ja ik heb het gezien , was weer eens een impulsquote:Op maandag 22 juni 2009 15:45 schreef Soury het volgende:
FANN !!!!!!!!!!!!! Je word geroepen !!
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
Nu win je zowieso niet meer maar stemmen kan altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien , was weer eens een impulslater foto gedelete,
was ook eigenlijk helemaal de bedoeling niet om mee te doen, nah
ik heb die foto uit mijn fobo neergezet daar wordt ik toch al belachelijk mee gemaakt altijd
dusssss. kan geen kwaad meer.
eh als ik dat shirt win, mag jij hem hebben, maar ik ga niet winnen denk ik die
gosert met die sik die deze na doetis grappig dat vin ik de leukste
iedereen kan hier toch effe voor jou óf mij stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu win je zowieso niet meer maar stemmen kan altijd
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
iedereen kan hier toch effe voor jou óf mij stemmen![]()
shirt is gewoon voor jou
ik heb er trouwens weer een nieuw vriendje bijbegon toevalllig ook weer over die foto
Dronken tokkies bij de lokale Griek
misschien komt Lakitu hier nog effe langs
ow... kan je nu al stemmen , ja ga ik doen.... zet ik jou wel op één, en die sik op tweequote:
Ja als je mij maar bovenaan zet .. Dan mag je hier nog postenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:42 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
oke, ik stem ook nog evendan, ps je kan op meerdere stemmen he
Op die sik heb ik ook gestemdquote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... kan je nu al stemmen , ja ga ik doen.... zet ik jou wel op één, en die sik op twee![]()
voor de rest moet ik nog even kijken...
Sta jij daar ook?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je mij maar bovenaan zet .. Dan mag je hier nog posten
Neequote:
Ohhquote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef FANN het volgende:
Muis we hebben allebei Chipszakop nummer drie staan, alléén jij hebt er shipszak van gemaakt
![]()
nu ga ik effe etenhet topic van die arme griekjee is helemaal naar de filistijnen geholpen
kan er ook niks aan doen
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um natquote:
Slettebakquote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um nat
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slettebak![]()
Je zit gewoon stemmen te winnen
Shhttttt spill sportquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um nat
quote:
Doe je hem dan ook aan muis?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |