en? dit als resultaat?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA! die heb ik gebruikt voor... Plakpoep
Gewoon "HET PRAATHUIS'' ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huisvrouwen en nog wat mensen slowchat
Jezus pietje ga nou eens niet zo door de knieen als 1 van die jurken een post niet leuk vinden doet...quote:
idd, pure hel is het!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
en? dit als resultaat?
en ondertussen nog niet schoon zeker
Party centrum Kibra Hachaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon "HET PRAATHUIS'' ofzoof '''HET BUURTHUIS"
weet ik veel
Bemoei je met je eigen slet bommie.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef versabommie het volgende:
Jezus pietje ga nou eens niet zo door de knieen als 1 van die jurken een post niet leuk vinden doet...
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon een fokkertjemeis. Waar je ook post !!! Je hoort erbij
Het moet wel een beetje lekker bekken natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huisvrouwen en nog wat mensen slowchat
Enig idee wat voor pak slaag ik dan thuis krijg?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen slet bommie.
Laat hem toch!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus pietje ga nou eens niet zo door de knieen als 1 van die jurken een post niet leuk vinden doet...
Dat is je karakter, je deed doet dat overal. Ik vind het niet erg .. En ach de notesquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... ik vermaak me wel..... heb ik er de volgende morgen wel weer een note bij,
maar jah..... heb ik weer ergens zitten slowchatten waar het niet mocht...![]()
let ik dan weer niet op als ik lekker bezig ben.......
who cares
Hij zei slet tegen mequote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen slet bommie.
TBO was ook een experiment voor FOK!, de eerste keer dat we innig samenwerkten met de makers van een RLS en dan ook nog eentje die alleen online te volgen was. Natuurlijk zijn er veel fouten gemaakt, maar die zijn er om van te leren en we hopen dat TBO2 wat minder kinderziektes zal hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kijk, dat het een internet-dingetje was, oké. Daar zou ik nog aan kunnen wennen zeg maar. Maar het autoritaire gedrag van users en Bart, daar kan en wíl ik niet aan wennen. Ik vind het thema belachelijk. En eerst was er niet eens een thema volgens mij. Modder maar wat aan en zien hoe het gaat.
Sorry maar ik kan het niet serieus nemen.
Toen TBO net open was, was het een en al blauw. Serieus
Joh echt he ?? dat je dat nog moet uitleggenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Beetje laat, maar was effe eten en Weeds kijken:
[..]
TBO was ook een experiment voor FOK!, de eerste keer dat we innig samenwerkten met de makers van een RLS en dan ook nog eentje die alleen online te volgen was. Natuurlijk zijn er veel fouten gemaakt, maar die zijn er om van te leren en we hopen dat TBO2 wat minder kinderziektes zal hebben.
Ach, een held als jij slaat zich daar toch met verve doorheen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enig idee wat voor pak slaag ik dan thuis krijg?
Nite nite Buuvquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, maar ik ging eigenlijk vroeg naar bed.![]()
Dus.
![]()
![]()
HALLO kan dat zomaar in de baas zijn tijdquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Beetje laat, maar was effe eten en Weeds kijken:
[..]
Nee tuurlijk niet, waarom denk je dat ik hier zo'n grote muil hebquote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, een held als jij slaat zich daar toch met verve doorheen.
Shoarmaquote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
HALLO kan dat zomaar in de baas zijn tijd![]()
wat heb je gegeten Rem ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |