Lieve schat er waren momenten dat ik de streams volgde en daarna mijn ogen eruit wilde prikken met een Hilti TE10 , laat staan dat ik Danny heb gezien..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat heb je toch gezien on stream...wel op blijven letten bommie
thnx PieterT!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve schat er waren momenten dat ik de streams volgde en daarna mijn ogen eruit wilde prikken met een Hilti TE10 , laat staan dat ik Danny heb gezien..
euhrm... hoe bedoel je ?quote:
Same here hoor. Ik keek wel maar het bleek dat het fok forum (daar hebben we het over) vele andere meningen en stemmen had. Lijkt me logisch dat je daar dan op reageerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dus je keek niet voor het programma dus, maar voor alles wat er mis ging.
Soort ramptoerist.
Niet dat dat fout is, maar het programma an sich boeide je niet?
He huh hoe wat waarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat Noddie met me mee wil doen rellen ontketenen!
Pietje, ik hou er over op over die bunkerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer onterecht. Er werd gehakt van alle kanten, hakt er iemand terug dan is dat opeens 'niet tegen kritiek kunnen' en 'dat kan je niet maken' etc.Iedereen heeft alle kans om alles te spuien wat je maar wilde, maar natuurlijk wordt er op gereageerd.
Nouja ik zoek een goede rel.. het wil maar niet van de grond komen...quote:
Zit er een reuk funktie opquote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
penisplant
mms://132.229.170.61/hortus
spannend![]()
aaaaaah dattequote:
Jij werd wel vervelend weggezet vond ik. Maar goed, je was ook in je periode en nogal klagerig zo af en toequote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje, ik hou er over op over die bunkermaar je weet wel wat ik bedoel denk ik...
doe jij je was zelf ?![]()
Ja en jaquote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
Pietje, ik hou er over op over die bunkermaar je weet wel wat ik bedoel denk ik...
Ik las dat daar zelfs een topic over is op Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat wil je niet met die plantquote:
Neequote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Same here hoor. Ik keek wel maar het bleek dat het fok forum (daar hebben we het over) vele andere meningen en stemmen had. Lijkt me logisch dat je daar dan op reageerd.
Soms he ?? voel ik wel es een soort van ja doei !!! Jij zit nu daar dus blijf dan daar maar (topic)??Ik post op meerdere topics op fok en dat wil ik zo houden
![]()
Oh snap je het nog
dat denk ik ook als hij had willen prikken was zijn voorkeur meer uitgegaan naar een KANGO 900KV denk ikquote:
Gek hè, als ik iets over die penisplant lees moet ik altijd aan NMNS denken.quote:
Ik las weer iets anders, maar durf het niet meer te zeggen, ik ben al de hoer van de avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |