Lieve schat er waren momenten dat ik de streams volgde en daarna mijn ogen eruit wilde prikken met een Hilti TE10 , laat staan dat ik Danny heb gezien..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat heb je toch gezien on stream...wel op blijven letten bommie
thnx PieterT!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve schat er waren momenten dat ik de streams volgde en daarna mijn ogen eruit wilde prikken met een Hilti TE10 , laat staan dat ik Danny heb gezien..
euhrm... hoe bedoel je ?quote:
Same here hoor. Ik keek wel maar het bleek dat het fok forum (daar hebben we het over) vele andere meningen en stemmen had. Lijkt me logisch dat je daar dan op reageerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dus je keek niet voor het programma dus, maar voor alles wat er mis ging.
Soort ramptoerist.
Niet dat dat fout is, maar het programma an sich boeide je niet?
He huh hoe wat waarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat Noddie met me mee wil doen rellen ontketenen!
Pietje, ik hou er over op over die bunkerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer onterecht. Er werd gehakt van alle kanten, hakt er iemand terug dan is dat opeens 'niet tegen kritiek kunnen' en 'dat kan je niet maken' etc.Iedereen heeft alle kans om alles te spuien wat je maar wilde, maar natuurlijk wordt er op gereageerd.
Nouja ik zoek een goede rel.. het wil maar niet van de grond komen...quote:
Zit er een reuk funktie opquote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
penisplant
mms://132.229.170.61/hortus
spannend![]()
aaaaaah dattequote:
Jij werd wel vervelend weggezet vond ik. Maar goed, je was ook in je periode en nogal klagerig zo af en toequote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje, ik hou er over op over die bunkermaar je weet wel wat ik bedoel denk ik...
doe jij je was zelf ?![]()
Ja en jaquote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
Pietje, ik hou er over op over die bunkermaar je weet wel wat ik bedoel denk ik...
Ik las dat daar zelfs een topic over is op Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat wil je niet met die plantquote:
Neequote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Same here hoor. Ik keek wel maar het bleek dat het fok forum (daar hebben we het over) vele andere meningen en stemmen had. Lijkt me logisch dat je daar dan op reageerd.
Soms he ?? voel ik wel es een soort van ja doei !!! Jij zit nu daar dus blijf dan daar maar (topic)??Ik post op meerdere topics op fok en dat wil ik zo houden
![]()
Oh snap je het nog
dat denk ik ook als hij had willen prikken was zijn voorkeur meer uitgegaan naar een KANGO 900KV denk ikquote:
Gek hè, als ik iets over die penisplant lees moet ik altijd aan NMNS denken.quote:
Ik las weer iets anders, maar durf het niet meer te zeggen, ik ben al de hoer van de avondquote:
Ik ook niet meerquote:
En zeker weer niet gekregen voor vaderdag?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat denk ik ook als hij had willen prikken was zijn voorkeur meer uitgegaan naar een KANGO 900KV denk ik
Ja dat is GEKquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gek hè, als ik iets over die penisplant lees moet ik altijd aan NMNS denken.
Ik ga maar niet raden, 't ligt zo voor de handquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las weer iets anders, maar durf het niet meer te zeggen, ik ben al de hoer van de avond
Ohhh vies meisjequote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las weer iets anders, maar durf het niet meer te zeggen, ik ben al de hoer van de avond
Fijn, dat scheelt mij de brandstapelquote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga maar niet raden, 't ligt zo voor de hand
Denken kun je beter aan een paard overlaten Coos, die heeft z'n bakkes wat groter dan jou.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gek hè, als ik iets over die penisplant lees moet ik altijd aan NMNS denken.
nee ik moest ergens oprecht om lachen...... en daar werd héél veel achtergezochtquote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij werd wel vervelend weggezet vond ik. Maar goed, je was ook in je periode en nogal klagerig zo af en toe
Laten we hopen dat dat het isquote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denken kun je beter aan een paard overlaten Coos, die heeft z'n bakkes wat groter dan jou.
't Zal vermoedelijk wel iets met "Lul" zijn of zo?
Misschien is het tijd om de vaste tekst van de topictitels eens aan te passen. Iemand een idee?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, dat is lekker![]()
Dat hele RLS slaat helemaal nergens meer op. Dat was een kliekje vanuit DGK wat negens naar toe kon. Omdat DGK niet meer bestond is er RLS van gemaakt. En is het nog steeds.
Maar dekt echt de lading niet.
HA! die heb ik gebruikt voor... Plakpoepquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat denk ik ook als hij had willen prikken was zijn voorkeur meer uitgegaan naar een KANGO 900KV denk ik
Thanxquote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Voor Pietje![]()
de wasmachine
Wanneer ga je nou aan NZ vragen of ik je koffer mag?
Huisvrouwen en nog wat mensen slowchatquote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Talitha het volgende:
Misschien is het tijd om de vaste tekst van de topictitels eens aan te passen. Iemand een idee?
Dan rest ons niets anders dan geduldig af te wachtenquote:
Ja, gek he, en dat met die overlapquote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was los van Caro al tot ongeveer eenzelfde conclusie gekomen. En van daaruit vraag ik me nu alleen nog af waar onze veelpostende medeuser dieenebart nu is.
Het idee dat het toch enigzins met voorbedachte rade was dat hij hier postte wil me niet echt loslaten.
Het grote met een doos bonbons op de bank Oprah vervangingstopic!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huisvrouwen en nog wat mensen slowchat
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, gek he, en dat met die overlap![]()
grapje Pietje![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mis Sherryquote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het grote met een doos bonbons op de bank Oprah vervangingstopic!
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
En van daaruit vraag ik me nu alleen nog af waar onze veelpostende medeuser dieenebart nu is.
Het idee dat het toch enigzins met voorbedachte rade was dat hij hier postte wil me niet echt loslaten.
Jij sherry verslaafde begonia-fetisjist jij!quote:
Je bent gewoon een fokkertjemeis. Waar je ook post !!! Je hoort erbijquote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik moest ergens oprecht om lachen...... en daar werd héél veel achtergezocht
en als klap op de vuurpijl even gevraagd of ik wou optieven....
maar goedvoor de rest boeit het me écht maar dan ook écht niet,
ik heb in het begin de topics gelezen, soms filmpjes gekeken, gifjes etc....
en ik vond het dus gewoon totaal ruk, geen leuk thema enz.
zie mijn eerder commentaar
Nu lees ik nog héél af en toe iets mee, en tja tis eigenlijk niet meer dan lachwekkend, voor
de rest stoort dat hele forum mij niet, de mensen die daar én hier posten storen mij ook niet,
als het gezellig is hier blijf ik hangen, is het niet gezellig ga ik af en toe ''zappem''
that's it...
en? dit als resultaat?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA! die heb ik gebruikt voor... Plakpoep
Gewoon "HET PRAATHUIS'' ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jezus pietje ga nou eens niet zo door de knieen als 1 van die jurken een post niet leuk vinden doet...quote:
idd, pure hel is het!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
en? dit als resultaat?
en ondertussen nog niet schoon zeker
Party centrum Kibra Hachaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon "HET PRAATHUIS'' ofzoof '''HET BUURTHUIS"
weet ik veel
Bemoei je met je eigen slet bommie.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef versabommie het volgende:
Jezus pietje ga nou eens niet zo door de knieen als 1 van die jurken een post niet leuk vinden doet...
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon een fokkertjemeis. Waar je ook post !!! Je hoort erbij
Het moet wel een beetje lekker bekken natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Enig idee wat voor pak slaag ik dan thuis krijg?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen slet bommie.
Laat hem toch!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus pietje ga nou eens niet zo door de knieen als 1 van die jurken een post niet leuk vinden doet...
Dat is je karakter, je deed doet dat overal. Ik vind het niet erg .. En ach de notesquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... ik vermaak me wel..... heb ik er de volgende morgen wel weer een note bij,
maar jah..... heb ik weer ergens zitten slowchatten waar het niet mocht...![]()
let ik dan weer niet op als ik lekker bezig ben.......
who cares
Hij zei slet tegen mequote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen slet bommie.
TBO was ook een experiment voor FOK!, de eerste keer dat we innig samenwerkten met de makers van een RLS en dan ook nog eentje die alleen online te volgen was. Natuurlijk zijn er veel fouten gemaakt, maar die zijn er om van te leren en we hopen dat TBO2 wat minder kinderziektes zal hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kijk, dat het een internet-dingetje was, oké. Daar zou ik nog aan kunnen wennen zeg maar. Maar het autoritaire gedrag van users en Bart, daar kan en wíl ik niet aan wennen. Ik vind het thema belachelijk. En eerst was er niet eens een thema volgens mij. Modder maar wat aan en zien hoe het gaat.
Sorry maar ik kan het niet serieus nemen.
Toen TBO net open was, was het een en al blauw. Serieus
Joh echt he ?? dat je dat nog moet uitleggenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Beetje laat, maar was effe eten en Weeds kijken:
[..]
TBO was ook een experiment voor FOK!, de eerste keer dat we innig samenwerkten met de makers van een RLS en dan ook nog eentje die alleen online te volgen was. Natuurlijk zijn er veel fouten gemaakt, maar die zijn er om van te leren en we hopen dat TBO2 wat minder kinderziektes zal hebben.
Ach, een held als jij slaat zich daar toch met verve doorheen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enig idee wat voor pak slaag ik dan thuis krijg?
Nite nite Buuvquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, maar ik ging eigenlijk vroeg naar bed.![]()
Dus.
![]()
![]()
HALLO kan dat zomaar in de baas zijn tijdquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Beetje laat, maar was effe eten en Weeds kijken:
[..]
Nee tuurlijk niet, waarom denk je dat ik hier zo'n grote muil hebquote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, een held als jij slaat zich daar toch met verve doorheen.
Shoarmaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
HALLO kan dat zomaar in de baas zijn tijd![]()
wat heb je gegeten Rem ?
Trusten....quote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, maar ik ging eigenlijk vroeg naar bed.![]()
Dus.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |