er geld voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met die anders Fokster afgelopen die beloofde haar tieten te laten zien en het niet deed?
Ech wel, op dezequote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand wint die er een klein beetje moeite voor gedaan heeft, je vakantiefoto lijkt niet eens op een smiley
Ja, dat lijkt mij een normaal gegeven bij stemmingenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
Ik bespeur hier enige mate van stembeïnvloeding
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand wint die er een klein beetje moeite voor gedaan heeft, je vakantiefoto lijkt niet eens op een smiley
Jij hebt vermoedelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om vriendjes te winnen om voor een baggerfoto te stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, je mag gewoon meedoen uiteraard. Maar ik vind het een beetje flauw tegenover de mensen die wel serieus meedoen. Helemaal als je blijkbaar niet eens wil winnen, gun het een ander danquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
heb ik weer........
[..]
jeetje.... haal mij gewoon uit die wedstrijd dan....ik had mijn foto al gedelete dus ik dacht nah, doe ik die wel
ik wil dat shirtje niet eens![]()
Jezus Fann, je laat je toch niet zo snel wegjagen, je lijkt af en toe wel labielquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
heb ik weer........
[..]
jeetje.... haal mij gewoon uit die wedstrijd dan....ik had mijn foto al gedelete dus ik dacht nah, doe ik die wel
ik wil dat shirtje niet eens![]()
so...... die steek ik ook effe in mijn zakquote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt vermoedelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om vriendjes te winnen om voor een baggerfoto te stemmen
"Serieus meedoen" met rare bekken trekkenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, je mag gewoon meedoen uiteraard. Maar ik vind het een beetje flauw tegenover de mensen die wel serieus meedoen. Helemaal als je blijkbaar niet eens wil winnen, gun het een ander dan
labiel....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Fann, je laat je toch niet zo snel wegjagen, je lijkt af en toe wel labiel![]()
Laat die gasten gewoon mekkeren, je doet niets fout
Ik vind je een prima Fokster, maar die foto is simpelweg bagger en die bril hoort niet op je knar. Je moet godver drie keer steken wil je een bocht om met dat joekel op je neusquote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
so...... die steek ik ook effe in mijn zak![]()
![]()
![]()
weet je hoeveel die ''baggerfoto'' van mij al teweeg heeft gebracht..... tering
Ik wil op mijn zonnig karakter beoordeeld wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je een prima Fokster, maar die foto is simpelweg bagger en die bril hoort niet op je knar. Je moet godver drie keer steken wil je een bocht om met dat joekel op je neus
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:36 schreef FANN het volgende:
ik wil gewoon die Muizentietjes zien meer niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil op mijn zonnig karakter beoordeeld worden
Whut is da ?? Ik heb verdomme mijn meest zieke en eigenlijk niet publieke foto gepost omdat ie op een smiley leek. Weet je wat HaraJoekoe haal me er maar vanafquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh, je mag gewoon meedoen uiteraard. Maar ik vind het een beetje flauw tegenover de mensen die wel serieus meedoen. Helemaal als je blijkbaar niet eens wil winnen, gun het een ander dan
Tja, als er nu al mensen die "serieuze stemming" beïnvloeden dan zijn het die moderators welquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut is da ?? Ik heb verdomme mijn meest zieke en eigenlijk niet publieke foto gepost omdat ie op een smiley leek. Weet je wat HaraJoekoe haal me er maar vanaf
Ja..... en Pietje moet zijn Ava teruggeven, en Caro haar spulletjes terugsturen én Fritseltje zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut is da ?? Ik heb verdomme mijn meest zieke en eigenlijk niet publieke foto gepost omdat ie op een smiley leek. Weet je wat HaraJoekoe haal me er maar vanaf
Nou nee de mazeel met die fok zooiquote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja..... en Pietje moet zijn Ava teruggeven, en Caro haar spulletjes terugsturen én Fritseltje zijn
slofjes.........
en zo kunnen we nog wel effe doorgaan..... nee Muis jij doet gewoon mee... dat ging over mijn foto
![]()
en nu ga ik effe koffiezetten want op soveel herrie had ik niet gerekend.....
Heb me al afgemeld wat een zieke zooi zeg gadverdammequote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gaat goddomme met die tietjes van je in dat natte Fok shirtje![]()
man maak je niet druk.....
Ik denk dat jouw foto juist wel het meeste moeite heeft gekost, de hele nacht zuipen gaat je toch niet in de koude kleren zitten en dan de volgende dag geen licht kunnen verdragen om zo'n foto te schieten voor die wedstrijdquote:
Die ging weg . Ik blijfquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met die anders Fokster afgelopen die beloofde haar tieten te laten zien en het niet deed?
Dat wist ik toen nog niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw foto juist wel het meeste moeite heeft gekost, de hele nacht zuipen gaat je toch niet in de koude kleren zitten en dan de volgende dag geen licht kunnen verdragen om zo'n foto te schieten voor die wedstrijd
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
owww.......... ik ga nu even héle sterke koffie maken.......
wat een gedoe weer
![]()
maak je niet druk Muis.... tis gewoon Fok en een spelletje..... meer niet.....
Het commentaar was wel degelijk tegen mij. Van die andere blauwe. De lol is er wel vanaf hoor. Jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het meer tegen FANN. Ik ga dan ook geen inzendingen weghalen.
Nee, je hoofd niet, maar je tieten wel, en die missen we nu ookquote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jesus zeg ... Ik heb geneens een cam en ik ben ook niet mooi ..
Die staan al weken in volle glorie in mijn foboquote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, je hoofd niet, maar je tieten wel, en die missen we nu ook![]()
![]()
Waarom ik wist niet dat het vers moest zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat moet je dan gewoon even verzwijgen
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
Die staan al weken in volle glorie in mijn fobo
ik zie ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen Fann. Laat dat esquote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het meer tegen FANN. Ik ga dan ook geen inzendingen weghalen.
quote:
Dasje hangt er voorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Stond dat in de spelregelsquote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik wist niet dat het vers moest zijn
Neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |