ik vroeg gewoon hoe laat het is ...quote:Op zondag 21 juni 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oud-Grieks, he.En ti is wat/waarom in een vraagzin.
Tijd veur'n possie klap'nquote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vroeg gewoon hoe laat het is ...
en nu weet ik dus hoe laat het is
Ik schrijf een verhaal over vervelende tokkies met hun nare gewoontes en een klantvriendelijke Griek en dat is alles wat eruit komt?quote:
De makkelijkste is klaarblijkelijk niet altijd de beste weg, mijn jong.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, het is wel de makkelijkste manier om Turken en Grieken tot bashen over te laten gaan.
kijk in zijn foboquote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik schrijf een verhaal over vervelende tokkies met hun nare gewoontes en een klantvriendelijke Griek en dat is alles wat eruit komt?
Zo te zien heb je nog weinig kennis opgedaan over mij en mijn reacties. Ik maak me nooit druk, laat staan om Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk in zijn fobo
HOI. Ik ben 17 jaar oud, word pas in de zomer 18. Studeer al. Dus ik ben fucking slim.
zou ik me verder niet druk om maken als ik jou was
mooi zo...... ik ook niet....... siga siga....quote:Op zondag 21 juni 2009 20:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog weinig kennis opgedaan over mij en mijn reacties. Ik maak me nooit druk, laat staan om Fok!
Hoi.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo...... ik ook niet....... siga siga....![]()
aangenaam kennis te maken
hebben jullie het over mij?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef Sj0rs het volgende:
"Hoe wilt u uw haar hebben?"
"Nou doet u mijn maar een kort vlot kapsel!!!"
Hoeveel uur internet krijg jij eigenlijk van je begeleiders?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk in zijn fobo
HOI. Ik ben 17 jaar oud, word pas in de zomer 18. Studeer al. Dus ik ben fucking slim.
zou ik me verder niet druk om maken als ik jou was

owkee... je eerste post was domquote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeveel uur internet krijg jij eigenlijk van je begeleiders?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij bent echt een wazig mens, gekquote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
owkee... je eerste post was dom
je tweede post was bluf
en deze derde post is nóg dommer plus napraten van anderen,
maar oké ik vergeef het je..... moet je wel even ook een foto plaatsen hier
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
niet gepoederd en geföhnd maar gewoon als je gezwommen (gedouched mag ook)
hebt je haar nat is en ook rechtovereind staat net zoals op mijn foto,
mocht je verder willenover mijn kort pittig kapseltje, zou ik zegggen open er het 100.000ste
topic over, mijn kapsel is trouwens allang veranderd zie foto boven je, maar dat maakt niet
uit, wie weet laat ik mij morgen wél wéér een ''kort pittig kapseltje'' aanmetengewoon
omdat het kan.
laten we het topig van griekjee verder niet vervuilen, hier ging het over tokkies, als je verder
in discussie wilt ben ik altijd hier [RLSC nummer zoveel (#228)] te lui enzo te vinden
see you !
En dan niet "lekker gek, huisvrouwen helemaal los"-wazig. Meer "ik kan geen coherent verhaal typen zonder mijn dosis medicijnen"-wazig.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeveel uur internet krijg jij eigenlijk van je begeleiders?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |